Nieuwste foto's in Witteveen

Er zijn geen foto's gevonden.

Laatste updates in Witteveen

1. jacobs's profielfoto
    jacobs heeft een recensie geschreven voor Het Witte Veen

Fijn eten, leuke mensen, goede kamers.

2. G.H. van Tongeren's profielfoto
    G.H. van Tongeren heeft een recensie geschreven voor Het Witte Veen

G.H. van Tongeren

Hele wereld gezien en bereisd, maar in Witteveen kom je pas echt tot rust. En heel lieve mensen allemaal. Wel heel wat anders dan die arrogante, sombere smoelen in het westen des lands.
    Hulde en tot ziens! GHvan T..

3. Els Roovers's profielfoto
    Els Roovers heeft een recensie geschreven voor Het Witte Veen

Els Roovers

Een heel gezellig hotel… Echt een top keuken… Heerlijk gegeten. Helemaal af. Service was echt heel goed… Super vriendelijk. We hebben het echt naar ons zin gehad…

4. Richard Venems's profielfoto
    Richard Venems heeft een recensie geschreven voor Het Witte Veen

Richard Venems

We hebben een heerlijk weekend gehad in hotel het witte veen. Heerlijk eten vriendelijk personeel en een zeer lieve eigenaresse. We komen zeker nog eens terug was top. En bedankt lieve mensen.

5. A.Stoel's profielfoto
    A.Stoel heeft een recensie geschreven voor De Teydt

De recenties uit 2016 doen geen recht aan de kwaliteit en sfeer van dit moment. Wij hebben zeer sfeervol gegeten. We hadden 4 verschillende 3 gangen diners. Zij waren allen prima verzorgd en zeer smaakvol. Daarnaast was het personeel gastvrij en vriendelijk.

6. Joanna's profielfoto
    Joanna heeft een recensie geschreven voor Onder de Hoge Dennen

Vorig jaar in de herfstvakantie hier gegeten en deze herfstvakantie zaten we weer in de buurt en hier weer heerlijk gegeten. Lekker stuk vlees en heerlijk groente (witlofrolletjes met ham en kaas). Wij komen volgend jaar zeker terug. Voor de kinderen is het helemaal super.

7. nel's profielfoto
    nel heeft een recensie geschreven voor Onder de Hoge Dennen

Tomatensoep was van een pakje gemaakt smaakte poederig, voor de vorm zat er wat rauwe prei door.
    Varkenshaas met championsaus was gewoon vies. Ik gok van tevoren gemaakt daarna in een vacuumzak ingevroren en zo opgewarmd. Aan het vlees zat de aardse smaak van championsaus en er zat een raar plakkerig laagje om. De bediening was vriendelijk maar omdat wij laat waren werd overal het licht al uitgedaan niet echt gezellig. Kortom geen aanrader.

3,6
  8. Manon's profielfoto
    Manon heeft een recensie geschreven voor Onder de Hoge Dennen

Pannenkoeken zijn prima. We hadden ook een sate van de haas met gebakken aardappeltjes. Ik kan je vertellen dat dit echt super slecht was. Alsof ze dit gisteren gebakken hadden en opnieuw opgewarm wat vies was het. Schandalig gewoon

2,7
  9. Elin's profielfoto
    Elin heeft een recensie geschreven voor De Teydt

Drie-gangen voor rond de € 20. Ligt aan de dag v/d week. Wij vonden de patat veel te zout en er werd geen mayonaise bij geserveerd. Ook de hoofdgerechten waren zout. Portobello met roomkaas en zalm.
    De basissmaken waren ok, maar ik durfde het gewoon niet op te eten allemaal i.v.m. al dat zout. De bediening was erg vriendelijk. En het restaurant is uitnodigend qua aankleding en stijl.

10. Kramer's profielfoto
    Kramer heeft een recensie geschreven voor De Teydt

Jammer. Wij dachten weer eens lekker uit eten te gaan, enkele jaren geleden op deze locatie geweest maar dat was toch een behoorlijk ander niveau! Wat aangeprezen wordt als goedkoop genieten blijkt aardig tegen te vallen, de kwaliteit is verre van goed te noemen. Vlees te ver gegaard, wat niet anders kan doordat dit voorgegaard geleverd wordt? Bezuinigen hoeft niet slecht te zijn, maar als de meest gevraagde gerechten niet geserveerd kunnen worden zoals het hoort door dergelijke inkoop, dan slaat een zaak de plank toch aardig mis! Geïnformeerd en begrepen dat deze verandering met overname te maken heeft, zonde!

