Nieuwste foto's in Oudeschans

Er zijn geen foto's gevonden.

Laatste updates in Oudeschans

1. Verheul's profielfoto
    Verheul heeft een recensie geschreven voor De Piekenier

Heerlijk Indisch eten afgehaald echt een aanrader prijs en kwaliteit is prima.
    Het eten was top en heerlijk van smaak.

Echt en aanrader.

2. T.Kaldijk's profielfoto
    T.Kaldijk heeft een recensie geschreven voor De Piekenier

T.Kaldijk

Het dorp Oudeschans is altijd een bezoekje waard. Het restaurant past goed bij de sfeer die het dorpje oproept. Knus gezellig interessant en vooral van zeer goede kwaliteit! Zeer aan te bevelen.

3. Huisman's profielfoto
    Huisman heeft een recensie geschreven voor De Piekenier

Gisteren op het terras geluncht. Prima gerechten waaronder een ouderwetse uitsmijter. Onze honden kregen koekjes van de erg vriendelijke bedienende jonge dame. Na afloop de wandelroute over de oude vestingwallen gelopen. Mooi hoor.

4. Yvonne Bischop's profielfoto
    Yvonne Bischop heeft gereageerd op een recensie van De Piekenier

Ik ben niet degene die de reservering heeft gedaan, ik geef uitsluitend mijn persoonlijke mening. Als niet iedereen heeft afgerekend zoals het hoort, zou ik daar mevr Burgerjon op aanspreken.
    Wij hebben wel degelijk met 3 dames op het terras gezeten en binnen geroepen dat er volk zat op het terras.
    Voorts heeft u gelijk dat er tevoren afspraken gemaakt hadden moeten worden over het afrekenen. Een les voor de volgende keer.

5. Bob Beljaars's profielfoto
    Bob Beljaars heeft gereageerd op een recensie van De Piekenier

Geachte mevrouw Bischop,
    Het spijt mij dat u de ontvangst in ons restaurant heeft ervaren zoals u in uw kritiek naar voren heeft gebracht. In onze ogen is deze echter toch wat anders verlopen.

Zodra wij uw gezelschap op ons terras zagen zijn wij met 3 personeelsleden (inclusief mijzelf) begonnen met u welkom te heten en uw drankjes op te nemen en te brengen. In onze ogen ging dit redelijk snel.

U had gereserveerd met een gezelschap van 16 maar het waren er uiteindelijk 14. Voorts gaan wij ervan uit dat als een gezelschap reserveert u ook als gezelschap afrekent.

Pas aan het einde van uw bezoek maakte u duidelijk dat er apart afgerekend moest worden. Sommigen contant, anderen met pin. Wij hebben om die reden niet bijgehouden wat ieder individueel lid van uw gezelschap aan consumpties heeft gebruikt. Indien dan apart moet worden afgerekend moeten alle consumpties opnieuw worden ingevoerd in de kassa en kan er individueel worden betaald. Soms per pin soms contant. Om dit afrekenen vlot te laten verlopen konden de dames die per pin wilden betalen bij mij terecht. Contant kon bij mijn vrouw worden afgerekend. Vanzelfsprekend gaan wij dan van de eerlijkheid van onze gasten uit om alle consumpties ook daadwerkelijk af te rekenen. Helaas hebben wij bij controle moeten constateren dat er verschillende drankjes en 1 soep niet zijn afgerekend.

Voor de toekomst raad ik u daarom aan bij horeca gelegenheden vooraf aan te geven dat u allemaal apart wenst af te rekenen. Dat scheelt een hoop rompslomp en teleurstelling en vooral misverstanden rondom betaling!

Tenslotte dank ik u voor het compliment over de kwalitei van ons eten!

Met vriendelijke groet,
    Bob Wessels Beljaars
    Chef/eigenaar Restaurant De Piekenier.

