Nieuwste foto's in Slochteren

Laatste updates in Slochteren

1. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor Le Boul

Anoniem

Roepen op Facebook actief op om adresgegevens van een persoon te delen. Als je ze erop wijst dat ze daarmee de AVG overtreden verwijderen ze je comment. Rare zaak.

2. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op een recensie van Portolino Haventje

Beste J,

Bedankt voor je bericht, ik heb de vermelding op gesloten gezet.

3. J's profielfoto
    J heeft een recensie geschreven voor Portolino Haventje

Fysiek afgebrand en dus gesloten

4. Fam Nieweg's profielfoto
    Fam Nieweg heeft een foto toegevoegd van De Stenen Boog
  5. Fam Nieweg's profielfoto
    Fam Nieweg heeft een recensie geschreven voor De Stenen Boog

Het zijn bijzondere tijden. Dus even goed nadenken als je 30 jaar bent getrouwd waar je gaat eten. Nu even niet in die grote zalen of restaurants. Een totale verrassing toen we dit restaurant/steakhouse ontdekten. Knus, gezellig en klein met makkelijk parkeerplaats achter de zaak.
    Wat een geweldige avond. Uitgebreide menukaart en alle 6 kozen we, grappig genoeg, als hoofdgerecht iets anders. Heerlijk eten, heerlijk van smaak, alles voorzien van lekkere aardappeltjes en frietjes en rauwkost met heerlijke sauzen. Grappig dat we als nagerecht alle 6 ook iets anders kozen en alles ook weer overheerlijk.
    Wat een fijne en heerlijke avond met lekker eten. Wonderbaarlijk dat je juist in deze tijd dit ontdekt en maar op 20 minuten van Winschoten.
    Prettige en aardige bediening. Vriendelijke en aardige kok, kwam nog even langs de tafel om te vragen of het goed was.
    We komen vast en zeker terug en beslist een aanrader.

6. j brouwer's profielfoto
    j brouwer heeft een recensie geschreven voor De Stenen Boog

Vanwege de 18e verjaardag van mijn zoon eten besteld in Coronatijd.
    De spareribs waren volgens vriend heerlijk mals en lekker gemarineerd.
    Zoon had een spies met 3 soorten vlees en ik had de varkenshaas met pepersaus, voortreffelijk. Samen met de patatjes en de sla.
    Een geweldig etentje, goed op temperatuur. Maar de sfeer van het restaurant kun je thuis toch niet zo maken. Aanrader dus.

7. Janny's profielfoto
    Janny heeft een recensie geschreven voor Portolino Haventje

Een ontzettend leuke avond gehad met de kinderen. Super gezellig en lekker en meer dan genoeg eten en een lekker toetje.

8. dijk's profielfoto
    dijk heeft een recensie geschreven voor De Stenen Boog

Heerlijk gegeten, opmaak van het voorafje zeer verrassend. Het oog wil ook wat!
    Sausjes netjes apart in schaaltjes, zodat je de hoeveelheid na wens kan toevoegen. Vriendelijke vlotte bediening, werd ons ook netjes gevraagd of we gelijk ons toetje wilden of nog even wachten.

9. Ron Bult's profielfoto
    Ron Bult heeft een recensie geschreven voor De Stenen Boog

Heerlijk gegeten op een zondagavond in Slochteren, goede smaken in de gerechten en een gastvrije bediening. Ook de opmaak van de gerechten was origineel en netjes. Komen zeker weer eens terug!

10. Koos en Matty Poelma's profielfoto
    Koos en Matty Poelma heeft een recensie geschreven voor De Driesprong

Via Social deal en met vrienden aldaar heerlijk genoten van het 2 gangen menu.
    Zoals de kreet ook is… goed eten voor een betaalbare prijs.
    Vraag niet hoe het kan…
    Heerlijke bord asperge en mosterd soep vooraf geserveerd met knapperig stokbrood en tapenade.
    Hoofdgerecht bestond voor diverse gasten uit saté van kippendieven met keurige en lekkere bijlagen.
    Wat ze goed doen… is dat je zelfs niet naar de mayonaise hoeft te vragen.
    Het andere gerecht was een mooi stuk zalm met de garnering van 2 asperges in beslag… heerlijk.
    De borden ook keurig opgemaakt.
    Compliment aan de keuken en de bediening… mooie en gastvrije entourage.

