Nieuwste foto's in Mill

Laatste updates in Mill

1. Ans Kremers's profielfoto
    Ans Kremers heeft een recensie geschreven voor Nieuw China

Ans Kremers

Nadat wij enkele weken geleden heerlijke pekingeend aten, besloten we dit afgelopen maandag te herhalen. Wat een teleurstelling! Het was niet te eten…. Bijna rauw, slap, grijs van kleur, heel vet! Ik werd er misselijk van. Kon direct de container in! Afschuwelijk!
    Geprobeerd om dit met het restaurant te delen….Het restaurant heeft geen mailadres.

2. rikkert's profielfoto
    rikkert heeft een recensie geschreven voor AnyTyme De Keizer

ik zou er niks bestellen je saus is al naar twee frietjes op en als je broodje kroket besteld met mayo krijg je er geen mayo op

3. mark's profielfoto
    mark heeft een recensie geschreven voor Nieuw China
    Chinees-Indisch Mill

Weer geweest, we verbazen ons over de kwaliteit erg goed.
    Ze verdienen meer gasten in het restaurant.

4. van lier's profielfoto
    van lier heeft een recensie geschreven voor Nieuw China
    Chinees-Indisch Mill

Voor ons de eerste keer, pas woonachtig in Mill.
    Maar na ander half jaar te hebben gewacht ivm Corona.
    Het wachten waard, prima eten en netjes.

5. NH's profielfoto
    NH heeft een recensie geschreven voor Nieuw China
    Chinees-Indisch Mill

Altijd goed, komen hier al meer dan 20 jaar!
    Je kan alle gerechten ook zonder vlees bestellen (ook loempia, nasi, bami etc).

6. K's profielfoto
    K heeft een recensie geschreven voor Nieuw China
    Chinees-Indisch Mill

Menu 1 besteld met oa nasi en foeyonghai, de gebakken banaan was niet voldoende gebakken en de mini loempia’s hadden een nare smaak en geur, deze leken wel over datum te zijn.
    Na een telefoontje werden we afgewimpeld dat dit niet zo kan zijn, en dat we ze maar wat langer in de pan moeten bakken als we dat willen.

2,2
  7. John's profielfoto
    John heeft een recensie geschreven voor London Street

Als hotelgasten hier gegeten. Gekozen voor het sharing concept en dat viel zeker niet tegen. Alles lekker van smaak en meer dan voldoende. Inclusief 5 glazen wijn moesten we 87,50 afrekenen. Wij eten regelmatig in een Fletcher hotel en dit was wel het beste tot nu toe.

8. G.Visser's profielfoto
    G.Visser heeft een recensie geschreven voor 't Centrum
    Nederlands Mill

Nog nooit zo slecht gegeten. Op bord buiten stond kabeljauw met groentengarnering 18,75.
    Het kabeljauw rolletje was nog kleiner dan een kroket maar wel lekker. Maar de groentengarnering stukjes snijboon, bleekselderij, wortel en knolselderij was veel te hard en echt niet gaar! Na onze klacht hierover een nieuw bakje gekregen, maar nog steeds niet gaar en hard. De frietjes ontbraken en zaten niet in bovengenoemde prijs van 18,75, 2.50 bij moeten betalen. In een woord wat een slecht menu. Voor de eerste keer in Mill en een hele slechte ervaring! Ons zien ze niet meer bij Het Centrum te Mill!!
    Zondag 13 september 2020. George en Elly Visser Huissen.

9. Irene's profielfoto
    Irene heeft een recensie geschreven voor 't Centrum
    Nederlands Mill

Heerlijk 3g menu, malse bavette en lekker gekruid kabeljauw, met gezellig sfeer en vriendelijk ober en ook nog goede prijs.....wat wil jij meer?

10. Dirk's profielfoto
    Dirk heeft een recensie geschreven voor Nieuw China
    Chinees-Indisch Mill

Heerlijk eten en drinken. De bami is erg lekker.

11. Jan de Valk's profielfoto
    Jan de Valk heeft een recensie geschreven voor Plaza De Frietkraam

Het duurde erg lang voordat de bestelling werd geserveerd. Drankjes lekker gekoeld. Vriendelijke bediening. Eten was slecht! Frietjes bijna koud en kei hard gebakken. Ook de frikandel speciaal had ws al een tijd liggen wachten, was ook niet warm. Jammer, ik heb bij de vorige lokaties altijd lekker gegeten. Ter compensatie werd een ijsje aangeboden maar daar heb ik vriendelijk voor bedankt. Geen aanrader.

