Nieuwste foto's in Graauw

Laatste updates in Graauw

1. Benny van Goethem's profielfoto
    Benny van Goethem heeft een recensie geschreven voor Nobel

Benny van Goethem

Deze week hebben we twee keer het fietsmenu gegeten bij Nobel. Erg lekker. Vooral de bediening was prima. Vriendelijk, attent en bereid tot een babbel. Ik hoop voor Nobel dat ze een vaste kracht wordt. Klanten en restaurant zullen daar zeker blij mee zijn.

2. Marianne Heuvelmans's profielfoto
    Marianne Heuvelmans heeft een recensie geschreven voor Kint & Co
    Nederlands Graauw

Marianne Heuvelmans

De lunch op zondag was gebalanceerd qua smaken en textuur. Het tempo was perfect. We voelden ons verwend.

3. Caroline's profielfoto
    Caroline heeft een recensie geschreven voor Kint & Co
    Nederlands Graauw

Caroline

Door Amsterdamse vrienden getipt om tijdens onze mini-vakantie in Zeeuws Vlaanderen in dit pareltje te gaan eten.
    En wat een goede tip : we hebben heerlijk gegeten en gedronken en er werd niet moeilijk gedaan over halve glaasjes. De bediening was vlot en vriendelijk. Na afloop praatten we nog even na met kok en sommelier over het menu de streek en natuurlijk Amsterdam.
    Aanrader!

4. Lydia Lambert's profielfoto
    Lydia Lambert heeft een recensie geschreven voor Nobel

Lydia Lambert

De hertenbiefstuk was heerlijk. De voorgerechtjes was even wennen. Was niet bekend bij ons. Het buikspek was wel wat pikant. Bediening was vriendelijk. Sfeer was ook goed.

5. Lucia De Cnijf's profielfoto
    Lucia De Cnijf heeft een recensie geschreven voor Paviljoen 't Schor

Mosselen waren niet vers, heel klein en meer lege schelpen dan volle. Dan is 30 euro veel te veel. Tong idem dito. Meer afval dan vis. Ik betaal graag voor kwaliteit maar dit was ondermaats en helemaal niet wat wij van t Schor gewoon zijn. Op voorhand gezegd dat een peuter bij was. Plaatsen ze je bij een brandende kachel. Na een opmerking daarover kwam de reactie: oh, maar die raakt hij maar 1 keer aan! Laatste bezoek!

2,4
  6. Van Gool Karlien's profielfoto
    Van Gool Karlien heeft een recensie geschreven voor Paviljoen 't Schor

Van Gool Karlien

Voordien super goed. Maar nu super duur en geen prijs kwaliteit meer. Je krijgt geen waar meer voor je geld en pas op want ze rekenen alles nog eens extra aan in extra's! Geen verbetering na reclameren dus echt jammer.

4,1
  7. Rene Kouijzer's profielfoto
    Rene Kouijzer heeft een recensie geschreven voor Paviljoen 't Schor

Weer gereserveerd voor 10 personen. Bediening goed, eten prima, sfeer goed ondanks dat de gehele zaak vol was. Geen problemen alles prima in orde. Aanrader.

8. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor Paviljoen 't Schor

Prachtige locatie maar enorm nare bijsmaak aan het bezoek aan dit restaurant overgehouden. Half zes zaten we aan tafel. Drankje konden we gelijk bestellen. Alhoewel, bijna al het streekbier van de kaart was op. Nog twee soorten. Nou ja, vooruit maar. Daarna bestelling maaltijd. Geen mosselen meer. Geen visvangst van de dag meer. Stond nog wel op het krijtbord de hele avond. Oh ja, toch wel, maar voor maar 1 persoon. Even later weer, toch nog twee keer visvangst mogelijk maar dan voor 1 persoon een kleiner stukje. Vervolgens maar brood gevraagd want leek lang te gaan duren. Brood kwam om kwart over zes. Eten uur later nog steeds niet. Personeel ernaar gevraagd. Eerst een snauw en een grauw. Bij de derde keer vragen opgemerkt dat ze dan misschien wel een drankje erbij konden geven. Nou, dat leverde een discussie op, over dat we pas om kwart over zes hadden besteld dus dat we nog helemaal niet zolang hadden hoeven wachten enz enz. Klantvriendelijkheid nul! Daarna eten eindelijk geserveerd. Zeewolf was tot pulp gekookt en de vleesschotel was koud en taai, de patatjes ook koud. Drankje gekregen weliswaar maar wat een nare ervaring al met al.

9. Larissa's profielfoto
    Larissa heeft een recensie geschreven voor Paviljoen 't Schor

Voor de 3e keer hier geweest en nu echt weg gelopen. Vorige keer ookal die persoon in de bediening die heel schagerijnig rondliep, oké kan ik begrijpen met zo weinig man in de bediening, maar nu vanavond kwamen we aan en we wilde een vraag stellen en worden letterlijk de mond gesnoerd tijdens onze vraag, en dat tot 2x toe, wij hadden zoiets naja oké gaan zo bestellen, en wilde vragen om te verzitten uit de wind, andere mensen naast ons mochten dat ook, en ze zegt letterlijk nee doen we niet aan. Dat was de druppel hebben onze drankjes afgerekend en zijn weggegaan.

