Nieuwste foto's in Niebert

Er zijn geen foto's gevonden.

Laatste updates in Niebert

1. Folkert Fennema's profielfoto
    Folkert Fennema heeft een recensie geschreven voor Wegrestaurant in de Klaver

Folkert Fennema

3 gangen, in mijn geval voor E 34,00 en dan ook nog zeer uitgebreid en smakelijk. Dit restaurant is echt verrassend. Nu begrijp ik het grote aantal gasten.
    Daarnaast is de bediening vriendelijk en attent, ondanks de drukte.
    Mijn medegasten waren ook zeer tevreden.
    Voor herhaling vatbaar.

2. Ria Wieringa Elzinga's profielfoto
    Ria Wieringa Elzinga heeft een recensie geschreven voor Wegrestaurant in de Klaver

Ria Wieringa Elzinga

Hadden een aparte zaal gereserveerd maar toen we er kwamen was het niet mogelijk want alle zalen waren al bezet. Terwijl wij al 3 weken er voor gereserveerd hadden. Punt 2 zeer lang moeten wachten op onze drinken en op onze eten. Punt 3 de mix grill was ook waardeloos kipfilet was prima maar de varkenshaas was taai niet te eten en de kogelbiefstuk was ook zeer taai en koud. Kom hier zeker never nooit meer terug.

3. Carla's profielfoto
    Carla heeft een recensie geschreven voor Wegrestaurant in de Klaver

Lunch gehad bij In De Klaver.
    Nu ben ik over het diner daar al niet te spreken; extreem hoge prijs voor ondermaats voedsel (verkeerd gebakken biefstuk/varkenshaas, diepvries/pot groente en kant en klare sauzen), maar de lunch was werkelijk nog slechter.

Ontdooide witte bolletjes met een mega laag boter en daarop een plakje ham of kaas. Hou je niet van boter? Pech…
    Je kon er nog wat bruin geworden sla op doen… en voor de garnering een giga lading muggen/vliegen.
    Soep was eenvoudig en weinig bijzonder.

Glazen bij het buffet waren vies…

Kortom: niet weer :)

4. Amarens van der linden's profielfoto
    Amarens van der linden heeft een recensie geschreven voor Wegrestaurant in de Klaver

Amarens van der linden

Het eten was erg lekker echt van genoten persooneel was heel vriendelijk alleen wachttijd duurde wat lang, maar dan krijg je ook wat!

5. A.Boon's profielfoto
    A.Boon heeft een recensie geschreven voor Wegrestaurant in de Klaver

Op 25 mrt14.30 Gegeten, de schnitzel was prima, maar ik kreeg varkenshaas die totaal niet gebakken was, heel gaar en droog, net of er eerst pan soep van was gemaakt. Niet te snijden en zeker niet te eten. De kok weet vast niet, dat je varkenshaas hoort te bakken.

6. Rose's profielfoto
    Rose heeft een recensie geschreven voor Wegrestaurant in de Klaver

Zeer slecht. Hier gegeten op 1e kerstdag. Ik had 4× mixed grill besteld. Vlees was koud en taai en lag in een bak groente vocht. De klaver steak was ook slecht. De sausjes enz werden er niet bijgedaan. Goedkope aardappel kroketten en geen friet. Alle groente kwam uit pot en uit de diepvries. Dit aangeven bij de bediening en haar reactie was zeer bijzonder… het nagerecht was zeer goedkoop ijs vol ijskristallen. Bij het afrekenen opnieuw aangegeven dat het absoluut onder de maat was. Hierop kreek ik 16.50 Korting op 1 mixed grill. Alsnog 300 afgerekend. Restaurant heeft mijn kerst verknald en ik kon nog naar de Mac donalds. Ga hier niet eten!

1,8
  7. Annette vd bij's profielfoto
    Annette vd bij heeft een recensie geschreven voor Wegrestaurant in de Klaver

Annette vd bij

Het eten was heerlijk. Lekkere grote schnitzels. Meer dan genoeg voor schappelijke prijs. Leuke bediening. In 1 woord top! Wij komen zeker weer!

8. Margreet's profielfoto
    Margreet heeft een recensie geschreven voor Wegrestaurant in de Klaver

Prima eten alleen jammer dat er geen verse groenten bij zijn alleen sla verder alles uit grote voorraad blikken! Verder goed.

9. Stratingh's profielfoto
    Stratingh heeft een recensie geschreven voor Wegrestaurant in de Klaver

Heerlijk gegeten, snelle bediening, vriendelijk personeel, een aanrader voor iedereen.

