Nieuwste foto's in Klarenbeek

Laatste updates in Klarenbeek

1. Jan M's profielfoto
    Jan M heeft een recensie geschreven voor De Kar
    Nederlands Klarenbeek

Jammer, we werden niet vriendelijk aangesproken. We zijn zonder iets te bestellen maar weer weggegaan.

2. Mireille's profielfoto
    Mireille heeft een recensie geschreven voor Pijnappel

Mireille

Altijd heerlijk eten. Klantvriendelijk. Bediening is vriendelijk en zeer netjes. Zeker een aanrader om te gaan eten. Ik zeg zeker tot een volgende keer.

3. Mudjes's profielfoto
    Mudjes heeft een recensie geschreven voor Pijnappel

Het eten en drinken was lekker. Het was gezellig en het personeel was gezellig en vriendelijk. Zelfs onze hond werd niet vergeten.

4. R bax's profielfoto
    R bax heeft een recensie geschreven voor La Place

Al verschillende keren wezen eten bij La Place Klarenbeek.
    Altijd lekkere broodjes en koffie
    Eens iets anders dan negatieve kritiek

5. Janna's profielfoto
    Janna heeft een recensie geschreven voor De Somp

Op de terugreis om 19:45 besloten om gezellig samen wat te eten. Op de borden stond dat dit restaurant tot 21:00 open zou zijn….
    Bij binnenkomst werden we gesommeerd met handbewegingen te vertrekken, want ze waren gesloten. Een uitermate, ik denk overspannen medewerker, maakt dit op deze manier duidelijk. Niet eens even de moeite nemen om ons te woord te staan. Uitermate teleurstellend, wat een slechte zaak.
    Gezien de recensies boven die van mij, achteraf blij dat ze ‘gesloten’ waren. Het blijkt ook nog eens niet te eten te zijn!

6. Branet's profielfoto
    Branet heeft een recensie geschreven voor De Somp

Betalen voor vieze toiletten. Mannelijke bediening niet erg aardig! Kan nauwelijks antwoord op vragen geven! Al met al veel te duur voor dat wat je aangeboden krijgt! En dit is geen hoogstandje! Hangt ook geen gezellig sfeertje.

2,8
  7. Datema's profielfoto
    Datema heeft een recensie geschreven voor Pijnappel

We werden prima geholpen, goede sfeer. Heerlijk gegeten!

8. pg van 't erve's profielfoto
    pg van 't erve heeft een recensie geschreven voor Pijnappel

pg van 't erve

Het was heel gezellig, mede omdat de eigenaar ons bekend is, was in onze eigen woonplaats, en vanwege corona, fijn om iets voor onze ondernemers te kunnen betekenen.
    Het eten, sfeer en bediening was prettig, lekker, gemoedelijk,
    het was een geslaagd uitje.

9. Raymond's profielfoto
    Raymond heeft een recensie geschreven voor Pijnappel

Raymond

Aan gereserveerde tafel een klaar liggend Carona formulier ingevuld. Verder hier geen vragen over gesteld, en blijkbaar hoeft niet iedereen een formulier (naar waarheid?) In te vullen. Eten was meer dan prima, goede ambiance met een vlotte en joviale bediening. Afgesloten met een cappuccino die wel even op zich liet wachten. Het opruimen en de ijskast bevoorraden had meer de aandacht. Ruime parkeer gelegenheid en buiten terras aanwezig. Niet goedkoop maar qua prijs en kwaliteit in verhouding. Een aanrader en wij komen er zeker nog eens terug. Alleen de check op Covid kan/moet dan toch serieuser en beter zijn.

10. HMRM's profielfoto
    HMRM heeft een recensie geschreven voor De Klaarbeek

Je voelt je echt welkom in dit restaurant. Een warm welkom door de gastvrouw! Wij hadden een voucher van Social Deal en konden van de hele kaart kiezen. De carpaccio als voorgerecht is erg lekker en heel mals. Verder hadden wij de kipsaté, spareribs, biefstukpuntjes en de varkenshaas: allemaal super lekker en mals. Ook de bijgerechten waren heerlijk en bij te bestellen! Als afsluiter lekkere desserts, ook fantastisch!
    Kortom een aanrader! 👌😋👌

11. J van Oorschot's profielfoto
    J van Oorschot heeft een recensie geschreven voor La Place

J van Oorschot

Hopeloos slechte broodjes, vers om 13.00 Uur? Volgens mij om 09.00 Uur gemaakt. Vroeg om een zacht broodje tonijn, als antwoord moet u maar een broodje hamburger nemen. Ga eens bij je collega's in Kronenburg Arnhem kijken. Zij bieden gastvrijheid en hoffelijkheid.

