Nieuwste foto's in Exloo

Laatste updates in Exloo

1. Carina's profielfoto
    Carina heeft een recensie geschreven voor Bij Els
    Internationaal Exloo

Zeer goed eten. Erg lekker. Goede kwaliteit. Zeer de moeite waard… Het was er niet druk op zaterdagavond, dat snapte wij niet.
    Eten was van zeer goede kwaliteit en echt erg aan te raden.

2. Arbe's profielfoto
    Arbe heeft een recensie geschreven voor Bussemaker
    Nederlands Exloo

Kaart viel tegen en voor 6 personen, tafel te klein.
    We hadden gereserveerd, dus wisten dat we met 6 personen kwamen.

3. j.panman's profielfoto
    j.panman heeft een recensie geschreven voor Bussemaker

j.panman

Zeer leuk en gastvriendelijk ontvangen eten perfect.
    Ga zo door wij komen zeker terug.

4. Marjan Overtoom's profielfoto
    Marjan Overtoom heeft een recensie geschreven voor Bussemaker

Marjan Overtoom

Wij hadden op zaterdag 15 april 2023 onze nichtjes dag. Eerst op de EKO bike door de bossen van Borger-Odoorn. (Koud en regenachtig) gelukkig konden wij om 17.00 uur terecht bij Bussemaker. Waren iets te vroeg maar dat was geen probleem. Bediening was vlot en goed. Het was weer tijd voor asperges. De aspergesoep en het aspergers menu waren heerlijk. Kortom mijn nichtjes en ik hebben heerlijk gegeten. Tot een volgende keer.

5. Van Gogh's profielfoto
    Van Gogh heeft een recensie geschreven voor 't Wapen van Exloo

Van Gogh

Het was weer een heerlijke avond. Zoals gewoonlijk heerlijk eten en zeer vriendelijke bediening. Niet opdringerig maar gewoon naturel. Een echte aanrader.

6. Gea Kamies's profielfoto
    Gea Kamies heeft een recensie geschreven voor Snackbar Exloo

Gea Kamies

Heerlijk gegeten. Altijd op tijd klaar! Vriendelijke en nette mensen.

7. Kenner's profielfoto
    Kenner heeft een recensie geschreven voor Pizzeria Milano

Heb 2x kip pizza besteld pfff het was meer een margherita pizza met 4 stukjes kipfilet alsof de kipfilet er per ongeluk er in is gevallen.
    Dus weer een kans gegeven en deze keer een calzone besteld dat was ook niet te eten alles was rauw met heeel veel vocht

8. Gea's profielfoto
    Gea heeft een recensie geschreven voor Toby's Steakhouse

Lekker gegeten, maar duurde allemaal lang Bediening niet super.
    We hadden al nagerecht besteld kwam er nog iemand vragen of we een keuze hadden gemaakt.
    Uiteindelijk hebben we het niet eens gekregen. We zijn na drie kwartier wachten op een simpel ijsje opgestapt.
    Ze doen hun best maar het is het net niet. De tafels zijn niet of slecht verdeeld.
    Erg jammer.

9. Jos's profielfoto
    Jos heeft een recensie geschreven voor 't Wapen van Exloo

Prettige bediening. Uitgebreide kaart. Geen lange wachttijden en een prima huiswijn. Verwacht geen haute cuisine maar eerlijk voedsel voor een goede prijs/kwaliteit verhouding.

10. Robert Dost's profielfoto
    Robert Dost heeft een recensie geschreven voor 't Wapen van Exloo

Robert Dost

Na teleurstellende ervaring met (kerst) afhaalmenu nu ter plaatse gegeten. Een heel andere ervaring: voorgerecht vispalet: mooie stukjes vis op bedje van salade en partner lekker brood met smeersels. Hoofdgerechten: zeebaars en zalm, fijn gebakken/gestoofd, ruime porties, als bijlagen krokante friet en gebakken aardappelen, frisse salade en warme groente. Het gebodene weggespoeld met een goede Merlot en een mooi biertje, Texels Skuumkoppe. Tot slot genoten van een Caramellito: ijs, noten, butterscotch en slagroom. Voorts gezellige ambiance, vlotte en vriendelijke bediening. Kortom, wij komen zeker terug!

