Nieuwste foto's in Terschelling Oosterend

Laatste updates in Terschelling Oosterend

1. Elisabeth's profielfoto
    Elisabeth heeft een recensie geschreven voor De Boschplaat

Stuitend! We zijn onbeschoft behandeld. We waren voornemens hier te gaan eten maar bij de aperol spritz kregen we een slap aftreksel waar nauwelijks prosecco en aperol in zat. Toen we de serveerster hier vriendelijk naar vroegen pakte ze de fles en zonder iets te vragen schonk ze ons bij en zei onaardig: dit is toch wat jullie willen? Ze liep direct weg en nog steeds smaakte het nergens naar. We zijn vertrokken. Wat een misser.

2. Hans's profielfoto
    Hans heeft een recensie geschreven voor De Heeren van Der Schelling

Verse Jus d’orange was drap, vol met pitten en slierten. Bah. Prijs/kwaliteit niet goed. Veels te duur. Elders beter.

3. Dik's profielfoto
    Dik heeft een recensie geschreven voor De Boschplaat

Ik kom al ruim 25 jaar op Terschelling en dus ook bij de Boschplaat. Voorheen een leuke bistro met dito gerechten en redelijk betaalbaar. Helaas door de nieuwe eigenaar in een Franse stijl veranderd waardoor naar mijn mening het gemoedelijke karakter er volledig af is. De prijzen zijn absurd hoog; ik betaalde voor een mager kopje cappuccino en een iel gebakje €9,- . Bediening was ook niet erg toeschietelijk. Jammer. Terschelling is wat mij betreft echt een icoon armer. Gemiste kans!

4. Jacob's profielfoto
    Jacob heeft een recensie geschreven voor Strandpaviljoen Heartbreak Hotel

Bizarre prijzen voor simpele frisdrankjes.
    20cc voor € 2,80 en schrik niet, Cola light 33cc € 4,80……..
    Bijna 5 euro voor een fles cola, dit kan echt niet.

5. Antoinette € Leo's profielfoto
    Antoinette € Leo heeft een recensie geschreven voor De Boschplaat

Antoinette € Leo

Om 17.30 Te laat voor een portie bitterballen (terras) wijn aan de forse prijs.
    Alle potjes met plantjes op de tafeltjes buiten waren dood. Tafel niet schoongemaakt.
    We komen niet terug, terwijl het jaren daarvoor altijd gezellig was. Waarom de menukaart in het Frans? Terschelling onwaardig!

6. Louise's profielfoto
    Louise heeft een recensie geschreven voor De Boschplaat

Heerlijk gegeten. Mooie sfeer. Aanrader!

7. Saskia 's profielfoto
    Saskia heeft een recensie geschreven voor De Boschplaat

Saskia

Super vriendelijke medewerkers, heerlijk eten en gezellige sfeer. Het was voor mij heel bijzonder.

8. Daphne's profielfoto
    Daphne heeft een recensie geschreven voor De Boschplaat

Wij wilden graag ter gelegenheid van mijn verjaardag hier wat gaan eten, we hadden gereserveerd maar toen we arriveerden werden we geweigerd op het terras omdat het te koud zou zijn (18 graden) voor diner op terras. Bovendien wilden ze ook zelf niet buiten gaan bedienen… want het was te koud! Kom op zeg… beetje klantvriendelijker mag wel hoor!

9. Stam's profielfoto
    Stam heeft een recensie geschreven voor De Heeren van Der Schelling

De huisgemaakte appeltaart was niet vers. Heel koud, of deze uit de vriezer kwam. Hele grote stukken appel, het deeg was zompig, nat.
    Heel teleurstellend, we nemen meestal het cranberry gebak, dit is echt de lekkerste van heel Terschelling, de verwachtingen waren voor de appeltaart dus ook hoog. De punt is te klein en de prijs te hoog.
    Tevens hadden wij onze twijfels over het vers geperste jus d'orange… of deze wel echt vers geperst was.
    Wij komen al jaren bij dit restaurant… maar zijn nu toch wel een beetje teleurgesteld.

10. Peter Bakker's profielfoto
    Peter Bakker heeft een recensie geschreven voor Strandpaviljoen Heartbreak Hotel

Peter Bakker

Gezellig strandpaviljoen in de jaren 50 stijl, leuk personeel en vlotte bediening. Heb hier een overheerlijke hamburger (burning love)gegeten. Echt een aanrader als je Terschelling bezoekt.

