1. Had zin in vlaai met cappuccino maar men serveerde tegenwoordig alleen nog appeltaart met bol ijs volgens de medewerkster dus dat dan maar besteld. Op een bord lag een schijfje appelstrudel hetwelk zo te zien uit de diepvries kwam maar het deeg was slap en niet krokant. Daarbij zat een toef slagroom met groene kleine blaadjes? En een bol hard smakeloos vanille-ijs. Toen de medewerker vroeg of het smaakte heb ik gevraagd of het in de magnetron was opgewarmd gezien de slappe consistentie en hij zei dat dit in een stoomoven werd opgewarmd. Hiervoor durft men het belachelijke bedrag van 7,20 te tellen! Als je dan slechts 1 soort gebak kunt aanbieden zorg dan voor iets smaakvols met een betere prijs/kwaliteitverhouding. Ondanks de gezellige ruimte zien ze mij hier niet meer terug.

2,8

1. Beste,

Hartelijk dank voor het plaatsen van uw recensie, maar de punten wat u geeft zijn niet in verhouding met de tekst wat u schrijft. Ook wij kunnen u maar al te goed herinneren. U gaf aan dat u het gebak niet meer zou bestellen, maar u wilde ook al de bestelling alvoors annuleren (want u wilde gewoon vlaai, maar dat hebben wij niet standaard zoals gezegd was), vervolgens werd aangegeven dat het gebak al in de oven stond. Ik denk dat daar het ongenoegen al is ontstaan. Ondanks dat we u niet meer terug zien wil ik wel even aangeven dat wij nog nooit....sterker nog nooit zo een commentaar hebben ontvangen over onze apfelstrudel.
    O ja, een magnetron hebben wij nog niet eens!

Wel jammer dat u het online moet ventileren.