6. Yvonne Bischop's profielfoto
    Yvonne Bischop heeft een recensie geschreven voor De Piekenier

Gisteren met 16 dames een bezoek gebracht aan dit restaurant. We zaten op het terras, maar er verscheen niemand om een bestelling op te nemen. Toen maar in de deuropening geroepen dat er mensen op het terras zaten.
    We vroegen om water naast de wijn bij het eten. Dat werd hoofdelijk omgerekend bij het afrekenen. Dit kwam neer op 53 cent p.p. Ik vind dit klant-onvriendelijk, maar ook belachelijk. Wat een vertoning werd het bij het afrekenen. Bij mevrouw melden wat je had gebruikt en bij mijnheer afrekenen.

Na al dit commentaar moet ik ook melden dat de gerechten goed waren en heerlijk smaakten. Maar met het eten alleen ben je er niet in de horeca.

7. E.Kootstra's profielfoto
    E.Kootstra heeft een recensie geschreven voor De Piekenier

Ontvangst en service waren rommelig. Bediening haastig, gerechten werden kort na elkaar geserveerd. Binnen een uur stonden we weer buiten!! Hoofdgerecht was lauw en smakeloos. Slechte prijs/kwaliteit, geen restaurant om aan te raden.

3,4
  8. Jan en Tinie Jansen's profielfoto
    Jan en Tinie Jansen heeft een recensie geschreven voor De Piekenier

Gisteravond hebben we samen met onze dochter en schoonzoon gegeten in De Piekenier. Het was, zoals we gewend zijn weer uitstekend. Een gezellige ambiance en voortreffelijk eten. Hoewel we een behoorlijk eind moeten rijden om in Oudeschans te komen, hebben we dat er graag voor over. Alle complimenten voor de kok die de heerlijke gerechten met veel creativiteit bereidt. Ook komt hij regelmatig even vragen of alles naar wens is. Hij straalt enthousiasme uit.
    We komen zeker terug ondanks de 150 km die we er voor moeten rijden!
    Jan Jansen

9. Jannie Rijsdam's profielfoto
    Jannie Rijsdam heeft een recensie geschreven voor De Piekenier

Jannie Rijsdam

Heerlijke Groningse tosti gegeten.

10. Jan Kogelman's profielfoto
    Jan Kogelman heeft een recensie geschreven voor De Piekenier

Jan Kogelman

We hebben er heerlijk gegeten. De kok heeft liefde voor zijn werk en dat proef je. Goede sfeer. Een aanrader.

11. SIebo M.H. Janssen's profielfoto
    SIebo M.H. Janssen heeft een recensie geschreven voor De Piekenier

SIebo M.H. Janssen

Ich komme seit ca. vier Jahren regelmaessig in das fantastische Restaurant Piekenier und habe jeden einzelnen Besuch genossen. Service, Essen und Atmosphaere sind aussergewoehnlich! Absolut und uneingeschraenkt empfehlenswert! Afsolute aanrader!

12. Hillie Blok-Helbig's profielfoto

Bewaren in lijst Sluiten
  13. Antonia van der Beesen's profielfoto
    Antonia van der Beesen heeft een recensie geschreven voor De Piekenier

Antonia van der Beesen

Heerlijk gegeten vanavond, voorgerecht wildpaté, varkensprocureur als hoofd gerecht en een heerlijke mandarijn en chocolademousse met cointreau dressing als nagerecht. Paté heerlijk van smaak, de varkensprocureur super mals en een heerlijk nagerecht. Dit restaurant is echt iets speciaals zeker mede dank zij de vriendelijke en humoristische bediening. Echt een aanrader voor een speciale gelegenheid.

14. Bas's profielfoto
    Bas heeft een recensie geschreven voor De Piekenier

Heerlijk gegeten. De bloedworst is echt uitmuntend. Dit restaurant is een aanrader.

