Nieuwste foto's in Waalre

Laatste updates in Waalre

1. Vorstenbosch's profielfoto
    Vorstenbosch heeft een recensie geschreven voor Olympia

Vorstenbosch

Bij olympia is altijd warm welkom en sfeervol. Ik kom er al jaren. En het eten is er lekker en voldoende. Een van lekkerste griek. Voor ons op 1

2. Herberg 't Loon's profielfoto
    Herberg 't Loon heeft gereageerd op een recensie van Herberg 't Loon

Dank je wel Sander, leuk dat jullie er waren en fijn dat jullie zo genoten hebben! Tot snel weer!

3. Sander's profielfoto
    Sander heeft een recensie geschreven voor Herberg 't Loon

Beste pizza’s in de regio met een echt krokante bodem! Ook vele andere lekkere gerechten om te eten en een leuke plek om te relaxen, vooral als het lekker weer is, dan kun je fijn buiten zitten op het terras in een groene omgeving.

4. Mieke Vriens's profielfoto
    Mieke Vriens heeft een recensie geschreven voor De Doelen

Mieke Vriens

Zeker een aanrader!
    Heerlijk eten en grote porties.
    Gezellige mensen. Ambiance is ouderwets.

5. Cees's profielfoto
    Cees heeft een recensie geschreven voor Enjoy Wereldkeuken

Sinds de laatste overname, zeer slecht, ba ba 😥

1,8
  6. R.Verheggen's profielfoto
    R.Verheggen heeft een recensie geschreven voor Lugar
    Nederlands Waalre

R.Verheggen

Bij aankomst werden we meteen verwelkomd door de eigenaar die onze jassen in ontvangst nam. Aan een gezellige ronde tafel werd ons gezelschap van vijf personen allervriendelijkst te woord gestaan en alle 4 gangen menu's konden probleemloos aangepast worden. Halverwege werd de jarige verrast met leuk gerechtje waarbij na flamberen een heerlijke mousse met daarop gelukwensen tevoorschijn kwam.
    De sfeer en bediening waren echt top en we hebben genoten van een geweldig diner.

7. Mieke Vriens's profielfoto
    Mieke Vriens heeft een recensie geschreven voor Arigato

Mieke Vriens

Boos. Op website staat dat hij open is. Maak reservering, krijg bevestiging. Wat denk je , sta ik met 6 personen voor een gesloten deur. Niet te bereiken, telefoon wordt niet opgenomen. Nou daar sta je dan.
    Waardeloos. Nooit meer.

8. Herberg 't Loon's profielfoto
    Herberg 't Loon heeft gereageerd op een recensie van Herberg 't Loon

Dank je wel dat je de moeite hebt genomen voor deze lovende review!

9. Stephan's profielfoto
    Stephan heeft een recensie geschreven voor Herberg 't Loon

Wat een heerlijk restaurant! Wij hebben fantastisch gegeten op deze prachtige locatie. Service staat hoog in het vaandel, net als de kwaliteit van het eten. Daarbij hebben ze heerlijke wijnen, mooie cocktails, en een ruim tapassortiment. Complimenten aan het team!

10. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor 't Stationskoffiehuis

Volgens mij waren de slibtongetjes oud. Opgewarmd. Zelfs een beetje taai. De vis was moeilijk van de graat te krijgen. De dure wijn erg karig in het glas.

11. Yennay's profielfoto
    Yennay heeft een recensie geschreven voor Arigato

Heerlijk gegeten. Alles goed vers. Veel variatie. Lekkere wijn.

12. Fam. Klijs's profielfoto
    Fam. Klijs heeft een recensie geschreven voor Carpe Diem

Fam. Klijs

Onze 50 jarige bruiloft hier gevierd met een fantastische high tea. Alles gemaakt met verse gerechten en een heerlijke soep vooraf met vergeten groenten.
    Fantastische ambiance, heerlijke vers toebereid met totaal andere ingrediënten als ergens anders. Dit alles prachtig opgediend en geserveerd. Na afloop volop tijd voor een lekkere borrel. Zittend in een prachtige tuin. Echt n aanrader!