10. Molen's profielfoto
    Molen heeft een recensie geschreven voor Wegrestaurant in de Klaver

Jong personeel. Durven bijna geen oogcontact te maken en waren niet vriendelijk. Ik miste een leidinggevende op de werkvloer. Groentesoep was veel te zout, echt ongezond. De bediening had dit al vaker gehoord die avond.... Dan serveer je het toch niet meer uit???!! Of zorg je voor een betere kwaliteit! Klacht werd niet serieus genomen. De extra frietjes die we hadden bijbesteld kwamen niet, na nog een keer vragen zou het eraan komen. Helaas niks gezien. Bij de kassa ook nog vragen of het allemaal naar wens was...????
    Train je personeel in gastencontact en oplossingsgericht met klachten. Dan komen gasten terug. De beleving maakt de avond!

11. Piet Pikstra's profielfoto
    Piet Pikstra heeft een recensie geschreven voor Wegrestaurant in de Klaver

Piet Pikstra

Vooropgesteld dat het eten er zoals gewoonlijk prima was. Groot minpunt dat mijn vrouw en ik ruim anderhalf uur! Op ons eten hebben moeten wachten! Nadat we besteld hadden kom men na een uur ongeveer melden dat de keuken je bestelbriefje kwijt is. Bestelling opnieuw gedaan en dan laat men je nog n half uur wachten. Een groepje van 8 personen die na ons kwamen hadden hun eten al bijna op voordat dat van ons kwam. Nou waren dat wel bekenden van de bediening. Lag t misschien daar aan. Voor het lange wachten etc. Nog geen excuus oid gehad. Zoiets ben ik van In De Klaver niet gewend. Ben voor vandaag ondanks mn volle maag, erg ontevreden.

12. Joost68's profielfoto
    Joost68 heeft een recensie geschreven voor Wegrestaurant in de Klaver

Joost68

Redelijk gegeten, maar erg lang (1,5 uur) moeten wachten, erg jammer!

13. Jaap's profielfoto
    Jaap heeft een recensie geschreven voor Wegrestaurant in de Klaver

Jaap

Het is heerlijk genieten van een grote kogelbiefstuk met een glimlach op je gezicht . Super goed klaargemaakt .

14. S.H. Brinkman's profielfoto
    S.H. Brinkman heeft een recensie geschreven voor Wegrestaurant in de Klaver

S.H. Brinkman

Prima zaak, verbouwd in een modern jasje. Maar altijd nog de ouderwetse gezellige sfeer. Personeel die niet moeilijk doet als je in het Fries je eten besteld. (het is tenslotte in Groningen) compleet menu, soep, hoofdgerecht en toetje voor een vaste prijs, en goeie prijzen. Obers zien snel genoeg dat je glas leeg is, dus vinger opsteken kun je achterwege laten. Gewoon een goed restaurant met goed en genoeg eten. En de gele stoofpeertjes zijn onovertroffen.
    Laatste keer een mix grill gehad met paprika, ui, spekjes en aardappeltjes wat ook weer geweldig was.

15. Fam Heikamp's profielfoto
    Fam Heikamp heeft een recensie geschreven voor Wegrestaurant in de Klaver

Fam Heikamp

Prima en lekker gegeten met kinderen en kleinkinderen. We komen zeker nog eens terug.

16. Lisa Anna's profielfoto
    Lisa Anna heeft een recensie geschreven voor Wegrestaurant in de Klaver

Lisa Anna

Goede verhalen gehoord, maar viel toch tegen. Lauwe soep, en varkenshaas wat nog erg rood en droog was. Bediening staat liever te kletsen achter de bar dan dat ze je drinken brengen (vergeten dus) Wel een compliment voor de serveerster met het korte haar, erg vriendelijk! Misschien kom ik ooit nog eens terug, maar niet binnenkort.

17. Ina's profielfoto
    Ina heeft een recensie geschreven voor Wegrestaurant in de Klaver

Na aanraden van zeer goed eten kwamen we hier terecht, dat was ook het enige. Onvriendelijke, stugge bediening en na een uur en een kwartier wachten konden we dan eindelijk eten, wat wel zeer goed was.

18. R de Graaf's profielfoto
    R de Graaf heeft een recensie geschreven voor Wegrestaurant in de Klaver

R de Graaf

Prima gegeten, in een best volle bijna wat rumoerige zaal
    Heerlijke soep
    Een heerlijk gegrilde streak die prima op smaak was
    Veschillende soorten warme groenten op tafel, wat gewoon bij de prijs inzit(dat zie je niet overal meer)
    gebakken aardappeltjes, gefrituurde aardappelbolletjes
    Rode kool, boontjes, warme stoof groenten (wortel en bloemkool), peren op siroop
    groente salade
    En een grote sorbet na
    vlotte bediening
    komen zeker nog eens terug

19. John's profielfoto
    John heeft een recensie geschreven voor Wegrestaurant in de Klaver

Deel 1 van het eten was picobello. Deel twee het toetje beginnen we nu aan.

20. S.Drent's profielfoto
    S.Drent heeft Wegrestaurant in de Klaver toegevoegd als favoriet restaurant