Nieuwste foto's in Warns

1. Hans-Christian Kolberg's profielfoto
    Hans-Christian Kolberg heeft een recensie geschreven voor Greate Pier

Hans-Christian Kolberg

Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Tolle Atmosphäre in der Marina Stormvogel, gutes Essen und faire Preise! Unser absoluter Favorit nach einem Tag auf dem Wasser!

2. Michael Figge's profielfoto
    Michael Figge heeft een recensie geschreven voor Greate Pier

Michael Figge

Good food quality, a friendly service and a cook who loves his job. We had a fish soup, redfish and halibut and all was excellent. Highly recommended

3. Inge's profielfoto
    Inge heeft een recensie geschreven voor Greate Pier

Heerlijk visje gegeten met lekker wijntje aan het water op een prachtige plek!

4. Johs's profielfoto
    Johs heeft een recensie geschreven voor Greate Pier

Vlot gereserveerd, leuke bediening, gezellige sfeer, eten is top, prijs viel alleszins mee!

5. Sharon's profielfoto
    Sharon heeft een recensie geschreven voor Greate Pier

Per ongeluk een vaas omgelopen in de gang bij de wc en moesten ervoor betalen. Gastvrouw was zeer onvriendelijk en geïrriteerd. We zagen dat er op de vaas een kaartje stond met gefeliciteerd met jullie nieuwe zaak en ze wilde ons 80e laten betalen.

6. Gerrit Guldenhemel's profielfoto
    Gerrit Guldenhemel heeft een recensie geschreven voor Greate Pier

Gerrit Guldenhemel

Vanuit Molkwerum is het 3 minuten naar Warns. Het aanbevolen restaurant was gesloten en we zochten va banque een alternatief. Dat werd Greate Pier, een werkelijke voltreffer in alle opzichten. Eén dingetje, het restaurant is moeilijk te vinden en we moesten eerst onder wat jachten door kruipen om het te zien. Maar eenmaal de entree gevonden kon een culinair feestje beginnen. Tineke had de scholrolletjes gevuld met zalm en overgoten met garnaaltjes(19,80) ik had de burger (17,25) kaas overbakken. Alles begeleid met groentes, stoofperen, salade en frieten. Ai, wat een heerlijke smaken, we aten onze vingertjes erbij op. Tot slot namen we koffie (2,75) en die werd notabene geserveerd met noga en een likeurtje met slagroom. De bediening bestaat uit twee glimlachende jonge vrouwen die floreren onder het overzicht van wat wij zo maar aannamen: hun lieve moeder. Hadden wij bij Groningen maar zo’n restaurant, topsmaken, grote porties en geen gezeur over Michelinsterren. Tot gauw. Gerrit & Tineke

7. Pavel's profielfoto
    Pavel heeft een recensie geschreven voor Greate Pier
    Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Sehr gutes Essen (Kalbsribeye, Schwertfisch), ebenso das Preis- Leistungsverhältnis.
    Kein einziger Kritikpunkt 😊!

8. Jolanda Renting's profielfoto
    Jolanda Renting heeft een recensie geschreven voor Greate Pier

Het eten was heerlijk, de locatie top (helaas niet op het terras aan het water ivm het weer), vriendelijke bediening, ontspannen sfeer. De prijzen zijn meer dan billijk, zeker voor de ruime hoeveelheid die je krijgt. Het toetje voor twee met van-alles-wat is een echte aanrader!

9. Hornstra's profielfoto
    Hornstra heeft een recensie geschreven voor Op Warns
    Nederlands Warns

Voel me er op mijn gemak. Vriendelijke mensen en lekker eten en drinken.

10. W. Visscher's profielfoto
    W. Visscher heeft een recensie geschreven voor Overwijk

W. Visscher

4 x een plate besteld. 2x met een lekkerbek 2x met kibbeling. Hier krijg je patat en rauwkost bij. Dit op een plastic bordje Het kost € 14,50 per bordje. De kibbeling bestaat uit 90 % beslag. De smaak van de kruiden maakt nog wat goed. Over het lekkerbekje waren onze dames tevreden. Maar als je de onderdelen uitsplitst betaal je dus € 5,00 voor vis € 5,00 voor patat en € 4,50 voor wat rauwkost. Conclusie voor wat je krijgt voor 14,50 euro veel te duur. En wat voor haring wij hebben gekregen is een volkomen raadsel. Maar zeker geen nieuwe haring. De eerste en laatste keer.

