Nieuwste foto's in Spier

Laatste updates in Spier

1. Bep Oude Nijeweme's profielfoto
    Bep Oude Nijeweme heeft een recensie geschreven voor Van der Valk

Bep Oude Nijeweme

Vrijdag 10 november bij V.D. Valk Spier gegeten.
    Hadden een erg ongeïnteresseerd ober.
    Vroeg niet wat voor droge witte wijn je wilde.
    Na navraag noch steeds niet.
    Viel erg tegen.
    Goed personeel is toch het halve werk

2. Vakantiestel.'s profielfoto
    Vakantiestel. heeft een recensie geschreven voor Van der Valk

Vakantiestel.

Vandaag geprobeerd daar samen lekker te eten. Helaas alles mislukt Verbrand en doorgebakken Vlees i.p.v. medium. Tot 2 x achter elkaar. Leidinggevende was het met me eens over de mislukte kwaliteit. Ging met achtergelaten KOUD eten en een LEGE MAAG naar huis. Nog nooit meegemaakt bij een andere van der Valk.
    Kom hier nooit meer, wat een KLANT ONVRIENDELIJKE behandeling. 👎🚶‍♀️🚶‍♂️

2,2
  3. A. Kuiper's profielfoto
    A. Kuiper heeft een recensie geschreven voor Van der Valk
    Internationaal Spier

Gisteravond heerlijk gegeten. Het was echt super. Verrassende gerechten op de kaart en alles was prachtig opgemaakt. Ware kunstwerkjes op je bord. Complimenten voor de keuken. Vriendelijke bediening. Top! Ik heb nu al zin om binnenkort weer te gaan.

4. K.huizing's profielfoto
    K.huizing heeft een recensie geschreven voor Van der Valk

K.huizing

Gisteravond gegeten bij van der Valk Spier. Het is niet meer zo goed als voor de coronaperiode. Je voelt als klant dat het nu puur gaat om zoveel mogelijk winst te maken. Constant aan alle tafels vragen wilt u nog iets drinken in een heel rap tempo. De vorige keer bij het afrekenen werd even gevraagd hoeveel fooi we wilden geven 5% 10% of 15%. Het was niet verplicht. Maar hoe brutaal! Gisteren een tournedos van 32,50 besteld en kreeg vervolgens een mini stukje vlees. Schandalig voor die prijs. Dit wel keurig aan de serveerster allemaal medegedeeld en haar verzocht om dit aan de leidinggevende mede te delen.Heeft ze ook gedaan maar u raadt het al we hebben niemand aan onze tafel gezien om dit met ons te bespreken. Wij zijn al 25 jaar klant bij van der Valk en het was altijd uitstekend maar zijn er nu echt klaar mee. Erg jammer we mochten er ook met familie graag komen.

5,5
  5. Frits's profielfoto
    Frits heeft een recensie geschreven voor Van der Valk
    Internationaal Spier

Voor mensen uit de omgeving is reserveren in het restaurant niet mogelijk (diever, dwingeloo) triest. Mij werd meegedeeld alleen voor hotelgasten.

6. Brasserie Spier heeft een nieuwe foto
  7. Brasserie Spier heeft een nieuwe foto
  8. Brasserie Spier heeft een nieuwe foto
  9. R en A's profielfoto
    R en A heeft een recensie geschreven voor Van der Valk
    Internationaal Spier

Lekker gegeten bij Van de Valk Spier. Bediening door Robert-Jan was werkelijk geweldig. Een dikke tien voor hem!

10. R.Kalkhoven's profielfoto
    R.Kalkhoven heeft een recensie geschreven voor Van der Valk

R.Kalkhoven

Genaaid bij van de Valk. (Sorry maar zo voelt het) zondag 18 november rond theetijd even binnengelopen bij vd Valk Spier. Thee besteld met wat lekkers, we kozen voor de cake met slagroom. We kregen een flinterdun plakje vieze kleffige supermarkt cake met let op een klein toefje slagroom uit een spuitbus. Nog voor je het helemaal op kunt eten is de slagroom als een vochtige kledder ingezakt. Hoe ver kan een bekende horeca ondernemer zakken om zoiets te serveren. En let op, het toefje slagroom uit de spuitbus rekenden ze met droge ogen 0,75 cent voor! Samen met de thee 9 euro! Wat een afgang, terwijl andere vd Valk zaken dit wel perfect serveren. Ik zou zeggen een koude douche, wat een afgang.
    Het is niet mijn gewoonte om een review te plaatsen maar dit bezoek vroeg erom.

R. Kalkhoven.
    Hattem.

11. Gea's profielfoto
    Gea heeft een recensie geschreven voor Van der Valk
    Internationaal Spier

We hebben hier gisteravond gegeten en de kwaliteit van het eten viel tegen. Ik had een falafelburger waar ik nauwelijks groente/rauwkost bij kreeg. De gegrilde paprika heb ik niet kunnen ontdekken. Het broodje was droog, de patat vet en leek vaker gefrituurd. De worteltjes die werden geserveerd kwamen volgens mij uit een blik of pot.
    Omdat we waren uitgenodigd heb ik op dat moment niet mijn beklag gedaan. De bediening was wel vriendelijk en behulpzaam.

12. F Kikkert's profielfoto
    F Kikkert heeft een recensie geschreven voor Van der Valk

F Kikkert

Wij hebben heerlijk gegeten en een vriendelijke behulpzame ober.

13. Anna Maria Jansse's profielfoto
    Anna Maria Jansse heeft een recensie geschreven voor Schortinghuis

Anna Maria Jansse

Heerlijk gegeten met de kinderen, ondanks de drukte geen lange wachttijden. Bediening uitstekend en vlot. Fijne angus biefstuk, smaakvol! Aanrader zijn ook de maaltijdsalades, erg lekker. Alles in verhouding, je gaat zeker niet met honger de deur uit.

14. Neeleman's profielfoto
    Neeleman heeft een recensie geschreven voor Schortinghuis
    Internationaal Spier

We hadden een gift for you bon, vonden dat leuk van onze kinderen.
    Maar viel erg tegen.
    We kregen een slechte kale tafel, vlak bij de wc en uitgang, koud dus.
    Alle gangen dreven in de saus!
    Je moest je gambas of vlees zoeken tussen de saus.
    De saus over onze Angus steak stonk gewoon, volgens ons uit een pakje en tegen bederven aan! Heel overheersend.
    Wat goed was, was de aangeboden amuse.
    Een soepje, prima! Patat, en dessert.
    Verder viel het zwaar tegen.
    Herman den Blijker zou hier zijn handen vol hebben om hier verse en goede producten in te voeren!

15. Schortinghuis heeft een nieuwe foto
  16. Schortinghuis heeft een nieuwe foto