11. Hoekman's profielfoto
    Hoekman heeft een recensie geschreven voor De Boschplaat

Sfeervol restaurant. Met 2 personen op een krappe punt van een grote tafel geplaatst. Serveerster miste kennis. Zeer beperkte gerechten (cassoulet) met weinig/geen garnituur (eendeborst). Bespottelijke prijzen voor de wijn. Verhouding prijs/kwaliteit volledig zoek. Dit sla ik bij een volgend verblijf op Terschelling over.

12. Limburgers's profielfoto
    Limburgers heeft een recensie geschreven voor De Boschplaat

Limburgers

Koffie met gebak genomen. Citoenpunt en appelmeisje want ze hadden geen appeltaart. Punt smaakte goed appelmeisje was miserabel, heel klein veel te hard en te donker gebakken. Voor de eerste keer geweest maar ook voor de laatste keer. De prijs was pittig.

4,3
  13. Maarten's profielfoto
    Maarten heeft een recensie geschreven voor De Boschplaat

Waardeloze service: verwaande mevrouw, hield terras niet in de gaten, lunch salades niet gekomen, dan wil je niet lullig doen en bestel je ze nogmaals, uiteindelijk duurt het een uur, 2de biertje komt ook niet. Bij afrekenen geen enkele opmerking noch excuus. Bediening 100% ongeschikt. Ik wilde met 6 man gaan eten maar nu niet meer.

14. Margriet Nootenboom.'s profielfoto
    Margriet Nootenboom. heeft een recensie geschreven voor De Boschplaat

Margriet Nootenboom.

We hebben een driegangenmenu laten bezorgen en dat was fantastisch, echt heerlijk, uit eten maar dan thuis. Voor herhaling vatbaar. Chapeau.

15. Bram Buijten's profielfoto
    Bram Buijten heeft een recensie geschreven voor De Heeren van Der Schelling

Bram Buijten

Wij zijn al jaren vaste gast, en genieten elke keer weer!
    Niet alleen qua eten maar ook de ambiance is 👌
    En niet in de laatste plaats het team het voelt als thuiskomen, TOPPERS.

16. Esther's profielfoto
    Esther heeft een recensie geschreven voor De Heeren van Der Schelling

Heerlijke milde curry met kip en veel groente laten bezorgen. Gerecht was verfijnd van smaak en werd heerlijk warm bezorgd op tijdstip van onze voorkeur. Samen met kleine salade, naanbrood en heerlijke cranberry mousse als nagerecht een compleet verwenmenu.
    Porties zijn van royale omvang. Restaurant biedt absolute klasse, ook in deze periode van lock down!

17. Wolfgang Schmidt's profielfoto
    Wolfgang Schmidt heeft een recensie geschreven voor De Heeren van Der Schelling

Wolfgang Schmidt

Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Für uns ein muss bei jeder Reise nach Terschelling. Sehr gutes Essen, reichlich Auswahlen Speisen und Getränken(Wein usw.) alles schmeckt frisch und sehr lecker. Das Ganze mit einem sehr guten und netten Service in einem sehr gemütlichem Haus. Wir genießen jeden Aufenthalt in diesem Restaurant. Ja, wir kommen wieder!

18. Theo's profielfoto
    Theo heeft een recensie geschreven voor Strandpaviljoen Heartbreak Hotel

Een vorige keer was de warme appeltaart uit de magnetron niet lekker, deze keer was de hamburger van mijn vrouw zo smakeloos dat we op de vraag of het lekker was Nee hebben geantwoord. Hij werd dan wel van de rekening af gehaald maar al met al: makkelijk geld verdienen op een mooie lokatie… Wij komen niet meer wat mij betreft.

3,7
  19. Roberto's profielfoto
    Roberto heeft een recensie geschreven voor Strandpaviljoen Heartbreak Hotel

Roberto

Ik heb deze zaak nooit echt kunnen begrijpen. Vreemde inrichting van het terras. Ook na de verbouwing. Je kan nergens lekker zitten. Echt nergens. Het oogt als een soort jongerenhanghok.

20. Hans's profielfoto
    Hans heeft een recensie geschreven voor De Boschplaat

Hadden eerst niet door dat we buiten op het (helaas wat saaie) terras zaten. Duurde even voor de bediening kwam. Moest wel zelf eerst "melden" dat wij op terras zaten.
    Hebben lunch gebruikt. Prijs was behoorlijk. Gerechten wel lekker maar eenvoudig en niet aangekleed. Bediening vriendelijk. Interieur mooi.

4,9