Nieuwste foto's in Kruiningen

Laatste updates in Kruiningen

1. Barack Hussein Obama II's profielfoto
    Barack Hussein Obama II heeft een recensie geschreven voor Snackbar Smullers

Barack Hussein Obama II

Ik vond het eten heerlijk. Service was snel en een gezellige sfeer.

2. ilay's profielfoto
    ilay heeft een recensie geschreven voor Eetcafe Leyla

Nou nou een nieuwe snelle bezorgauto en weer mijn bestelling niet op tijd!
    Ook had ik een rauwe pizza en een broodje sla. Mooi doen maar het niet zijn.

3. Jeedewee's profielfoto
    Jeedewee heeft een recensie geschreven voor Eetcafe Leyla

Telefonische bestelling heeft best even geduurd, maar de eigenaar heeft het persoonlijk bezorgd met zijn excuses.
    Dit is echt super, neem je verantwoording.

4. Edith's profielfoto
    Edith heeft een recensie geschreven voor Snackbar Smullers

Heerlijke snacks!
    Super lekker friet, altijd vers, let op: dit zijn grote porties, medium is best groot!
    Ze besparen niet op de inhoud 😋. Daarnaast grote keus aan snacks en de hamburgers 🍔 zijn een aanrader.
    vriendelijke bediening!

5. Ad uit Geldrop's profielfoto
    Ad uit Geldrop heeft een recensie geschreven voor Inter Scaldes

Ad uit Geldrop

Wij zijn gisteravond bij Inter Scaldes gaan dineren. Het was voor mij een bijzondere dag n.l. de eerste dag van mijn AOW. Een elegante dame kwam ons bij onze auto halen en welkom heten. Wij voelden ons meteen thuis. Wij kozen voor het 8 gangen menu en dat was fabelachtig lekker. De amuses kwamen vrij snel en de gangen volgden elkaar ook in een rustig maar goed tempo op. Het verwonderde ons dat wij voldoende gegeten hadden en dat wij zelfs verschillende lekkernijen die bij de koffie zaten niet meer lustten. Mijn vorige ervaring bij een 2 sterren restaurant was dat wij eindigde bij de Mac Donalds wat niet de bedoeling kan zijn na vele honderden euro's te hebben betaald. Ik kan het iedereen aanbevelen die circa € 300,00 p.p. wil betalen voor een bijzondere belevenis.

6. Stephanie's profielfoto
    Stephanie heeft een recensie geschreven voor Eetcafe Leyla

Grrr hebben wij weer bestel je om 16:45 eten via thuisbezorgd bij leyla. Vraag je direct bezorgen. 18:15 Nog geen eten bel je 5× leyla telkens geen gehoor. Bel je thuisbezorgt, hun bellen Leyla blijken ze gesloten te zijn. Eten betaald kan je 10 dagen wachten op je geld, en 18:45 nog geen eten. 😡

7. TJ Blaauwhof's profielfoto
    TJ Blaauwhof heeft een recensie geschreven voor Inter Scaldes

TJ Blaauwhof

Het was zaterdag 5 oktober heerlijk eten in Inter Scaldes. Helaas een sommelier in niet goede conditie. Want de keuze was een Hamilton Rusell Chardonnay en we kregen de Ashborne 2008, die in zijn beleving in optimale staat zou zijn. Wat een rampenplan, en dat voor € 130!
    Andere keuze gemaakt. Helaas zonder enig commentaar wel € 130 voor deze wijn op de rekening gezet. Wat een mislukking, bij dat heerlijke eten!

8. KRUININGEN's profielfoto
    KRUININGEN heeft een recensie geschreven voor Eetcafe Leyla

KRUININGEN

ZEER SLECHT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

eten na anderhalf uur pas bezorgt. koud, geen drinken erbij wel betaald. 2 keer gebeld om te vragen naar drinken, na 4 uur wachten nog steeds geen drinken. waardeloze zaak dit. bizar.

9. Lianne's profielfoto
    Lianne heeft een recensie geschreven voor Eetcafe Leyla

Zakelijk betaald via thuisbezorgd. Nl krijg je alsnog de vraag aan de deur om te betalen, pizza slechtbelegd, slap en koud, extra vlees of saus zat er niet ij, onbeschoft behandeld na een belletje naar de zaak zelf, geen aanrader.

10. Hoi's profielfoto
    Hoi heeft een recensie geschreven voor Eetcafe Leyla

Eten is niet altijd goed.
    Moet vaak achteraan bellen.
    Sfeer is er niet.
    En ook niet altijd klant vriendelijk.

11. Romen Rodriguez Herrera's profielfoto
    Romen Rodriguez Herrera heeft een recensie geschreven voor Eetcafe Leyla

Net eten besteld ik had durun doner besteld maar kreeg een broodje doner ipv. Wij gebeld of het verandert kon worden en kregen we het aantwoord "jammer dan, volgende keer beter" vlees op broodje was koud en niet lekker.

