Nieuwste foto's in Luyksgestel

Laatste updates in Luyksgestel

1. Verkoyen mark's profielfoto
    Verkoyen mark heeft een recensie geschreven voor Aengenaam

Verkoyen mark

Het was voor ons de eerste keer en werden aangenaam verrast. Superlekker eten, vlotte en vriendelijke bediening. Een echte aanrader. Wij gaan zeker terug! Top!

2. Van Duffel-Mertens's profielfoto
    Van Duffel-Mertens heeft een recensie geschreven voor Aengenaam

Van Duffel-Mertens

Het was prima, heel net opgediend, mooi gepresenteerd, goeie uitleg van de chef.
    Voor herhaling vatbaar.

3. Joella's profielfoto
    Joella heeft een recensie geschreven voor De Koperen Teut

Heel lekker eten en super gezellig eetcafé! Echt super, zeker eens naar tie gaan...

4. Kuijken's profielfoto
    Kuijken heeft een recensie geschreven voor Aengenaam

Zeer vriendelijk personeel met een vlotte bediening! Eten was heerlijk en lekkere wijn!

5. Drieskens Gerard's profielfoto
    Drieskens Gerard heeft een recensie geschreven voor Aengenaam

Drieskens Gerard

Gezellige avond

6. p.h.B's profielfoto
    p.h.B heeft een recensie geschreven voor Aengenaam

In een wordt super, wat hebben we genoten. Het eten was mooie heerlijk en zeer smaakvol. Bedankt

7. Annemieke van Dinter's profielfoto
    Annemieke van Dinter heeft een recensie geschreven voor Aengenaam

Annemieke van Dinter

Wederom heerlijk gegeten. Nu met zakelijke vrienden. De ambiance spreekt ons aan en de bejegening is altijd goed afgestemd. We verwijzen ook regelmatig gasten van onze B&B naar Aengenaam en die genieten net zo als wij. En vanuit Valkenswaard prima met de bus bereikbaar. Dus kun je ook nog genieten van het wijn arrangement.

8. Iréne Poets's profielfoto
    Iréne Poets heeft een recensie geschreven voor Aengenaam

Iréne Poets

Het eten was zeer lekker, en de bediening was perfect, ondanks dat er een bruiloft was
    hebben we niet lang moeten wachten, alhoewel ze hun excuses zijn komen aanbieden.
    En de inrichting van het restaurant was MOOI zeer MOOI en gezellig, het was gewoon TOP.
    Wij wensen jullie heel veel succes met de zaak.
    Doei

Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  11. adriaan's profielfoto
    adriaan vindt de recensie door Pasquale voor Aengenaam leuk

Op 19 februari met een gezelschap van 5 personen gegeten. Het oude Pannenhuys is vernieuwd, en hoe! Een nieuwe eigenaar met een daarbij behorende chefkok, Daan Box. Tevreden laat hij ons zijn nieuwe keuken zien en is dolenthousiast over zijn Green Egg en 'zelfgedraaid' ijs. "Dat trekdrop-ijs moeten we proeven!"

We zijn allen voor het 4-gangen verrassingsmenu gegaan. Op de 19e ging net een nieuw menu in, dus we waren de eerste die het gingen proeven, spannend.
    We starten met een twee overheerlijke Coquilles uit de Green Egg geserveerd in de schelp. Hierbij een krokantje, haringkuit, kleine bloemkoolroosjes uit het zuur met een vadouvan sausje/crèmepje. Een persoon lustte geen coquilles, hiervoor een overheerlijke bereiding met parelhoen. Een Aengename start!
    Daarna een knoflooksoepje met kervelschuim, wederom heerlijk. Nog nooit eerder gehad.
    Als hoofdgerecht een flinke portie, malse diamanthaas met een jus, knolselderijcrème en smaakvolle rode kool. Daarbij nog verschillende wintergroenten en heerlijke verse frieten. Top!
    Als nagerecht sluiten we af met Daan's trotse trekdrop-ijs, heerlijke dropsmaak, maar niet te sterk van smaak wat het maakt dat je meer wilt. Daarbij nog hele luchtige slagroom, ananas uit de Green-Egg (rokerige smaak eraan, bijzonder!) en een 'spetterende' chocolade traktatie.
    Gezien persoonlijke omstandigheden werd ons een koffie/thee ronde als afsluiter aangeboden van het huis, erg netjes!
    Luyksgestel heeft er wat mij betreft een parel bij! Hier komt ik gegarandeerd terug.
    Service uitstekend, persoonlijk, keurig en met humor. Chef Daan is enthousiast en de eigenaar betrokken bij zijn klanten.

12. Pasquale's profielfoto
    Pasquale heeft een recensie geschreven voor Aengenaam

13. minke de vries's profielfoto
    minke de vries heeft een recensie geschreven voor Die Twee

minke de vries

Prima gegeten in een gezellige ambiance. De bediening was snel, attent en vriendelijk en de prijs/kwaliteitsverhouding was goed.

14. peet's profielfoto
    peet heeft een recensie geschreven voor Restaurant 't Pannenhuys

Top gegeten vorige week!! De chef heeft zeker goed zijn best gedaan, complimenten!! We gaan zeer zeker vaker terug..

