Laatste updates in Sint Jansklooster

1. John's profielfoto
    John heeft een recensie geschreven voor Wapen van Utrecht

Super gezellige sfeer. Het eten was voortreffelijk. Lekkere biefstuk voor die prijs. Bediening was altijd vriendelijk en altijd tijd voor een praatje. Als we volgend jaar weer in de buurt zijn op vakantie komen we weer!

2. Johannes's profielfoto
    Johannes heeft een recensie geschreven voor Wapen van Utrecht

Helaas een slechte ervaring. We waren er met een klein groepje. Na wat drinken en eten te hebben besteld nog geen probleem. Het was een warme dag en ons drinken was op, na weer nieuwe te hebben besteld net voor dat we het eten kregen opgediend. Hadden we het 5 á 10 min nadat we het eten op hadden nog steeds niet gekregen.

Het eten was net alsof het uit de vriezer kwam, niet echt vers. De gebakken aardappeltjes waren wel lekker, maar dat is dan ook alles. Na ons tweede drankje te hebben gehad hadden we graag nog een toetje gehad willen hebben, maar we moesten wel heel erg lang op de bediening wachten. Besloten om maar te gaan betalen.

2,2
  3. Annelies's profielfoto
    Annelies heeft een recensie geschreven voor Wapen van Utrecht

Gezellige uitstraling heeft dit restaurant zeer zeker. Het eten was er overheerlijk en een zeer vriendelijke bediening. Zeker de moeite waard om deze locatie vaker te bezoeken. De baas was een zeer vriendelijke man.

4. Annefloor Elbers's profielfoto
    Annefloor Elbers heeft een recensie geschreven voor Wapen van Utrecht

Annefloor Elbers

In deze eetgelegenheid wordt je geholpen door mensen die zelf in het dorp wonen en je proeft dat bijna alles zelf is gemaakt. Met de (erg lekkere) smaak van zelfgemaakte soepen, kruidenboter, en allerlei andere lekkere dingen heeft dit eetcafé zeker hoge ogen gescoord. De prijzen zijn erg laag en de porties erg groot. Iets bijzonders kan altijd geregeld worden. De tomatensoep met het stokbroodje kruidenboter zijn zeker de moeite waard als u een fietstochtje langs de Weerribben / Wieden maakt!

5. ellen's profielfoto
    ellen heeft een recensie geschreven voor Wapen van Utrecht

In een echt oud café (mag wat meer sfeer met wat lampen of kaarsen) goed gegeten, allebei een perfecte biefstuk. Ze schrijven biefstuk van de haas, volgens mij gewoon tournedos met garnituur, wat wel oké was. Je kan niet alles verwachten voor dat geld. Aardige serveerster ondanks dat het druk was had ze voldoende tijd voor ons. Top, tot ziens. Groeten Ellen

6. noortje's profielfoto
    noortje heeft een recensie geschreven voor Wapen van Utrecht

Helaas een slechte ervaring. Delen van de maaltijd waren te koud. Patat was niet lekker. Zalm was smaakloos en te vet. Gebakken aardappelen waren te donker. Ivm glutenvrij had de kok geen creatieve oplossing voor een dressing terwijl een beetje olie en azijn dan al heel wat kan betekenen. Een persoon voor de bediening was duidelijk veel te weinig.
    Positief, ondanks de drukte bleef deze mevrouw heel vriendelijk. Nu nog een creatieve kok erbij.....

2,6
  7. Rob's profielfoto
    Rob heeft een recensie geschreven voor Wapen van Utrecht

Binnenkomst of de tijd even heeft stilgestaan.

Super gezellig.

Eten, niet verder vertellen anders wordt het te druk en moeten we reserveren.

Super chef daar in de keuken, top bediening.

8. bonice's profielfoto
    bonice heeft een recensie geschreven voor Wapen van Utrecht

Wij vierden daar een verjaardag het was leuk, gezellig en een geweldige sfeer.

9. Clarence Bruinjtes's profielfoto
    Clarence Bruinjtes heeft een recensie geschreven voor Wapen van Utrecht

Clarence Bruinjtes

Het is gewoon bere gezellig en niet duur.

10. bettina's profielfoto
    bettina heeft een recensie geschreven voor Wapen van Utrecht

Jammer dat er niet meer restaurants zijn als deze. Uniek,Uitstekend,
    Gezellig,en Niet Duur !

11. karel van wetten's profielfoto
    karel van wetten heeft een recensie geschreven voor Wapen van Utrecht

karel van wetten

Wij kunnen dit restaurant ten zeerste aanbevelen.Dit was ons zevende bezoek en alle zeven keer was het uitstekend !

12. Men. en Mevr. van Nuenen's profielfoto
    Men. en Mevr. van Nuenen heeft een recensie geschreven voor Wapen van Utrecht

Men. en Mevr. van Nuenen

Wij gingen naar dit restaurant omdat we er hier en daar steeds goeie dingen over hoorden.Wij kunnen nu dus die goeie dingen ook verder vertellen !