Nieuwste foto's in Oene

Laatste updates in Oene

1. A van Duijvenbode's profielfoto
    A van Duijvenbode heeft een recensie geschreven voor Dorpszicht

A van Duijvenbode

Zo, dat was genieten! We hebben heerlijk gegeten bij Dorpszicht.
    Een verrukkelijk hoofdgerecht en een overheerlijk toetje!
    Prima bediening! Echt een aanrader!

2. Ronald de Groot's profielfoto
    Ronald de Groot heeft een recensie geschreven voor De Rietstulp

Vlak voor de overname door de nieuwe eigenaars Ben en Marieke was ik niet meer gemotiveerd. Voor een realistisch oordeel over proeverij de Rietstulp raad ik u aan om de recensies serieus te nemen die geplaatst zijn na 22 september

Ronald de Groot,
    Vorige eigenaar restaurant de Rietstulp

3. Marlies Huis in ‘t Veld's profielfoto
    Marlies Huis in ‘t Veld heeft een recensie geschreven voor De Rietstulp

Marlies Huis in ‘t Veld

Vandaag hebben we hier heerlijk gegeten van de ‘proeverij’.
    Lekkere gerechtjes, goede prijs-kwaliteitverhouding!

4. Wilma's profielfoto
    Wilma heeft een recensie geschreven voor Dorpszicht

Vanavond hier weer gegeten.
    Zoals altijd heerlijk gegeten.

5. H Brummel's profielfoto
    H Brummel heeft een recensie geschreven voor De Rietstulp

Mijn vrouw en ik hebben zondag 17 sept bij de rietstulp gegeten. Het eten was bedroevend slecht, de aardappeltjes waren niet gaar, het vlees was kennelijk opgewarmd in de magnetron 'het moest kruidig vlees zijn volgens de info'maar het smaakte nergens naar. De spitskool of wat daar voor doorging lag te zwemmen in de saus en op bloemkool was een smaakloos sausje gesmeerd.

Het flesje water dat op tafel stond was net zo warm als de kachel 'lekker warm dus. Wij hebben daar in het verleden regelmatig gegeten maar gaan hier nooit meer naar toe.
    De serveerster vertelde ons, dat de zaak definitief gesloten wordt, we zullen maar hopen dat het werkelijk gaat gebeuren!

6. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft een recensie geschreven voor De Rietstulp

Misschien hadden we pech maar onze ervaring was erg slecht.

We namen het menu omdat er voor een wildrestaurant erg weinig wild op de kaart stond. Zeg maar gerust niets.

Het begon met het drinken:de witte wijn was warm. Rest van de avond geen drinken meer aangeboden gekregen. Ze zaten liever in een hoekje koffie te drinken.

De tomatensoep smaakte naar rode bieten. Bij navraag gezoet met suiker, wat niet nodig hoort te zijn bij verse soep.
    In plaats van zalm kregen we koolvis (nou vooruit, misschien kabeljauw) dat duidelijk uit de vriezer kwam.
    De 'lichtroze malse' varkenshaas was droog (snel uit de vriezer in magmetron ontdooit?) en te lang gebakken. De spitskool lag te zwemmen in de saus. Ook niet echt seizoensgebonden verse groente te noemen voor de zomer.

Als ze hadden geadverteerd met 'eten zoals bij moeder thuis' had ik het gepaster gevonden. De prijs die ze ervoor vroegen was absoluut niet in verhouding.

Wij klagen niet snel, maar dit was echt een afknapper. We hadden toch voor de snackbar moeten gaan.

2,7
  7. Elisa's profielfoto
    Elisa heeft een recensie geschreven voor De Rietstulp

Het restaurant ziet er als je naar binnen loopt wel schattig uit. Als je naar de menukaart kijkt, is er niet veel keuze, maar gezien de prijzen verwacht je wel een hoge kwaliteit. Helaas moesten we erg lang op het eten wachten (ik hoop maar dat het vers is).

Ik had een gevulde aubergine. Het was een best kleine portie, maar met de bijgerechtjes was het net te doen. Ik had een zeer ernstige klacht over deze maaltijd, maar toen de eigenaar erbij kwam verantwoorde die het met "het eten komt uit de diepvries". Dat is geen goed excuus en dat betekent ook nog dat het eten niet vers is.