4,7
  10. Irma's profielfoto
    Irma heeft een recensie geschreven voor Paviljoen 't Schor

Heerlijke biertje op advies van bediening, karmeliet! Overheerlijke kibbeling gegeten, echt een aanrader!

11. Tim van Haren's profielfoto
    Tim van Haren heeft een recensie geschreven voor Nobel

Tim van Haren

Heerlijk een 12 uurtje gegeten met mn vriendin. Super lekkere alcoholvrije cocktail van het huis. Sfeervol. Super hygiënisch en netjes. Ons zien ze hier zeker terug!

12. Joopi's profielfoto
    Joopi heeft een recensie geschreven voor Paviljoen 't Schor

Joopi

We hebben hier gegeten met een gezelschap van 25 personen.
    Het eten is goed maar zeker niet bijzonder. De bediening is al niet veel beter. Bij het voorgerecht moesten 3 personen enkele minuten wachten op hun eten terwijl de rest al aan het eten was. Bovendien werd er één bord terug gebracht naar de keuken omdat ze niet meer wisten voor welke tafel het was. Bij het hoofdgerecht werd bij 2 (van de 4 ) tafels vergeten de bijbehorende friet te serveren.
    De locatie is echter Top.

6,7
  13. Reneé's profielfoto
    Reneé heeft een recensie geschreven voor Paviljoen 't Schor

Lokatie prachtig, bediening matig. Het verloopt wel vlot maar gastvrijheid en enthousiasme stralen er niet vanaf. Je voelt je bijna teveel.
    Eten ook niet fantastisch, prijs/kwaliteit verhouding is niet in balans. Dikke onsmakelijke saus onder te lang gebakken tonijn....

Nee, voor mij niet meer!

14. Fam Heijdens's profielfoto
    Fam Heijdens heeft een recensie geschreven voor Nobel

Fam Heijdens

Het maandmenu een schot in de roos. Vier gangen menu, alle vier de gangen mooi op elkaar aangepast en alles heerlijk van smaak. Chapeau voor de keukenbrigade en de bediening.

15. Hans's profielfoto
    Hans heeft een recensie geschreven voor Nobel

Lekker gegeten met een collega en zn vriendin.
    Was super.

16. Maria's profielfoto
    Maria heeft een recensie geschreven voor Paviljoen 't Schor

Prachtige ligging, vriendelijk personeel, maar het eten is niet alles! Paling in een papsaus, vispannetje veel te veel en saus met een bijsmaak. Alles veel te duur voor wat het is!

5,5
  17. Danny en Christien's profielfoto
    Danny en Christien heeft gereageerd op een recensie van Paviljoen 't Schor

Om meerdere van dit soort klachten te voorkomen, sluiten wij idd af en toe de keuken voor een half uur, drie kwartier. Dit juist om de kwaliteit te garanderen van de gerechten die er uit gaan. Meerdere mensen inzetten heeft op dat moment geen zin. U had aan de bediening kunnen aangeven dat uw kroketten koud waren, dan zijn er binnen mum van tijd andere. Onze excuses in ieder geval!

18. AnneMarieke's profielfoto
    AnneMarieke heeft een recensie geschreven voor Paviljoen 't Schor

AnneMarieke

14Al meerdere keren geweest en keuken onder de maat en vandaag zeker want ze gooien hem gewoon dicht! Omdat het schitterend weer is en vakantietijd… kom op zeg dat weet je toch van te voren! We hadden gewoon koude garnaalkroketten, het is dat de bediening wel in orde was maar verder… voorlopig zien jullie ons niet meer, trekt nergens op!

19. Kees's profielfoto
    Kees heeft een recensie geschreven voor Paviljoen 't Schor

Scampi's koud en op gediend op een koud bord de friet is diepvries en niet te pruimen . Het meeste personeel is te jong om serieus te werken en heeft geen horeca ervaring. De ligging en het uitzicht zijn prima , de rest is amateuristisch . De prijzen zijn top , d.w.z. te hoog voor het geen je er voorgeschoteld krijgt . Ze moeten nog veel leren , misschien beter een friettent begonnen daar valt de service wat makkelijker te regelen . Eens maar nooit meer . Maar ja de klanten zullen toch wel komen al was het voor het uitzicht , ik kijk de volgende keer wel vanaf de zeedijk, is net zo mooi.

20. Twan Timmermans's profielfoto
    Twan Timmermans heeft een recensie geschreven voor Paviljoen 't Schor

Twan Timmermans

Geweldig gegeten perfecte bediening en perfecte sfeer 👍👍👍👍👍