1,6
  11. Wilma bles's profielfoto
    Wilma bles heeft een recensie geschreven voor 't Flinthoes

Het eten zag er erg verzorgd uit, er was echt aandacht aan besteed. En het was ook nog eens heerlijk.. Dikke pluim

12. René en Ria Elsten's profielfoto
    René en Ria Elsten heeft een recensie geschreven voor Het Witte Veen

Wij hebben 2 keer hier een driegangendiner gegeten en twee keer prima gegeten. Ook de bediening was netjes en vriendelijk. En de entourage (een soort eetzaal) was best gezellig. En de prijs kwaliteitsverhouding is geweldig. Waar kun je voor dat geld zo goed eten? Zeker voor herhaling vatbaar.

13. Arjen's profielfoto
    Arjen heeft een recensie geschreven voor Onder de Hoge Dennen

Wij hebben hier zojuist gegeten en het was geweldig. Voor onze dochter van anderhalf is er een heerlijke speelruimte waar wij vanaf onze tafel zicht op hadden. Zij was hier niet meer weg te krijgen...Ongekend om zo relaxed te kunnen eten! En het stoofpannetje en de T-bone zijn het aanraden meer dan waard. Combineer dat met de uiterst vriendelijke bediening en je hebt een top avond. Bedankt.

14. Koekoek's profielfoto
    Koekoek heeft een recensie geschreven voor 't Flinthoes

Beste mensen.

Onze 55 jarige trouwdag gevierd met kinderen en kleinkinderen.
    Genoten van de goed verzorgde koffietafel,met vooraf koffie met gebak.
    Een paarkeer het woord SUPER gehoord van iemand met horeca ervaring.
    Al met al een goede verzorgde koffietafel voor een redelijke prijs.
    Er was een diabetici aanwezig en was ook erg tevreden over zijn eten, daar
    was ook veel zorg aanbesteed.
    SUPER.

Groeten fam Koekoek.

15. marsjie's profielfoto
    marsjie heeft een recensie geschreven voor Onder de Hoge Dennen

Heerlijk gegeten, de saté van de haas is super lekker. Ook voor de kids leuk menu met friteszak.

16. Rieky's profielfoto
    Rieky heeft een recensie geschreven voor 't Flinthoes

Zo dat was 1 keer maar niet weer. Ontzettend lang moeten wachten op het eten. Het eten was niet erg smaakvol. Bediening was wel redelijk. Ben wel beter gewend voor dat geld...jammer

17. van Andel's profielfoto
    van Andel heeft een recensie geschreven voor Onder de Hoge Dennen

van Andel

Wij waren afgegaan op de recensies van dit restaurant. De prijs/kwaliteitverhouding viel ons wat tegen. Zoals ook de presentatie,geen bijzondere moeite gedaan. Geen vers bereide groenten. Bediening is vriendelijk.

18. Richard's profielfoto
    Richard heeft een recensie geschreven voor Onder de Hoge Dennen

Wat een super leuk en gezellig restaurant! De ober vertelde dat hij even moest invallen wegens de niet verwachte drukte. Maar dat mocht de pret niet drukken. Het eten was erg lekker, de kinderen konden leuk spelen en wij gezellig kletsen. Als we nog eens in de buurt zijn, gaan wij zeker nog eens aan!

19. Boersma's profielfoto
    Boersma heeft een recensie geschreven voor Het Witte Veen

Boersma

Wij hadden het smikkel en bikkel pakket. Wat is dit een oubollig rstaurant zeg. Ik had om kwart voor 6 gereserveerd, we moesten echter nog een kwartier wachten voordat de eetzaal open ging. Toen dat gebeurde moesten we op de tafels onze naam opzoeken en daar gaan zitten. We hadden gehoopt a la carte te mogen eten maar er stond een buffet voor ons klaar wat zeer slecht en beperkt was. Wij stonden met 20 minuten weer buiten. Het was onze bedoeling hier een familiedag te organiseren, maar wij komen hier niet weer.

2,4
  20. Herman en Liesbeth Brink's profielfoto
    Herman en Liesbeth Brink heeft een recensie geschreven voor 't Flinthoes

Wij hebben de service bij 't Flinthoes buitengewoon gewaardeerd. Vandaag daar gegeten omdat wij 39 jaar getrouwd zijn. Wij hebben steengrillen uitgekozen, dat was echt fantastisch. De smaak van het vlees was geweldig en de hoeveelheid ruim voldoende. Ze zijn zelfs nog wezen vragen of er nog wat aangevuld moest worden.
    Omdat wij 39 jaar getrouwd waren, heeft de kok een speciaal dessert gemaakt met diverse hapjes en de wens van harte. De geste hebben wij bijzonder gewaardeerd, je wordt gezien als een klant en dat ben je dan ook. Vriendelijke bediening die weet hoe ze gastvrijheid uit moeten stralen. Veel gerenommeerde restaurants kunnen daar nog veel van leren.
    Bedankt voor de goede zorgen en we zullen de ervaring doorgeven.