• Lid sinds 17 oktober 2014

Gerda heeft een foto toegevoegd van Snackbar Leo's
  2. Gerda's profielfoto
    Gerda vindt de recensie door Ans voor Eetsalon Anderz leuk

Ans

‘Deze snackbar Leo’ is sinds kort overgenomen door een jong stel die er na een complete metamorfose ook een andere naam aan hebben gegeven: eetsalon Anderz.

Nu meerdere malen geweest en moet eerlijk zeggen dat het hier prima is. Heerlijke eigen gemaakte producten (frikandel, schnitzel, etc.) en de mogelijkheid om dagelijks een andere zgn. daghap te bestellen.
    Deze daghap is werkelijk heerlijk, niet duur en prima warm ingepakt zodat je thuis er van kunt genieten!

Met zo’n positief verhaal lijkt het of je aandelen hebt maar dat is onjuist, mijn enthousiasme komt door de goede kwaliteit, juiste prijs, en vriendelijke bediening “door dit jonge stel”.

Ga zo door: klasse 👍 🍽 😋

3. Gerda's profielfoto
    Gerda heeft een recensie geschreven voor Dorpszicht

Helaas is onze ervaring met Cafe Restaurant Dorpszicht in Oene minder positief. Gisteren samen met mijn vrouw twee uitsmijters Dorpszicht besteld met twee kopjes cappuccino.

De cappuccino was gemaakt van zure melk en was gewoon vies. V.w.b. de uitsmijter kunnen wij ('als ervaren uitsmijter eters in Nederland') dit vergelijken met vele restaurants.

Deze uitsmijter van het huis was echt heel simpel. Alles wat nodig is om dit tot iets lekkers te maken was niet aanwezig; eiwit was nog waterig, men maakt gebruik van blikproducten (wortel etc.) en het was sober: geen bolletje salade etc..

Een bezoekje aan ARO Fashion Gear krijgt helaas bij ons geen vervolg meer met iets eten en drinken bij Cafe Restaurant Dorpszicht in Oene.