11. Mariska van Wijk's profielfoto
    Mariska van Wijk heeft een recensie geschreven voor De Stenen Boog

Mariska van Wijk

Heerlijk gegeten, fijne service. Erg gezellige avond gehad. Bedankt

12. Elly offringa's profielfoto
    Elly offringa heeft een recensie geschreven voor De Stenen Boog

Elly offringa

Heerlijke spareribs, kinderen zitten er in te smullen zelfs… restauranthouder geweldige man kinderen mogen altijd omzet hoekje kijken als hij aan het koken is en maakt altijd een praatje met zijn klanten.
    Een echte aanrader.

13. Caroline's profielfoto
    Caroline heeft gereageerd op een recensie van De Stenen Boog

Dag mevrouw,

Je weet de boel inmiddels leuk te verdraaien, want onderstaande lijkt al niet op het aanvallende telefoongesprek wat ik inmiddels ook al met jou gevoerd heb, omdat je het nodig vond om mij te bellen, op een allerminst vriendelijke toon.

Een gast heeft geen boodschap aan het feit of de bazin een arm in het gips heeft of niet, als je er staat, dan moet je presteren.

Omdat wij gewaarschuwd waren dat het lang kon duren, hebben we aangegeven dat er geen uur per gerecht tussen moest zitten, en dat was ook niet het geval, dat lees je ook niet in mijn recensie terug, maar 't feit dat je gelijk aan tafel komt om daarover te praten, 'want anders kun je ons niet helpen' (met andere woorden, dan konden we weer gaan) is niet klantvriendelijk.
    Gerechten worden zeker niet allemaal vers bereid, want de carpaccio was niet vers gesneden, en mijn verse jus d'orange die ik bij jou medewerkers bestelde was ook niet vers.

Bij navragen vroeg ik de kok of hij een 'diamant haas achtig ' stuk rundvlees gebruikt had, hij ontkende dit, en liet mij het vlees zien. Bij het zien van het vlees, zag het er uit als een rosbief achtig stuk vlees.
    Ga dus niet met mij in discussie wat ik wel en niet gezegd heb, want je hebt gewoon geen gelijk.
    Jullie serveren GEEN bavette. Zoals ik aangaf, google maar eens, en zorg dat je voor wat betreft dit punt je kennis bijschaaft!
    Mooi dat je 'afstand van de bewering doet'. Nou je serveert gewoon geen bavette!

Rechtstreeks had ik gecommuniceerd als de kok, niet gelijk op een onvriendelijke manier in de verdediging geschoten was toen ik bij jullie was.

Triest dat je alles wilt weerleggen, maar goed, het was aan de telefoon al duidelijk dat je je gelijk wilde halen, en die krijg je dus van mij niet!

14. Saskia's profielfoto
    Saskia heeft gereageerd op een recensie van De Stenen Boog
    Saskia
    Van restaurant

Geachte mevrouw Caroline Knol,

Wij vinden het erg spijtig dat u uw bezoek aan ons restaurant zo heeft ervaren. Het klopt dat u zelf om de kaart moest vragen, dat is niet onze gewoonte en daar bieden wij onze excuses voor aan. Het is ook correct dat de gastvrouw daarna gelijk naar uw tafel is gekomen om te overleggen, waarbij het u niet ontgaan zal zijn dat zij haar arm in het gips had. U schrijft: het is een klein restaurant en het zat binnen niet vol en buiten niet vol. Normaal gesproken hebben wij een capaciteit van 44 zitplaatsen, vanwege bovenstaande blessure hebben wij er bewust voor gekozen om gedurende 6 weken onze capaciteit te verlagen naar 36 personen zodat wij onze gasten, en onze gerechten, de aandacht kunnen blijven geven die zij van ons gewend zijn. Vervolgens gaf u gelijk aan dat er geen uur tussen de gerechten moest zitten (precies zoals u schrijft) waarna wij u hebben geantwoord dat u niet kunt verwachten dat u binnen een uur voor- , hoofd- en nagerecht geserveerd kunt krijgen. Het was niet onze bedoeling om ongastvrij te zijn, wij wilden u eerlijk informeren over onze mogelijkheden. U heeft om 19.17 uur besteld en om 21.09 uur afgerekend voor een tafel van 6 personen waarbij u inderdaad voor-, hoofd- en nagerecht heeft gehad. Dit vinden wij acceptabel en veel sneller zal het bij ons ook niet gaan want alle gerechten worden vers voor u bereid en goed bereid kost tijd (tenzij u van tevoren telefonisch doorgeeft wat u wilt eten want dan kan er ook bij ons heel snel geserveerd worden).