12. Fwrh's profielfoto
    Fwrh heeft een recensie geschreven voor De Somp

Een wok-gerecht met noodles en kip! Kip (dijen) veel te rosé ofwel niet gaar, groente nodeloos grof gesneden en rauw, noodles niet gaar en met groot deel van kookvocht geserveerd zodat het meer op een soep dan een wok-gerecht lijkt! Verder ontbreekt de smaak volledig en is het een smakeloze kom ellende!! Na een beklag bij de “manager” krijg je simpelweg te horen dat het wel goed is en ze het altijd zo serveren! Wij zijn met een hongerige en knorrende maag doorgereden naar een ander restaurant! Een volgende keer geven wij iets meer gas bij het passeren van dit “restaurant”

13. Theuns luc's profielfoto
    Theuns luc heeft een recensie geschreven voor La Place

Theuns luc

Bedankt voor het lekkere eten. 14U gewerkt vandaag en geen eten. Aankomst in la place om 18u55. We zijn gesloten. Waar gaan we naartoe. Ja het is maar een vrachtwagen chauffeur he.

14. piet's profielfoto
    piet heeft een recensie geschreven voor De Klaarbeek

Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening en dat voor zeer redelijke prijs komen zeker terug.

15. Lemonia gast's profielfoto
    Lemonia gast heeft een recensie geschreven voor De Klaarbeek

Carpaccio vooraf was erg lekker. Biefstuk als hoofdgerecht prima bereid. Helaas de pepers niet lang genoeg gebakken. Bediening door één jongeman, waardoor het erg lang wachten was op het drinken en het bestellen. Dessert met chocola was heerlijk! Leuke plek om te dineren.

16. Hans Karbonade's profielfoto
    Hans Karbonade heeft een recensie geschreven voor Pijnappel

Hans Karbonade

Lekker gegeten in een bijzonder plezierige sfeer. Prijs/kwaliteit is prima. Veel (persoonlijke) aandacht. Aanrader!

17. Gretchen's profielfoto
    Gretchen heeft een recensie geschreven voor De Somp

Ronduit slecht! Op terugreis van vakantie hier gegeten. Spijt! Het was 18.30 uur. Weinig tot geen keuze meer. Onder andere kipspies (zeg maar JE) de laatste, gehad. Zat maar een beetje rijst bij. Geen voldoening. Tot slot ff naar de wc. Deze bevinden zich achterin het restaurant. Je moet hiervoor 50 cent betalen. Gezien het feit dat wij voor ruim 20 euro hadden besteed naar kassière gegaan. Nee, als klant moest ik ook 50 cent betalen. De voucher was 3 maanden geldig.... In verleden hadden ze voor klanten muntjes. Beleid was gewijzigd. Dit alles zou logisch zijn als toiletten zich voorin bevonden. Echt waardeloos. Wat een slechte service! Geen aanrader!

18. I.Berends-Wegter's profielfoto
    I.Berends-Wegter heeft een recensie geschreven voor De Klaarbeek

Nu verschillende malen hier gegeten, je voelt je er altijd welkom als je binnen komen, gemoedelijk personeel, heerlijk eten, en een hele gezellige sfeer, voor ons een adres om zeker nog vaker naar terug te gaan, een aanrader voor een ieder.

19. Alice Mol's profielfoto
    Alice Mol heeft een recensie geschreven voor La Place

Wat is hier aan de hand? Laatste 5 weken eten slecht geworden! Bij navraag: " personeelsgebrek"?
    Eet hier wekelijks zakelijk : ervaringen laatste 5×:
    Kan pasta vegetarisch: " nee. Kan niet (pasta wordt vers gemaakt. Dus gewoon gehakt weglaten? Nee. Is niet recept. Toch aangedrongen. Kon eindelijk maar chagerijnige " kok" zei toen: dan is het 30 minuten wacht tijd (was niet druk)
    soep koud: "als we plaat hoger zetten gaat soep koken. "
    Wok met kip: kip is rauw! "Ja. Mevrouw. Personeelsgebrek. Alles moet snel"?
    17 Aug: 18.00 Uur geen wokgerechten: " regiomanager heeft opdracht gegeven niet meer te wokken wegens personeelsgebrek"
    Gevolg: kip met opgewarmde vette aangebrande patat…
    Geen desserts: " is op. Hebben we geen tijd voor"?
    La Place was altijd goed… maar nu is de vestiging Klarenbeek de naam La Place niet meer waardig!

2,6
  20. Hokertje's profielfoto
    Hokertje heeft een recensie geschreven voor De Somp

Gisteren geweest bij La Place Somp. NOOIT WEER. Patat was vet en Hamburger zelfs smerig. Sfeerloos en vies. Er zijn toch veel betere La places. Voor de wc moet je zelfs betalen (gelukkig stond de deur open haha). 45 euro naar de knoppen.