12. Marjan's profielfoto
    Marjan heeft een recensie geschreven voor Nieuw China
    Chinees-Indisch Mill

Wij rijden een andere Chinees voorbij om in Mill eten te halen. Het vlees is veel minder vet hier. Wij vinden het heerlijk en zeker de moeite waard om een stukje verder voor te rijden.

13. Dinie Dekker 's profielfoto
    Dinie Dekker heeft een recensie geschreven voor Nieuw China
    Chinees-Indisch Mill

Ik heb nog nooit zo'n slechte kwaliteit gehad. Babi pangang was droog en niet te eten. Als je er wat van zegt dan is dat toevallig net die ene keer. Nee we hebben het een paar keer nu gehad ik kom er niet meer

14. Yvonne Smits's profielfoto
    Yvonne Smits heeft een recensie geschreven voor AnyTyme De Keizer

Yvonne Smits

Heerlijke tent! Mensen zijn heel vriendelijk en attent. Samen met mijn 2 dochters geluncht en er was een goede service. Echt een aanrader!

15. Anne's profielfoto
    Anne heeft een recensie geschreven voor AnyTyme De Keizer

Afgelopen weekend heb ik hier gegeten met mijn vriend. Samen zaten wij heerlijk op het terras. Na het lezen van de reacties hier beneden was ik redelijk geschrokken, de reacties zijn zo negatief terwijl wij hier eerlijk gezecht niets van gemerkt hadden. We kwamen aan om 20.00 en hebben tot 22.30 op het terras gezeten terwijl het “cafetaria” eigenlijk al om 21.00 zou sluiten. Na het eten van een burger menu en het drinken van verschillende speciaal biertjes uit de kroeg hiernaast hebben wij nog een ijsje van de kaart gegeten met verse aardbeien en een met advocaat. Gezien wij het einde van de avond de enige op het terras waren vroeg de jongen ons of wij het erg vonden of zij vast op gingen ruimen gezien dat zij zouden gaan sluiten. We mochten echter rustig blijven zitten tot ons drankje op was en de optie werd geboden om eventueel de rekening in het oud bruin cafe te betalen die zich in hetzelfde gebouw bevind. Dit hebben wij gedaan en daarbij hebben wij in het cafe nog een aantal biertjes van het ruime assortiment speciaal bieren genuttigd. zeker een aanrader om in informele sfeer rustig te eten en wat te drinken.

16. Sjuul Verhallen's profielfoto
    Sjuul Verhallen heeft een recensie geschreven voor AnyTyme De Keizer

Sjuul Verhallen

Erg lekker eten, veel keus en de prijs-kwaliteit verhouding is goed! Service is niet altijd even snel, maar dat is ook te begrijpen door de drukte! Ik vind het zeker een aanrader en ik ga zeker vaker eten daar!

17. Berend's profielfoto
    Berend heeft een recensie geschreven voor AnyTyme De Keizer

Super gegeten! Bediening is netjes en eten was super zeker aan te raden.

18. Niels's profielfoto
    Niels heeft een recensie geschreven voor AnyTyme De Keizer

Geweldige tent.
    Vriendelijk personeel, goed eten en service met een glimlach. De prijs is in verhouding met wat je krijgt ook geweldig.
    Zeker een aanrader.

19. Liza Hendrix's profielfoto
    Liza Hendrix heeft een recensie geschreven voor AnyTyme De Keizer

Er lekker eten, meer dan genoeg en voor een redelijke prijs.
    Het personeel is vriendelijk en je ziet dat ze voor je doen wat ze kunnen.
    Uiteraard is dit soms in drukte wat minder, maar dat heb je overal!
    Het eten is redelijk snel klaar, vooral als je van te voren belt!
    Al met al een toptent.

20. Arres's profielfoto
    Arres heeft een recensie geschreven voor Nieuw China
    Chinees-Indisch Mill

Vanavond Chinees tijd even kijken of Chinees open is, ja hoor dinsdags open. Helaas stonden we toch voor een gesloten deur. Toch slecht dat de site via internet niet bijgewerkt is. Waarschijnlijk vakantie.