13. Rita's profielfoto
    Rita heeft een recensie geschreven voor De Leemer Hoef
    Internationaal Waalre

Wij hebben onlangs ons 40-jarig huwelijksfeest gevierd bij De Leemerhoef. Vanaf de eerste kenneismaking t/m de dag zelf is alles perfect verlopen. Ze willen heel erg meedenken, zijn duidelijk in de communicatie. De voorbereidingen (tafels dekken en versiereningen) alles is daar in goede handen. Het eten was perfect en goed klaargemaakt. Er wordt echt naar de gasten omgekeken, fijne "ouderwetse" service!

14. Pamela's profielfoto
    Pamela heeft een recensie geschreven voor Arigato

Onze laatste reservering was 5 jaar geleden zo goed bevallen, dat we weer een tafel voor 3 hadden geboekt. Op de afgesproken vrijdagavond was de gehele zaak leeg op een tafeltje voor 2 na, die vrij kort na aankomst ook al weer vertrokken. Mijn tafelgaste kreeg te horen dat ze het wel druk zouden hebben met take-away, maar we zagen niemand komen of gaan.
    Prijs-kwaliteitverhouding is helemaal uit balans. Het is veel te duur voor de kwaliteit die je krijgt. We hadden voor de Deluxe-kaart gekozen, omdat er weinig op de normale kaart stond. Zoiets simpels als edamame-bonen waren zelfs niet goed. De bonen waren heel ver over de datum, gezien de bruine kleur en de geur die er vanaf kwam. Ze werden natuurlijk wel vervangen, maar het vertrouwen is dan wel een beetje weg. Sommige gefrituurde gerechtjes waren erg vet, het leek wel of het vet niet warm genoeg was. De sweet buns kwamen uit de magnetron, want de inhoud was ontzettend hard en uitgedroogd. Zeewier werd geserveerd onder een dikke laag ijsbergsla en overgoten met sojasaus, wat echt niet nodig was, want zeewier eet je het liefst puur.
    Heel jammer, want nu komen we niet meer terug.

1,2
  15. Yennay's profielfoto
    Yennay heeft een recensie geschreven voor Arigato

Heerlijk gegeten. Alles vers, veel keuze, toetjes zijn groter en lekkerder als vroeger.

16. Rianne Dankers's profielfoto
    Rianne Dankers heeft een recensie geschreven voor 't Brabants Genot

Rianne Dankers

Waardeloos eten en slechte trage bediening. Leuk als je in de herrie van kinderen wilt zitten.

17. TJ 's profielfoto
    TJ heeft een recensie geschreven voor Arigato

TJ

95 min. wachten (ipv 35-55 zoals website vermeld). Sashimi verkeerd gesneden, zalm niet vers/uitgedroogd, portie vergeten en niet nageleverd ondanks "toezegging". Beef taai en smaakloos (ondanks bestelde knoflooksaus). Slechte zaak, heel slecht. Verdiend geen 2e kans.

2,9
  18. Petra V's profielfoto
    Petra V heeft een recensie geschreven voor Arigato

Heerlijk gegeten… met zorg bereidt!

19. van Vliet's profielfoto
    van Vliet heeft een recensie geschreven voor Olympia

van Vliet

Wij eten hier regelmatig en dat wordt inmiddels elke maand. Fantastische schotels tegen een niet al te hoge prijs. Bijlagen als tzaziki, salade en ook heel smakelijk. Vriendelijke en snelle bediening ook bereid tot een praatje. En Griekse muziek op de achtergrond. Top!

20. Stephanie's profielfoto
    Stephanie heeft een recensie geschreven voor Arigato
    Vertaal van English naar Nederlands

Very impressed!! Wonderful service, beautiful food all cooked to order, excellent quality. Will definitely visit again! Thank you for a lovely evening