15. Jung's profielfoto
    Jung heeft een recensie geschreven voor Die Twee

Heel lekker verse friet, zeer mooie cafetaria

16. ingrid's profielfoto
    ingrid heeft een recensie geschreven voor De Afrika Savanne

Vorig jaar hier voor het eerst geweest, lekker verrassend eten in een warme sfeer en een geweldige gastvrouw. Claudia zorgt voor haar gasten!
    Deze zomer kort na elkaar twee keer teruggegaan, en deze zaak aanbevolen aan vrienden en kennissen maar alhoewel de kwaliteit van het eten nog steeds goed is, de zaak is niet hetzelfde zonder Claudia als gastvrouw, er is geen warm welkom meer en even tijd voor een praatje met de gasten. Jammer, ik ga niet meer terug of ik moet zeker weten dat Claudia weer de scepter zwaait. Het onderscheidende vermogen is weg!

5,9
  17. mariekek's profielfoto
    mariekek heeft een recensie geschreven voor De Afrika Savanne

mariekek

Gegeten bij de Afrika savanne, kijk vooral op hun site voor de arrangementen èn ze houden een Gambia-project, heel goed!
    Wij hadden voor dit restaurant kortingsbonnen. Hierdoor was onze keuze beperkt maar nog zeker voldoende. Mijn tafelgenoot begon met een crabsalade met stokbrood en ik met een chakalakasoep met stokbrood. Helaas zonder kruidenboter en later las ik op hun eigen site dat die er tocht echt bij hoorde. Waren ze die vergeten? De soep had met wat meer zorg klaargemaakt kunnen worden, het was vette groentesoep, de groenten waren door en door gaar met een pittige smaak. Volgens recepten op Internet moeten de groenten ook goed gaar zijn maar ik miste de witte bonen. Chakalaka is eigenlijk een groentesaus en geen soep, dus is er toch eigen fantasie van kok gebruikt!
    Het hoofdgerecht waren kippengehaktballetjes met heerlijke rijst en roodbaarsfilet, beiden geserveerd met een bijbehorende lekkere saus en er werden smakelijke frietjes bij geserveerd. Er waren bijna geen groentes bij dus die hebben we extra besteld en betaald, helaas kwamen ze die pas brengen toen we zowat alles ophadden en het stelde ook niet veel voor, sla met komkommer, tomaat en een streepje mayo.
    Het nagerecht was een verrassing, we hadden gekozen voor de Toren van Babel en het was ook een toren! Jammer dat ik geen foto's toe kan voegen. Het zag er heerlijk uit en was mierenzoet. Als je daar van houdt, is het natuurlijk prima, maar er had door de mangosaus best wat minder suiker of meer citroen gevoegd kunnen worden. Gegarneerd met GROENE suiker.
    Als drank hebben we bier en zuid-afrikaanse thee gehad, prima. Het meisje wat ons hielp, wist niet eens dat ze dat hadden.
    De service was prima, vriendelijk personeel, ik denk vrij jong. Toen ik naar de groene suiker vroeg, zei men dat deze gewoon zo gekocht werd, terwijl ik dacht dat het een kunstje van de kok was, jammer.
    De sfeer is goed, we hebben lekker buiten gezeten en zagen de zebra's en olifanten voorbij komen, de beplanting was iets minder. Binnen zag het er ook sfeervol, op z'n Afrikaans, uit maar wel eenvoudig. Een deel van het servies was ook in stijl, helaas was het niet helemaal doorgevoerd.
    De prijs, kwaliteit verhouding was beneden peil, wij hadden kortingsbonnen maar als ik het dubbele had moeten betalen vond ik het echt veel te veel. We kregen nog een kaartje mee, dan moest je er 9 keer gaan eten en als je dan het kaartje inleverde kreeg je een extra consumptie. Misschien iets voor de mensen uit het eigen dorp. Verder stonden er nog leuke arrangementen op hun site èn een Gambia project, mooi.

18. H's profielfoto
    H heeft een recensie geschreven voor Restaurant 't Pannenhuys

Heel jammer:
    ik heb tijdens carnaval hier heerljk gegeten, maar nu.. het was echt niet lekker;
    -de groente was niet vers (ik denk uit zo'n zak diepvriesgroenten) en zonder smaak
    - het vlees was taai en droog (en de kip van mijn vriendin ook)
    - al met al was het hoofdgerecht flauw van smaak, terwijl we toch echt niet van pittig houden..

Ook was er geen WC papier op het toilet en de papieren handdoekjes waren op.

Het voorgerecht en toetje waren wel lekker.
    Maar al met al was het het geld echt niet waard.

Jammer, zoals ik al zei, met carnaval hier heel lekker gegeten.

19. Gerrit's profielfoto
    Gerrit heeft een recensie geschreven voor Restaurant 't Pannenhuys

Met Hemelvaart hier gegeten met 4 personen.
    Het restaurant zal helemaal vol. Heerlijk gegeten en zeer prettige bediening. Gevarieerde kaart en complimenten voor de prijs - kwaliteit verhouding.
    Gewoon een prettige omgeving, je voelt je er gewoon een beetje thuis. (en volop parkeergelegenheid)
    Komen zeker terug.