Ook 2 kapsalons besteld warvaan we zelf de vlees moeten snijden omdat die mensen grote slierten doner in doen en de vlees was echt niet te vreten. Geen aanrader dus dat het fout kan gaan okay maar die opmerking was niet netjes.

Leyla doe vortaan een pot chilisaus bij het eten, dan smaakt het nog teminste ergens naar.

12. R's profielfoto
    R heeft een recensie geschreven voor Eetcafe Leyla

Mega slecht! Bestellingen meerdere keren niet compleet, en als je hun belt krijg je nog een grote bek terug.

13. Bert's profielfoto
    Bert heeft een recensie geschreven voor Eetcafe Leyla

De eerste keer was de bestelling niet compleet, vervolgens word de durum die achterna geleverd wordt, zonder groente geleverd in plaats van alleen zonder tomaat.

14. adriaan's profielfoto
    adriaan heeft een recensie geschreven voor Inter Scaldes

adriaan

Ons laatste bezoek was al weer ruim vijf jaar geleden. Inmiddels bekroond met een derde ster dus waren we benieuwd. Geboekt voor en lunch op donderdag.

We werden bij de auto opgehaald en kregen een keurig ingedekte grote ronde tafel in de erker van het luxe ingerichte restaurant. Strak modern met lichte tinten en lampen die op wolken lijken. Als aperitief een elegante Roussette de Savoie gemaakt van Altesse van het huis Charles Gonnet die goed beviel. Ernaast een strak gepresenteerde amuse trio. Op een standaard een krokante cannelloni van Parmezaanse kaas gevuld met avocadocrème, erg lekker. Een kogel van witte chocolade gevuld met geitenkaas en een saus van abrikoos. En een blokje gelei van rode biet met plakje ananas drupje yoghurt in een frisse saus, heerlijk. De kaart kwam op tafel en we besloten het specialiteiten menu te nemen.

De amuse van het huis was een soort dumping van koolrabi met vulling van Noordzeekrab in een frisse bouillon van ossenstaart, mooi.

De eerste begeleider werd op kundige wijze gepresenteerde door de enthousiaste sommelier Koen van der Plas. Een witte Ribeiro 2017 van Maria Andrea, mooi vol en aardig complex. Ernaast een prachtige presentatie van twee identieke “taartjes”. Als basis een hartige avocadocrème, erop een gelei van kokos gedept in krokantjes van kokos, een lepeltje anna gold kaviaar, krokantje van kippenhuid en stengel bieslook. Een verfijnde smakencombinatie waarin ik de kaviaar niet goed proefde, de kokos bleef het langst in de mond. De wijn was keurig in balans. (9,4)

Verder met voor mij het hoogtepuntje van de middag. Terrine van foie met ertussen een streepje cacao en eromheen een dunne laag ananas, links een streep van aardpeer, rechts een compote van appel en passievrucht. In het glas Ximenez Spinola Exceptional Harvest 2016 gemaakt van laat geplukte Pedro Ximénez druiven. Dit was genieten. (9,75)

De asperge mocht niet ontbreken. Drie mooie koppen in een saus van champagne met sinaasappel, erop wat stukjes eiwit, blokjes zwarte truffel en stukjes hazelnoot. Ernaast een bakje delicate crème Anglaise. In de mond was de asperge de hoofdrolspeler, de sinaasappeltoets vond ik origineel, de viognier 2016 van Corps de Loup sloot naadloos aan. (9,3)

Geschonken uit een magnum, Soave 2016 van Suavia, verassend complex met mooie mineraliteit. In een speciale schaal met gouden puntjes een bruin gebakken coquille afgewerkt met piment d’espelette in een bouillon getrokken van de baard van de coquille subtiel gekruid met gember, anijs en saffraan waarin julienne van wortel en stukjes kombu. Verfijnde smaken met de coquille in de hoofdrol en een lekker sappige textuur, het pepertje brandde nog even subtiel na. (9,5)

Door met een perfect gegaarde filet van neustong gelakt met dai dai ponzu, in een lichte, schuimige roomsaus met ernaast monniksbaard en wortel. Pure smaken die door de heerlijke, op hout gefermenteerde witte Rioja 2015 van Murua werd aangevuld. (9,5)

Voor bij het pièce een Chianti Classico van Le Fonti geschonken uit een dubbele magnum. Er was een extra glas geplaatst zodat de prachtige Zalto glazen eerst werden voor geschonken om eventuele geurtjes te verwijderen, leuk. Uit de keuken een strakke presentatie. Lamsfilet in een jasje van peterselie met merg, ernaast een stapel gesouffleerde aardappelschijfjes en vier gekleurde streepjes. Oranje is gemaakt van de Spaanse Piquillo peper. Geel is gemaakt van venkel, wit van ui en groen van lamsoor. Aan tafel afgewerkt met een eigen jus. De cuisson van het lam was zeer goed de smaak was vol. Met de delicate crèmepjes kon je netjes afwisselen, de Chianti maakte de gang compleet. (9,6)

