Nieuwste foto's in Jubbega

Laatste updates in Jubbega

1. Bruggen's profielfoto
    Bruggen heeft een recensie geschreven voor De Koppenjan
    Pannenkoekenhuis Jubbega

Zaterdagavond er geweest, wat valt dat tegen. Glazen zijn zo vet dat je bier gelijk dood slaat, zelfs de wijnglazen zijn vet. Ook de tafels zijn zo smerig dat je kleding er gewoon vies van wordt. Serveerster komt vragen of alles smaakt, verteld dat de pannenkoek met gehakt er wel erg mager is gevuld. Krijg je te horen dat de kok weet wat hij doet en loopt gewoon weg.

Dit was voor ons de eerste en laatste keer.

2. Henk's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Tia

Zeer trieste zaak. Bestel je een broodje kroket met mosterd, krijg je er geen mosterd bij. Je besteld een zak friet!!!!! Voor 1 persoon en dan krijg je een kwart gevuld zakje. Nog geen half bakje! Het personeel is zeer asocial en duidelijk dat er geen leidinggevende op de vloer rond loopt.

3. Rinke van der Zee's profielfoto
    Rinke van der Zee heeft een recensie geschreven voor De Koppenjan

Rinke van der Zee

Zeer slechte akoestiek in de eetzaal. Kakafonie van schreeuwende mensen die steeds harder moeten roepen om elkaar te kunnen verstaan. Weinig ventilatie en erg benauwd. Eren (pannekoeken) goed maar niet heel bijzonder.
    Terras buiten ligt erg dicht aan lawaaiige provinciale weg die erg populair bij motorrijders is.
    Wel leuk speeltuintje voor de kids.

6,7
  4. Betty Wilbrink's profielfoto
    Betty Wilbrink heeft gereageerd op een recensie van Cafetaria Tia

Misschien heeft u een keer een meisje getroffen dat net nieuw was en heel druk met " het goed doen" dan vergeet je misschien even om vriendelijk te groeten. Ik ben anders gewend. Altijd een vriendelijk woord en als je weggaat: " lekker ite". Maar kritiek mag als het opbouwend is. Ik denk dat Tia dit leest en haar best zal doen om haar personeel goed te begeleiden. Straks vast weer vrolijk personeel dat voldoet aan hygiënische voorwaarden. 👍🏻

5. Betty Wilbrink's profielfoto
    Betty Wilbrink heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Tia

Netjes te woord gestaan aan de telefoon en de bestelling is keurig verpakt. Altijd hoor je als je weggaat even: " lekker ite". Blij dat de mooie sfeervolle zaak weer open is. Frites is lekker van smaakt en wat je erbij neemt ook goed warm.

6. Bijstra's profielfoto
    Bijstra heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Tia

Het spijt me om dit te moeten zeggen maar wat is deze zaak achteruit gegaan. Erg teleurstellend. Het personeel is erg asociaal. Ze dragen slippers en hebben van die lange neonagels op vreselijk onhygiënisch. Ook vind ik het personeel erg onverschillig en onbeleefd. Snackbar met aso's. Vroeger zo'n leuk zaakje met leuke meiden achter de toonbank en nu uitschot. De patat is hartstikke slap dus de prijs/kwaliteit verhouding klopt niet. Snackbar op andere hoek bakt de patat beter en is ook nog eens goedkoper. Erg jammer want de bazin is altijd een leuke vrouw en bakt wel goed maar goed personeel is helaas moeilijk te krijgen.

7. Anouk's profielfoto
    Anouk heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Tia

Ga zelf altijd graag naar cafetaria tia,
    Lekker eten en ook een groot assortiment. Ook denken ze goed om de allergieën wat erg fijn is! Ook wel eens andere cafetaria’s bezocht maar deze is toch wel het beste. Het ene en het andere personeel kan wel eens verschillen waardoor de sfeer af en toe ietsje minder is, maar zeker niks te klagen!

8. WP's profielfoto
    WP heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Tia

Om de 3 jaar staan we op de camping in jubbega. Altijd halen wij ons eten dan bij cataria Tia. 3 Jaar geleden een hele goede ervaring. Nu viel het ons erg tegen. De bazin zelf hebben we niet gezien dat is altijd een leuke vriendelijke vrouw. Nu stond er personeel die ik nooit eerder heb gezien. Het leek totaal geen team allebei eigen kleding aan en slippers aan. Ze stonden de hele tijd onintteressant met hun smartfones. De patat was slap en het softijs smaakte heel anders dan voorheen. We zijn naar de andere snackbar in het dorp gegaan en dat beviel ons vele malen beter.

5,1
  9. Henk Kremer's profielfoto
    Henk Kremer heeft een recensie geschreven voor De Koppenjan

Henk Kremer

Wij komen hier al heel lang want hier hebben ze de heerlijkste pannenkoeken! Ik kan verder niets negatiefs zeggen, alles is 100%

10. K Veenstra's profielfoto
    K Veenstra heeft een recensie geschreven voor De Koppenjan
    Pannenkoekenhuis Jubbega

Gastvrij, behulpzaam bij mensen met een beperking, veel keuze, redelijke prijzen.

11. Johan nijboer's profielfoto
    Johan nijboer heeft een recensie geschreven voor De Koppenjan

Johan nijboer

Toplocatie en super personeel
    Heelijk gegeten

12. Jitske de Haan's profielfoto
    Jitske de Haan heeft een recensie geschreven voor De Koppenjan

Jitske de Haan

Een sfeervol en gezellig restaurant met lekker eten!