3,2
  11. Foppe Haarsma 's profielfoto
    Foppe Haarsma heeft een recensie geschreven voor Overwijk

Een zeer gezellige top locatie, met de aller lekkerste vis!
    Grote porties en grote stukken kibbeling.
    Haring is super schoon en prachtig opgemaakt.
    Prachtig uitzicht over het IJsselmeer.
    Er is er een gezellig zooitje met leuke muziek.
    Wel zelf afhalen, en vergeet geen contant geld mee te nemen.

12. Charlotte's profielfoto
    Charlotte heeft gereageerd op een recensie van Overwijk

Echt; Wat jammer voor je, Hans. Er is nog een ander terras gelukkig op Laaksum. Iedere dag olie/vet verversen en heerlijke vis#Overwijk

13. Charlotte's profielfoto
    Charlotte heeft gereageerd op een recensie van Overwijk

Mooi gezegd! Ik mis jouw 12 punten 😁. Kunnen ze er nog bij?

14. Charlotte's profielfoto
    Charlotte heeft gereageerd op een recensie van Overwijk

Zat je wel op het juiste terras😂? Er is er eentje waar je op de baklucht af kunt gaan, en eentje waar je op het altijd volle gezellige terras met heerlijke vis af kunt gaan...

15. Charlotte's profielfoto
    Charlotte heeft een recensie geschreven voor Overwijk

De geweldige en losse sfeer, gastvrijheid, artistieke entourage en de heerlijke muziek zijn een kers op de taart van de overheerlijke kibbeling in royale portie, die ik geserveerd kreeg. Wat ‘n feestje. Bedankt en graag tot gauw!

16. C. Smit's profielfoto
    C. Smit heeft een recensie geschreven voor Overwijk

Hartstikke lekker eten voor een goede prijs. Personeel verdient een 12, en het uitzicht is onbetaalbaar. Ook nog goeie muziek.

17. Jaap's profielfoto
    Jaap heeft een recensie geschreven voor Greate Pier

Wat een leuke plek om te zitten, met uitzicht op het water. En dan het eten. Dat is pas lekker eten! Knapperige groente en heerlijke vis. De dames van de bediening, van jong tot iets minder jong allemaal hatstikke aardig en ze regelen alles perfect. En dat alles voor prijzen die bijzonder schappelijk zijn. Complimenten! Hier komen we graag terug.
    Als ik dan toch nog iets mag noemen: de plaatselijke kerels aan de bar hadden wel heel veel lawaai. Voor de rest: Grootse Plek!

18. Annie de Jong's profielfoto
    Annie de Jong heeft een recensie geschreven voor Overwijk

Annie de Jong

Vandaag kibbeling gegeten op laaksum, maar ook gelijk de laatste keer.
    Bah, vet en weinig vis met veel lucht en beslag.

1,8
  19. Hans Visser's profielfoto
    Hans Visser heeft een recensie geschreven voor Overwijk

Hans Visser

Nog nooit zulke slechte kibbeling geproefd. Tegenover ons zat een stel die het ook bij proeven hield, ik denk dat het vet al te oud was om er nog in te bakken.
    Onbegrijpelijk; zo'n leuke plaats, zulke slechte vis.

4,3
  20. Arie Splinter's profielfoto
    Arie Splinter heeft een recensie geschreven voor Greate Pier

Arie Splinter

We stonden 4 nachten op de camping in Warns. De eerste avond hebben we in de greate Pier gegeten en het was verschrikkelijk lekker. We zijn er elke avond gaan eten.
    Elke avond hebben we genoten van wat er op ons bord kwam. Heerlijk vlees of vis met verse warme groenten. Erg vriendelijk en klantgericht personeel ook bij zeurende klanten.
    Prijs/ kwaliteit was zeer goed.
    Wij vinden het een aanrader.