Een hele speciale dessertwijn, Bonnezeaux 1984 van Des Petits Quarts, mooie diepe goudgele kleur, heerlijk verfijnd aroma en smaak. Uit de keuken een beker met gelaagd gerecht. Onderin een gelei van de hand van buddha, erop mascarpone en gelei van witlofwortel (koffietoets), op de beker een kletskop van sinaasappel. Een heerlijke smakencombinatie, de verfijnde wijn was gelukkig geconcentreerd genoeg om overeind te blijven. (9,6)

Uit Nederland een heerlijke Muscaris 2016 van De Koen, lijkt op Muscat, lekker fris en elegant. Op een prachtig bord een platte cilinder crème van Grand Marnier Centenair (likeur) waarop dunne plakken lambada aardbei in een gelei van oranjebloesem, eromheen een frisse vijgenjus met stukjes sinaasappel, rabarber en aardbei. Lekker fris en romig. (9,6)

Als afsluiter een krachtige espresso met een uitgebreid assortiment friandises waarbij ik de marshmallows met een rozentoets in positieve zin vond opvallen.

Bediening was grote klasse, een flinke zwarte brigade met enthousiaste sommelier. Claudia Brevet maakte enkele keren een rondje langs de tafels en leuk dat we Jasper Verhagen nog in actie zagen.

Prijs-kwaliteitverhouding vond ik goed, er hangt een fikse prijskaart aan en dat weet je van tevoren.

De stijl van chef Jannis Brevet sluit niet helemaal bij mij persoonlijk aan. Allemaal verfijnde gerechten met pure smaken en prima cuissons, mooi strak gepresenteerd op prachtig porselein. Er ontbreekt voor mij een echte wow beleving. Niet te min een aanrader voor puristen, fijnproevers en luxe eters.

15. A's profielfoto
    A heeft een recensie geschreven voor Eetcafe Leyla

Bestelling laten bezorgen. Er wordt niet gezegd of het lang gaat duren, als je na een uur belt beweert men dat ze over 10 minuten gaan vertrekken, dan duurt t nog ruim een half uur!

Vervolgens verkeerde piza geleverd en een andere piza koud!
    Dikke onvoldoende.

3,7
  16. mollet's profielfoto
    mollet heeft een recensie geschreven voor Eetcafe Leyla

Slechte ervaringen.
    Na twee jaar maar weer eens geprobeerd. Bestel ik een Pizza Vegetaria. Doos open; zitten er geen artisjokken op.
    Altijd wat bij deze tent.

17. jack's profielfoto
    jack heeft een recensie geschreven voor Eetcafe Leyla

jack

Wordt altijd vriendelijk ontvangen bij binnenkomst en zo nu en dan laat ik het ook wel is bezorgen prijzen zijn prima gezien in de omgeving. Altijd word je er goed geholpen.
    Bezorging gewoon goed op tijd, verschilt wel is, maar meestal op tijd.
    Vooral vriendelijk personeel!! Waar deze tent om bekend staat en vervolgens lekker kan eten met een goeie chef in de keuken (eigenaar) vooral de spareribs zijn van top kwaliteit en vooral de saus erbij, dunner smaakt altijd goed vooral de speciaal. Aanrader.

18. l.frauenfelder's profielfoto
    l.frauenfelder heeft een recensie geschreven voor Inter Scaldes

l.frauenfelder

Het was een fijne culinaire avond met prachtige gerechten, niet alleen visueel, maar ook prachtige smaken en de wijnen die het tot een mooie avond maakten.

19. Alex's profielfoto
    Alex heeft een recensie geschreven voor Snackbar Smullers

Vriendelijke bediening, erg schoon en eten is top! Ik ga altijd voor friet stoof en slaatje.

20. Jennifer's profielfoto
    Jennifer heeft een recensie geschreven voor Eetcafe Leyla

Eten besteld om 17.30 uur. Zou 45 tot 60 minuten bezorgtijd op zitten. Na 75 minuten gebeld waar ons eten bleef, kregen te horen dat bezorger onderweg was en dus binnen 15 min bij ons. 19.30 nog steeds geen bezorger gezien, weer gebeld en kregen te horen dat bezorger al een poos onderweg was. Het heeft meer dan 2 uur geduurd voordat wij ons eten hadden.

Biefstuk zat geen smaak aan en zaten champignons over waar niet om gevraagd was! Extra sauzen besteld, deze hebben wij er niet bij gekregen. Waardeloze tent en bezorging. Ze komen hun afspraken niet na.