13. S's profielfoto
    S heeft een recensie geschreven voor De Koppenjan
    Pannenkoekenhuis Jubbega

Paar weken terug geweest, de kinderen zijn aan het pottenbakken geweest. Een groot succes! Daarnaast heerlijk gespeelt in de buitenspeeltuinen terwijl de "oudtjes" genoten van het terras. Eten en drinken smaakte goed, meer dan genoeg, vlotte enthousiaste bediening. Kortom een top middag!

14. Vlinder's profielfoto
    Vlinder heeft een recensie geschreven voor De Koppenjan
    Pannenkoekenhuis Jubbega

Sfeerloos ingericht en pannenkoek was klef en zat weinig smaak aan. Geen aanrader!

3,9
  15. Valerie Niemeijer's profielfoto
    Valerie Niemeijer heeft een recensie geschreven voor De Koppenjan

Valerie Niemeijer

Afgelopen zondag ben ik met mijn familie uit eten geweest bij de koppenjan! En ik wil het iedereen aanraden! We waren met 25 personen waarvan 4 kinderen. De pannenkoeken waren snel klaar, en smaakten heerlijk. Over de bediening niks te klagen, we zijn niets te kort gekomen. Voor het lekkere eten en goede service, viel ons het bedrag ook reuze mee! Daarna hebben we met zijn allen gebruik gemaakt van de midgetgolf, en zijn we nog naar de speeltuin geweest, achter het restaurant! Wij komen zeker weer! Ik heb al gereserveerd om mijn verjaardag daar te vieren met een lopend buffet! Bedankt koppenjan! Top!

16. Tim Jonker's profielfoto
    Tim Jonker heeft een recensie geschreven voor De Koppenjan
    Pannenkoekenhuis Jubbega

Net met de hele familie bij de koppenjan wezen eten. Heerlijk gegeten, van de 14 pannenkoeken kwamen er 13 achter elkaar, en de 14 kwam de kok zelf brengen met de excuus dat deze wat later was. Zeer netjes. Zeer goed behandeld door het personeel. Mijn neefjes en nichtjes konden ondertussen nog lekker spelen in de speelhoek. Helaas was het slecht weer anders waren we zeker nog even gaan midgetgolven op de vernieuwde banen. Al met al een zeer gezellige avond. Zeker het bezoeken waard.

17. ilse's profielfoto
    ilse heeft een recensie geschreven voor De Koppenjan
    Pannenkoekenhuis Jubbega

Vorige week met onze twee kids geweest, dochterlief lust geen pannekoeken dus we vroegen of ze geen friet hadden, "nee dat was alleen voor de gasten in de andere zaal", dan wat anders zoeken, soep van de dag, volgens de ober zat er brood bij. We kregen heerlijke pannekoeken, en een super kom met tomatensoep zonder brood... Gevraagd waar het brood was, 'oh ja...sorry vergeten' (kan gebeuren). Na 5 minuten 4 geroosterde stukjes brood gehad, met nogmaals excuses van de ober. Bij het afrekenen stond er op de rekening soep en een tosti kaas!? (3.50), aangegeven dat we geen tosti hadden, "nee mevrouw dat is voor de broodjes bij de soep...". Ongelofelijk maar waar... Jammer dat dat zo moet, nooit meer!!

18. Willem's profielfoto
    Bewaren in lijst Sluiten
  19. Fam. de Boer's profielfoto
    Fam. de Boer heeft een recensie geschreven voor De Koppenjan

Fam. de Boer

Wij hebben hier 2 weken terug weer gegeten. De pannenkoeken waren lekker (el Capone!). Hier bakken ze tenminste de ingrediënten erdoorheen in plaats van dat ze erboven op komen te liggen. Voor de kinderen was het een feest, ze hebben lekker met de duplo gespeeld, een kleurplaat gekregen en ze mochten grabbelen. Voor onze kleinste werd nog een speciaal kindervorkje bij de pannenkoek gebracht. Ook is het de laatste jaren mooi opgeknapt. Jammer dat er gestopt is met pottenbakken maar het kaarsen maken was ook leuk.

20. Karin's profielfoto
    Karin heeft een recensie geschreven voor De Koppenjan
    Pannenkoekenhuis Jubbega

Hier onlangs gegeten op uitnodiging schoonouders. De speeltuin voor de kinderen is erg leuk en het personeel is vriendelijk hoewel ik weinig horeca ervaring kon bespeuren.
    De pannenkoeken waren rauw van binnen. Zo kun en mag je natuurlijk geen pannenkoeken serveren. Helaas niets van kunnen zeggen ivm uitnodiging schoonouders en het niet willen verpesten van het feestje. Kind een klein beetje van de zijkant laten eten en verder bijna alles laten staan. Je zou denken dat er wel een lichtje moet gaan branden in de keuken als men pannenkoeken bijna heel terugkrijgt en het beslag eruit loopt, maar helaas.

Wat we ervan hebben gegeten was smakeloos. Als je hartige pannenkoeken maakt, moet je wel kruiden en ingredienten door het beslag doen, anders is het gewoon een zoutloze smakeloze hap met her en der wat ingredienten er bovenop.

Mochten onze schoonouders hier ooit weer heenwillen; dan melden wij ons af.

3,1