Wij hebben in de afgelopen 10 jaar altijd ons uiterste best gedaan om onze gasten een fijne avond te verzorgen en tevreden naar huis te laten gaan. Tijdens een bezoek aan ons restaurant wordt er altijd ná het voorgerecht, tijdens het hoofdgerecht en bij het afrekenen gevraagd of alles naar wens is zodat wij eventuele klachten ter plekke naar tevredenheid kunnen oplossen. Ook vragen wij altijd of het vlees naar wens gebakken is, omdat wij oprecht willen weten of onze gasten tevreden zijn. Indien u onverhoopt niet tevreden bent dan stellen wij het op prijs wanneer u dit direct aan ons meldt, zodat wij u aan tafel een passende oplossing kunnen bieden. Wij lossen namelijk alles altijd in overleg met onze gasten op, mits zij ons daar de kans voor geven. De enige opmerking die u heeft gemaakt, betreft de Bavette en dit hebben wij zowel op de avond zelf (toen u het bij het afrekenen diamanthaas noemde) als telefonisch naar aanleiding van deze recensie (toen u het rosbief noemde) met u besproken. Wij nemen het u bijzonder kwalijk dat u onze kennis en integriteit, die wij hoog in het vaandel hebben staan, in twijfel trekt. U raakt hierbij niet alleen ons maar ook onze slager met wie wij al 10 jaar zaken doen. Wij nemen dan ook met grote nadruk afstand van uw bewering dat onze Bavette geen Bavette is. Daarnaast vinden wij de cijfers die u ons heeft gegeven (1-2) niet in overeenstemming met de positieve punten die u gelukkig ook in uw recensie heeft vermeld. Wij danken u voor uw feedback maar hopen van harte dat toekomstige gasten rechtstreeks met ons communiceren en niet achteraf via internet. En zeker wanneer zij zelf uit een horeca familie afkomstig zijn, hadden wij iets meer begrip en respect verwacht!

Met vriendelijke groet,
    Ali Abdi & Saskia Meijer
    “De Stenen Boog”
    0598-423364

15. Caroline's profielfoto
    Caroline heeft een recensie geschreven voor De Stenen Boog

Hoop positiefs bij de andere recensies maar, oei oei oei, het was niet best hier.

Wij waren met z'n 6'en, en 2 van ons waren hier eerder geweest, en hadden ons al gewaarschuwd dat het lang duurt voordat je eten krijgt.
    Dat begon al gelijk, want we moesten zelf om de kaart vragen. Hierdoor vroeg de bediening gelijk of we op tijd stonden. Aangezien we nog ruim een uur terug moesten rijden, en 't was al wat later, zeiden we inderdaad dat er geen uur tussen de gerechten moest gaan zitten…
    Binnen 1 minuut stond de eigenaresse aan tafel om 't daar ook nog even over te hebben, want als we echt heel erg haast hadden kon ze ons niet helpen want het was druk…
    Pffff… klein restaurantje, binnen zat niet vol, buiten zat niet vol… mijn god, als dat al 'druk' is…
    Service dus al onvoldoende gescoord. En ook qua sfeer drukt dat gelijk wel een stempel, want de eigenaresse was duidelijk geen gastvrouw.
    Wel compliment voor de meiden in de bediening, ze deden goed hun best.

Eten besteld.
    Voorgerechtjes kwamen, warm broodje kruidenboter niets mis mee, carpaccio wel, niet vers gesneden, 'alsof 't uit een pakje kwam', want die uit de supermarkt smaakt netzo, alleen was deze wat mooier gedecoreerd. Beetje jammer…

Hoofdgerechten:
    Eend: Prima!
    Schnitzel: weinig bijzonders, wat klein, maar prima.
    Spareribs: op zich goed, maar valt niet van 't bot zoals ze zeggen, en marinade niet onze smaak, erg overheersend, je proeft geen vlees meer.
    Maar dan: De Bavette! Dié moet je hier dus niet bestellen, want het is geen bavette. Tis op zich een prima stukje rundvlees, (wel vrij smakeloos, niet op smaak gebracht) maar mijn rare was medium, en de medium van 2 anderen was done…