11. R.Vredeveld's profielfoto
    R.Vredeveld heeft gereageerd op een recensie van 't Wapen van Exloo

Fijn dat u op deze manier een zeer onterechte recensie plaatst ipv. ons rechtstreeks te benaderen. Gelukkig bent u de enige die niet tevreden is , we worden door diverse mensen gebeld om ons te bedanken voor het goed verzorgd diner en hoe lekker het was en dat we het in deze pandemie toch voor elkaar krijgen om mensen van een heerlijk diner te voorzien
    Maar wij zijn de beroerdste niet , als u denkt een kat in de zak gekocht te hebben kunt u het aankoop bedrag bij ons terughalen. Dit wel op afspraak .
    Groeten Wapen van Exloo.

12. R.E. Dost's profielfoto
    R.E. Dost heeft een recensie geschreven voor 't Wapen van Exloo

1e kerstdag diner gehaald, warm. De plank met gerechtjes beloofde veel, maar kwam niet uit. Nagelholt, schenke, gerookte zalm ontbraken. Vervangen door droge worst. De soep: groentesoep met blikballetjes: jammer. Mostersoep: blubber. Gekozen hoofdgerechten: beef Wellington: slappe boel, korst niet eetbaar. Knoflookgamba’s: 5 kleine, taaie gamba’s drijvend in een onbestemde vloeistof. Varkensrolletjes: 2 stuks, te ver doorgebraden, een deel verbrand, geen spoor meer van roomkaas en rucola. Nagerecht: goed, maar kun je ook weinig aan bederven, prefab. Kortom: € 75,00 weggegooid.

13. Jordi Hubers's profielfoto
    Jordi Hubers heeft een recensie geschreven voor Pizzeria Milano

Jordi Hubers

Heerlijke pizzas en fijn personeel.

14. Menkveld's profielfoto
    Menkveld heeft een recensie geschreven voor Toby's Steakhouse

25 Sept met 6 personen gegeten bij Toby’s Steakhouse, een bijzondere ervaring. 1 Van ons wilde graag een glas rode wijn vooraf, dat kon niet want de rode wijn was op volgens de serveerster, bij het doorvragen bleek alleen de huiswijn op te zijn. De tafelgenoot die witte wijn besteld had kreeg de mededeling dat er geen wijnglazen meer voorradig waren, dit is echt gebeurd. Bij de nagerechten bestelling werden wederom een aantal mensen teleurgesteld omdat het bestelde vanille ijs met advocaat niet voorradig was.
    Al met al een bijzondere ervaring maar geen aanmoediging om Toby nogmaals te bezoeken.

15. Ron's profielfoto
    Ron heeft een recensie geschreven voor De Hunzebergen

Het eten was zeer matig voor de prijs die ze ervoor durven vragen. Bediening was wel goed.

Eens maar nooit meer.

3,5
  16. Gerard Valk's profielfoto
    Gerard Valk heeft een recensie geschreven voor Pizzeria Milano

Gerard Valk

Nu voor de vierde maal genoten van het voortreffelijke eten van deze pizzeria. Kwalitatief zeer goed! Super lekker!
    In de keuken wordt super gekookt!
    De bediening is heel klantvriendelijk!
    Prima prijs/kwaliteit verhouding.
    Ga zo door!

17. MS's profielfoto
    MS heeft een recensie geschreven voor Pizzeria Milano

Ter plekke in het restaurant gegeten. Vlot geholpen en pizza's waren snel klaar en erg lekker, met fijne dunne bodem. Ook voor de kinderen afleiding met stiften/kleuren op de placemat en een aquarium met visjes.

18. Hillie Boers's profielfoto
    Hillie Boers heeft een recensie geschreven voor Toby's Steakhouse

Hillie Boers

Wij hebben werkelijk heerlijk gegeten. Goede en vriendelijke bediening, werkelijk Top.

19. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor Pizzeria Milano

Het eten werd volgens afspraak op tijd bezorgd, was goed warm.
    Varkenshaas en entrecote waren te lang door gebakken, met gevolg dat het vlees taai was.
    Shoarma was prima.

3,3
  20. Marja Dijks's profielfoto
    Marja Dijks heeft een recensie geschreven voor Pizzeria Milano

Om 10 voor 5 besteld, konden binnen een kwartier zelf komen halen, maar daartoe waren we niet in de gelegenheid. Besteld voor 17.45 Uur. 18.15 Uur nog niets, gebeld… was nog niet eens met de bestelling begonnen. Een ‘blaffende’ eigenaar gaf zijn medewerkster te kennen dat we nog maar moesten wachten, omdat het druk was. Eerste, maar ook de laatste keer pizzeria Milano Exloo.