Nieuwste foto's in Nispen

Laatste updates in Nispen

1. Brokke's profielfoto
    Brokke heeft een recensie geschreven voor Bistro 'Le Mouton'

We hebben heerlijk gegeten en de bediening was uitermate vriendelijk en accuraat.

2. Bouwens's profielfoto
    Bouwens heeft een recensie geschreven voor Bistro 'Le Mouton'

Dit restaurant stond op ons verlanglijstje om eens te gaan eten maar wat was dat een tegenvaller. De kwaliteit van de gerechten zijn in verhouding tot de prijs ronduit slecht te noemen. We hebben het toetje maar gelaten en zijn naar huis gegaan. Toen er bij het afrekenen gevraagd werd of alles naar wens was en wij nee zeiden, zeiden ze ok dank u wel en tot ziens.

3,2
  3. R. Vloet's profielfoto
    R. Vloet heeft een recensie geschreven voor Bistro 'Le Mouton'

Ongeveer 1 uur wachten op je eten. Prijs/kwaliteit/service is niet in verhouding. Niet aan te bevelen.

4. Van Osta's profielfoto
    Van Osta heeft een recensie geschreven voor Bistro 'Le Mouton'

Van Osta

We hebben heerlijk gegeten, het was allemaal uitstekend.
    De bediening zeer goed en vriendelijk.

Zeer aan te raden.

5. René en Ria Elsten's profielfoto
    René en Ria Elsten heeft een recensie geschreven voor Bistro 'Le Mouton'

Op zaterdag 12 januari 2019 hebben we hier heerlijk rustig kunnen eten. Vooraf kregen we brood met kruidenboter en een knoflooksausje. Dat smaakte prima. We lieten ons verder verrassen met een verrassingsmenu van drie gangen en dat was prima in orde. Vooral de carpaccio als voorgerecht was overheerlijk. Zelden zo lekker gegeten. Ook het hoofdgerecht was prima al was de entrecote iets te hard, maar dat kan ook aan mijn gebit gelegen hebben want mijn vrouw had er geen moeite mee. Het nagerecht was weer overheerlijk.
    De bediening was prima. We kwamen niets te kort.
    Ga zo door in Nispen want jullie zijn goed bezig!!!

6. Joke's profielfoto
    Joke heeft een recensie geschreven voor Bistro 'Le Mouton'

Pas met een vriendin gegeten, kan niet anders zeggen dat het voortreffelijk was, heel rustig, buiten ons nog een echtpaar. Ik had gebeld om te reserveren en gevraagd of de kortingsbon die ik gekregen had nog geldig was, nadat ik afgerekend had (pin), kreeg ik weer twee bonnen, ik zei oh ben vergeten mijn bon in te leveren, kreeg als antwoord, kunnen we nu niet meer verrekenen. Had het wel zo netjes gevonden als ze bij het opmaken van de rekening gevraagd hadden of ik nog een bon had, temeer omdat ik dat bij het reserveren gezegd had.
    Ga nu toch de gekregen bonnen maar niet meer inwisselen.

7. Janine Wolfswinkel's profielfoto
    Janine Wolfswinkel heeft een recensie geschreven voor Bistro 'Le Mouton'

Gisteren in fijn gezelschap gegeten bij Le Mouton. Voorgerecht Vitella Tonato was matig, maar het hoofdgerecht mixed grill was veel te zout. Ook de koffie compleet was een lachertje, het leek wel en kindersurprise. Ontevredenheid aangegeven bij de serveerster.

8. Rens's profielfoto
    Rens heeft een recensie geschreven voor Bistro 'Le Mouton'

Heerlijk gegeten met prima service en gezellige omgeving. Prima ga zo door!

9. Bistro 'Le Mouton' heeft een nieuwe foto
  10. Bistro 'Le Mouton' heeft een nieuwe foto
  11. Bistro 'Le Mouton' heeft een nieuwe foto
  12. Bistro 'Le Mouton' heeft een nieuwe foto
  13. Bistro 'Le Mouton' heeft een nieuwe foto
  14. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor Bistro 'Le Mouton'

Bij Bistrot Le Mouton gaan eten is voor ons een gezellig uitje. Wij zijn er al gast zolang dit restaurantje bestaat.
    De ontvangst is zeer prettig, te meer omdat we elkaar ondertussen al wat beter kennen. De kok, Ivo, mag er wezen: soms kunnen we buiten de kaart om, iets apart krijgen ook al is het druk! De wijnen zijn voor iedere beurs: niet te gek duur en met de goede raad van Johan, de sommelier, komen we er altijd goed uit. De sfeer is er altijd goed, het eten Bourgondisch, dus meer dan genoeg! De dobbelstenen zijn er niet meer, dat was wel een grappige afsluiter met een extra drankje. Mijn man en ik noemen Le Mouton ons huisrestaurantje.