Nog wel even met de kok gesproken omdat ik nieuwsgierig was wat hij geserveerd had, omdat de bavette geen bavette was… Hij schoot gelijk in de verdediging en liet het vlees zien waar hij bavette van sneed… Nou dat was een groot stuk rosbief achtig rundvlees, maar geen bavette. Advies aan de kok om eens even te google'en hoe bavette eruit ziet, want volgens mij wist hij dat zelf niet… Helaas kom ik uit een horeca familie, en dit was gewoon bijzonder slecht…

Als je niet kritisch bent, en even wat wilt eten is 't niet zo dat het niet te doen is, maar ik verwacht altijd net dat beetje meer, en dan zit je hier helaas niet op je plek…

1,2
  16. Marga's profielfoto
    Marga heeft een recensie geschreven voor De Stenen Boog

We hebben hier met een gezelschap van 8 personen gegeten. Alles was prima verzorgd! Het eten was top! Het was helemaal af! Een week na mijn reservering werd ik gebeld dat er een reservering was binnengekomen voor 30 personen. Er werd mij gezegd dat de kans bestond dat we even moesten wachten op ons eten. Dat vond ik zeer netjes. Maar achteraf viel dat reuze mee!

17. Koning's profielfoto
    Koning heeft een recensie geschreven voor De Stenen Boog

Prima steakhouse. Spareribs fantastisch. De hele familie is zeer tevreden. Goede service. Ook de shaslik speciaal is uitmuntend. We komen er graag.

18. Anja Hut's profielfoto
    Anja Hut heeft een recensie geschreven voor De Stenen Boog

Je kunt hier gemoedelijk en heerlijk uit te eten gaan. Het eten was heerlijk en goed bereid. Vriendelijke bediening en een aardige restauranthouder die ons na het eten nog even te woord heeft gestaan.

19. P.F.Jansen's profielfoto
    P.F.Jansen heeft een recensie geschreven voor Restaurant Est!

P.F.Jansen

Op 5 februari met 3 personen meer dan voortreffelijk gegeten in restaurant Est in Slochteren. Wij hebben ieder 3 gerechten gekozen uit de menukaart. De avocado's waren uitstekend van smaak met een rijke vulling. Eén van ons gezelschap koos voor de Boeuf Stroganoff, aangezien dit gerecht nauwelijks nog aan tafel bereid wordt, maar hier bij Est kwam de chef zelf aan tafel om dit gerecht te serveren. De andere gast genoot van een sappig gegaard parelhoen en de laatste disgenoot koos voor de zalmfilet, die goed was bereid, maar wel enigszins aan de ruime kant.
    Voor het nagerecht werd gekozen uit de menukaart, maar toen gevraagd werd of de chef wellicht ook Crépes Suzette zou kunnen bereiden (eens in een ver nostalgisch verleden op menige menukaart aanwezig), werd hierop tot onze grote blijdschap positief gereageerd. Het werd ook nu weer feestelijk bereid aan tafel en smaakte voortreffelijk.
    Andere gasten zagen hoe de chef-kok zo bekwaam dit gerecht aan onze tafel bereidde en even later zagen we hem ook aan die tafel het gerecht serveren. In welk restaurant kun je deze (bewerkelijke!) gerechten nog op de kaart vinden? Nu, dat kan bij Est in Slochteren!!
    Hier mee wil ik benadrukken, dat eten bij Est een feest is. De bediening is voortreffelijk en attent en het restaurant heeft een zeer aangename ambiance.
    Als enig minpuntje zou ik willen noemen, dat de gasten bij binnenkomst niet worden verwelkomt en de jassen zelf moeten zien kwijt te raken. Dit zou beter kunnen.

20. Leonie's profielfoto
    Leonie heeft een recensie geschreven voor Restaurant Est!

Vandaag onze eerste ervaring met dit restaurant. Vriendelijke en betrokken medewerkers, geven je een welkom en gezellig gevoel. Het eten was absoluut heerlijk, verse vis, groenten en alles tot in detail gepresenteerd en zeer smaakvol. Zoals wij zeggen "met liefde gemaakt". Een absolute aanrader.