Nieuwste foto's in Rhoon

Laatste updates in Rhoon

1. Ella's profielfoto
    Ella heeft een recensie geschreven voor Verhage Fast Food

Was een puinhoop. Eten lauw. Bestel klopte niet. Bestek kwam heel laat. Bediening begreep er niets van. Liep radeloos met de bestellingen rond en bracht het telkens naar de verkeerde tafel. Ging ook bij alle tafels naast ons mis. Heel jammer.

2. anita van dijk's profielfoto
    anita van dijk heeft een recensie geschreven voor Verhage Fast Food

anita van dijk

Ik had een nutella twist besteld met nootjes, de nutella was niet getwist en er waren ook geen nootjes te vinden in het ijs. Verder heel aardig personeel!

3. Wendy's profielfoto
    Wendy heeft een recensie geschreven voor Fountain

Veel te duur voor de halve porties die je tegenwoordig krijgt. Family diner besteld €24,50 Chinese Bami +€3,30 = €27,80!
    Koe loe yuk: 6 mini balletjes waarvan sommige zelfs zonder vlees. Kip in pikante saus: meer paprika dan kip. Babi pangang: meer atjar en saus dan vlees. Sate: 2 kleine stokjes. Hier kan je niet met je gezin van eten (wij 2 volwassen en 2 kinderen). Voorheen konden we van zo'n menu 2 dagen eten. Schandalig!

1,2
  4. Akaito heeft een nieuwe foto
  5. Akaito heeft een nieuwe foto
  6. Akaito heeft een nieuwe foto
  7. Akaito heeft een nieuwe foto
  8. Janna's profielfoto
    Janna heeft een recensie geschreven voor Sol Food
    Pizzeria Rhoon

Het eten werd helaas niet bezorgd dus kan er ook niets over zeggen. Ruim een uur na de oorspronkelijke bezorgtijd gebeld. Bij navraag krijg je allemaal excuses te horen! Zeer slecht! En geen services!!

9. A.de vries's profielfoto
    A.de vries heeft een recensie geschreven voor Het Wapen van Rhoon

A.de vries

Slechte service. Tegenvallend terras. Slechte stoelen. Na 2 uur met een groep van 5 gewacht te hebben op ons eten werd ons verteld dat men niet wist hoelang nog. Zijn op dat moment weggegaan.

10. Ronald's profielfoto
    Ronald heeft een recensie geschreven voor Akaito

Eten erg goed, alleen jammer dat er maar 1 man de bediening doet en zelf ook achter de bar moet staan

6,7
  11. Sylvia's profielfoto
    Sylvia heeft een recensie geschreven voor Verhage Fast Food

Ben altijd tevreden. Heerlijke kipfiletburger, kleine en middelgrote patat bevatten veel harde eindstukken. Jammer ik mis jullie mooie lange patatjes.

12. Leo's profielfoto
    Leo heeft een recensie geschreven voor Het Wapen van Rhoon

Tweede Kerstdag 2022, na twee jaar Corona zijn de verwachtingen hoog, de brasserie was tot de laatste plaats volgeboekt. En dan merk je dat er een geweldig team staat, van A tot Z klopte werkelijk alles. De gastvrouw die zich netjes komt voorstellen voor aanvang, steeds opnieuw het team wat komt vragen of alles naar wens is, 4 uur lang geen moment verslappen en constant iedereen voldoende drankjes. Vijf overheerlijke gangen, precies goed en prachtig opgemaakt, persoonlijke aandacht tot het einde van de lange avond en vervolgens nederig dankjewel zeggen voor een dik verdiende tip. Ons gezelschapje van 6 van jong tot oud was echt onder de indruk. Wij gaan hier zeker terugkomen, aan absolute aanrader!

13. Wendy's profielfoto
    Wendy heeft een recensie geschreven voor Fountain

Als je bij Fountain besteld kun je er op rekenen dat je eten standaard veel te laat bezorgd wordt. We zitten vaak nog wel een uur na de bezorgtijd te wachten wat erg vervelend is.

Het eten is meestal wel lekker al waren oa de gebakken bananen voorheen lekkerder

14. Jos's profielfoto
    Jos heeft een recensie geschreven voor Akaito

Geweldig eten met heel veel zorg gemaakt.
    Fijne bediening!

15. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft een recensie geschreven voor Verhage Fast Food

Gisteren een bestelling gedaan bij thuiskomst bleek er niets van mijn bestelling te kloppen echt waardeloos.

2,7