Toen we om een compensatie vroegen (kop koffie, schikking in rekening, etc) kregen we totaal geen gehoor.

Voor je eigen gezondheid, portomonnee, en tijd, ga hier dus niet eten!

3,3
  8. Hans en Anje's profielfoto
    Hans en Anje heeft een recensie geschreven voor Dorpszicht

Hans en Anje

Afgelopen weekend hebben we heerlijk gegeten bij Dorpzicht. Goede verhouding prijs/kwaliteit. Zeer vriendelijk personeel.
    We komen zeker een keer terug!

9. Mvr Dijkgraaf's profielfoto
    Mvr Dijkgraaf heeft een recensie geschreven voor De Rietstulp

Mvr Dijkgraaf

Afgelopen zaterdag heerlijk genoten van het weekend-menu. Wij werden goed ontvangen en het eten was vers en erg lekker. Wij komen snel weer een keer terug.

10. henk en jan's profielfoto
    henk en jan heeft een recensie geschreven voor De Rietstulp

heerlijk op terras genoten van een goed glas wijn en gastvrij en prijs kwaliteit oke

11. Ronald de Groot's profielfoto
    Ronald de Groot heeft gereageerd op een recensie van De Rietstulp

Dank je wel Jamie voor deze goede recencie. Ben blij dat jullie mij de gelegenheid heb gegeven om een fout goed te maken. Ik vond het trouwens ook bijzonder gezellig met jullie en hoop je gauw weer te zien.
    Ronald, uitbater restaurant de Rietstulp

12. Jamie's profielfoto
    Jamie heeft een recensie geschreven voor De Rietstulp

Super ervaring opnieuw wezen eten bij de Rietstulp te Oene. Kwaliteit van eten staat echt in een hoog vaandel en de biefstuk was dan ook precies zoals ik deze prettig vind. Ronald bedankt voor deze mooie ervaring! We komen snel nog een keertje langs. Heerlijk eten, leuke entaurage en prachtlokatie! Bedankt voor de gezelligheid!

13. Ronald de Groot's profielfoto
    Ronald de Groot heeft gereageerd op een recensie van De Rietstulp

Beste Jamie,
    Het ging inderdaad mis afgelopen zaterdag net jullie tafel. Ik liep zelf in de bediening en heb de nodige fouten gemaakt jegens jullie.
    Mijn excuus daarvoor.gelukkig had Arjen de kok wel zijn hoofd erbij en hebben jullie lekker gegeten. Ik heb ondertussen contact gehad met jullie en ben blij dat ik van jullie de kans krijg om dit te corrigeren
    Vr. Gr. Ronald

14. Jamie's profielfoto
    Jamie heeft een recensie geschreven voor De Rietstulp

Je kan leuk zitten, alleen te veel tafels voor het aantal personeel, ze zien door de bomen het bos niet. Duurde 30 min. voor we drinken konden bestellen, vervolgens een uur op het voorgerecht gewacht in totaal. We gingen 19:00 uur eten en 20:45 hadden we het hoofdgerecht. Dit duurt VEEL te lang!! Vervolgens tussendoor zelf nog om drinken moeten vragen. Werd opgelost met een gratis drankje. Prima. Zelf moeten vragen of we een dessert mogen bestellen. Op het eten valt niks aan te merken. Kort samengevat prima eten als je RUIM de tijd heb.

15. Ronald de Groot's profielfoto

Bewaren in lijst Sluiten
  16. Jan Raveling's profielfoto
    Jan Raveling heeft een recensie geschreven voor Dorpszicht

Jan Raveling

Heerlijk gegeten en de complimenten aan de kok en vriendelijke bediening.
    Het is daar altijd goed en gezellig.

17. Fam. Brendeke-Zonnenberg's profielfoto
    Fam. Brendeke-Zonnenberg heeft een recensie geschreven voor De Rietstulp

Fam. Brendeke-Zonnenberg

In de Oener Koefeest week Gratis pannenkoeken eten met Oma en de kinderen! Wat een feestje!
    De pannenkoeken waren heerlijk en de kinderen hebben er lekker van gesmuld!
    Wat een leuk initatief van De Rietstulp!
    Bedankt voor de gast vrijheid!