15. Knut Krabbes's profielfoto
    Knut Krabbes heeft een recensie geschreven voor De Piekenier

Knut Krabbes

Reservierungen durch Mail werden zwar gelesen, aber nie beantwortet. Die Menues von der grossen Karte lesen sich sehr gut, die Leistungen sind aber unterdurchschnittlich in der Qualitaet! Schwarze (rote) Wurst als Vorspeise nett fuer das Auge auf Teller drapiert - Geschmack unterdurchschnittlich. Huhn gebeizt als Vorspeise: Schmeckt nach rein gar nichts und ist mit Sicherheit den relativ hohen Preis nicht wert!
    Hauptspeisen: Schweinbraten: Das Fleisch war hervorragend, allerdings Gemüse (Lauch mit ein bisschen Kaese ueberbacken) und Kartoffeln war schwach! Dazu landete der eine Teller beim Servieren voll auf Hose und Jacke meiner Frau. Dass man mal ein Schale mit Wasser usw. angeboten haette - Fehlanzeige! Die Reinigung sollte zwar übernommen werden, aber man haette ja als Zeichen z.B. einen Kaffee kostenlos servieren können. Dies erfolgte nicht. Der Gesamtpreis von fast 89,- € war mehr als ueberzogen - für die Qualität und Menge wären höchstens € 55,- angemessen gewesen.
    Fazit: Wir kommen innerhalb Europa ziemlich oft herum und in Restaurants - dieses kann man wirklich nicht empfehlen, auch wenn die Gasststube sehr nett eingerichtet ist, die Küche ist leider unter-mittelmaessig!

Knut Krabbes + Cornelia Huck, Journalisten

3,2
  16. carolien de groot's profielfoto
    carolien de groot heeft een recensie geschreven voor De Piekenier

carolien de groot

Een nachtje slapen in de stelmakerij en eten bij de Piekenier.
    Heerlijk eten! Een trio van wildzwijn, ongelooflijk lekker en een vegetarisch voor- en hoofdgerecht.
    Smaakvol, zuiver eten, met zorg bereid en een vriendelijke bediening.

Cees en Carolien

17. Martijn van der Veur's profielfoto
    Martijn van der Veur heeft een recensie geschreven voor De Piekenier

Martijn van der Veur

Al sinds mijn vriendin en ik in de omgeving wonen (2009) eten wij af en toe hier.
    Iedere keer worden wij aangenaam getroffen door de vriendelijke en leuke ambiance. "Los" maar toch zodanig gestructureerd dat het nooit chaotisch wordt. Eerlijke producten, creatief en heerlijk klaargemaakt. Qua hoeveelheid precies genoeg, niet te weinig, en niet propvol het restaurant verlaten. Wilma en Bob staan open voor een goed gesprek en suggesties, ze vergeten nooit het belang van de klant.
    Ik heb er lang over zitten nadenken, maar ik zou eigenlijk geen minpunten weten....
    Waar we in de toekomst ook zullen wonen, De Piekenier zal een vaste plek in ons leven blijven houden!

18. Martin's profielfoto
    Martin heeft een recensie geschreven voor De Piekenier

Gezellig en sfeervol. Prettige, ongedwongen bediening. Het eten is heerlijk, en voor elk wat wils. Zelfs voor kinderen! En... er is zelfs Wifi aanwezig!
    We zijn er nu 4 keer geweest, maar komen zeker weer terug, voor een heerlijke avond uit.

19. Anita Pijlman's profielfoto
    Anita Pijlman heeft een recensie geschreven voor De Piekenier

Donderdag 4 oktober 2012 heb ik samen met een vriendin bij de Piekenier gegeten.

Wij mochten alvast wat nieuwe gerechten proeven die op de nieuwe kaart gaan komen. Waaronder, gesauteerde Gamba's op een bedje van Avocado en Tiramisu en mousse van witte Chocolade.

De kok en ik waren het er over eens dat de witte chocolade mousse te zoet was en je de chocolade slecht proefde. Hij gaat dit gerecht nog aanpassen. Maar ik vond het heel leuk dat je menig gevraagd word.

Als hoofdgerecht hadden wij een mooi stuk rundvlees, medium.

Ik kan mij niet herinneren wanneer ik voor het laatst zo lekker heb gegeten. Zeker in deze regio. Ik vond het eten abnormaal lekker. Van mij krijgen zij een ruime 8. En ik kom zo snel mogelijk terug maar nu met mijn man. Beste mensen van de Piekenier bedankt voor het verrukkelijke eten en de fijne avond.

Groeten van Wilma en Anita

20. Bob Beljaars's profielfoto