Nieuwste foto's in Elsendorp

Laatste updates in Elsendorp

1. Janssen's profielfoto
    Janssen heeft een recensie geschreven voor De Ruif

Deze cafetaria vraagt veel te veel geld voor hun producten. Bij een dorp verder in Gemert, krijg het het veel goedkoper en, ook met betere kwaliteit ook. Een frikadel speciaal is bij hun al snel 0,90ct duurder en veel mindere kwaliteit.

2. Gerrit School's profielfoto
    Gerrit School heeft een recensie geschreven voor De Ruif

Met heel veel liefde bereid en dat proef je ik kom zeker vaker terug nu ik tijdelijk in Elsendorp verblijf, het is op dit moment effe wat moeilijk voor veel mensen dus steun elkaar en ga lokaal.
    Goed idee om iets nieuws te bedenken op het gebied van voedsel, ook een snackbar kan gezond zijn. Denk aan macrobiologisch eten,💡en je hebt een nieuwe markt die steeds meer in het bewustzijn van ons komt.
    Wees creatief👍👍👍

3. Fam. Kelders's profielfoto
    Fam. Kelders heeft een recensie geschreven voor Keizersberg

We hebben vanavond 13 augustus gegeten in restaurant De Keizersberg. Bediening uitstekend, vriendelijk en zeer attent. We hadden spareribs besteld deze waren inderdaad heerlijk en zeker de lekkerste in de omgeving. Het nagerecht een Keizersbol, die was eveneens heerlijk.
    We gaan zeker terug.

4. A.H. van Weert's profielfoto
    A.H. van Weert heeft een recensie geschreven voor Keizersberg

A.H. van Weert

Een zeer attente en vrolijke bediening.
    Eten was netjes verzorgd en zeer smakelijk.
    Hebben gekozen voor het Maandmenu hetgeen erg goed was.

5. Gijs's profielfoto
    Gijs heeft een recensie geschreven voor Keizersberg

We hebben heerlijk gegeten en gedronken bij de Keizersberg. Het eten was van goede kwaliteit. Ze kwamen regelmatig vragen of alles naar wens was. Het personeel is zeer vriendelijk. Een aanrader om naartoe te gaan. We komen zeker een keer terug!

6. Cees's profielfoto
    Cees heeft een recensie geschreven voor D'n Brabander

Wij komen hier regelmatig. Het eten is heel goed. Hier heb je een vriendelijke vlugge bediening.
    En het eten is heel goed en lekker Ook heb je hier veel keus. Echt een aanrader.

7. Riet Struijk's profielfoto
    Riet Struijk heeft een recensie geschreven voor Keizersberg

Op 18 augustus heb ik met mijn man, zoon en twee kleinzoons van 12 en 14 jaar heerlijk geluncht in de Keizersberg. Voor mij was er prima glutenvrij eten. Mijn man en ik wilden graag een keizersbol (bol vanilleijs met karamel met witte chocola er omheen) als dessert, maar hadden eigenlijk al genoeg gegeten met voor- en hoofdgerecht. Mevrouw stelde toen eigener beweging voor dat er extra borden en bestek voor de kleinzoons zouden komen. Zo hebben we met ons vieren zitten smullen van twee keizersbollen.

8. Patrick van der Wijst's profielfoto
    Patrick van der Wijst heeft een recensie geschreven voor Keizersberg

Het vlees was erg waterig, glas nog half vol toen men vroeg of we nog iets wilden drinken en na het doorgeven van het toetje bleek na een half uur dat men het vergeten was…
    Kortom… zeer slechte ervaring.

2,4
  9. Ronald Strijbos's profielfoto
    Ronald Strijbos heeft een recensie geschreven voor D'n Brabander
    Vertaal van English naar Nederlands

We waren op een snelle genealogiereis door Brabant en hadden net Hoeve van Strijbos in Handel verlaten en kwamen de D''n Brabander tegen. Het eten was fantastisch!

Eet in Brabant als een Brabander. Grolsch Bier van de tap, hamburgers met open gezicht, pomme frites.
    Mijn burger was letterlijk de Brabander:
    enorme pattie, grote plak ham, gegrilde champignons, gegrilde uien, kaas, schijfje ananas en een gebakken ei. Na alles te hebben gegeten, voelde ik me de hertog van Brabant!

Mijn vrouw bestelde een van de kleinere open hamburgers.

De eigenaar en de serveersters waren erg vriendelijk en bezochten ons. We zijn misschien de enige mensen uit Texas die daar ooit hebben gegeten.

Ik raad iedereen in de omgeving van Elsendorp aan om hier te komen eten.

10. Ivonne Berkers's profielfoto
    Ivonne Berkers heeft een recensie geschreven voor D'n Brabander

Ivonne Berkers

Vriendelijke bediening, uitstekende kwaliteit maaltijd, fijne sfeer (alleen zou de muziekinstallatie wat minder bas kunnen gebruiken op de achtergrond), mooie prijs/kwaliteitsverhouding. Let wel op: als je de overheerlijke huisgemaakte chocolademousse wilt nemen, eet dan niet teveel tevoren.

11. Joan minten's profielfoto
    Joan minten heeft een recensie geschreven voor D'n Brabander

Joan minten

Na 10 minuten wachten loopt de serveerster me 3 x voorbij zonder te vragen voor eten en of drinken 😴

12. Jefenine's profielfoto
    Jefenine heeft een recensie geschreven voor D'n Brabander

Jefenine

Waardeloos eten hoofdprijs voor weinig geen sfeer eten komt op tafel zonder tafelkleed alles op borden gekwakt i.p.v. opgemaakt en dan ook nog hoofdprijs vragen.
    Zelfs mayonaise kost euro extrs.

13. Pols's profielfoto
    Pols heeft een recensie geschreven voor D'n Brabander

Vreselijk qua eten en er dan ook nog voor moeten betalen terwijl je niks gehad hebt.
    Vriendlief zijn eten wat prima.
    Zelf had ik de maandaanbieding.
    Voor soep.
    Hoofd een gyros spies.
    De soep was prima.
    Maar de spies het vlees was gewoon koud.
    Dit heb ik dus terug gestuurd naar de keuken.
    Vriendlief had onder tussen zijn eten op en ongeveer 10 min later krijg ik dezelfde opgewarmde stukje vlees retour die gewoon compleet droog waren.
    Ik was het serieus zat en had geen zin om wederom weer te moeten gaan wachten op nieuw eten.
    Heb de vlees stukjes met een hoop saus en water opgekauwd en de zin in eten was mij toen om 20.00 wel vergaan.
    We hebben om de rekening gevraagd.
    Waarna ze dus met een compensatie komen van het drinken niet betalen. We hebben elkaar aangekeken en hebben betaald en zijn weg gegaan.
    Ik heb dus het drinken van nog geen 8 euro gratis gekregen.
    Maar ik moest wel 20.50 betalen voor een menu waar ik alleen het soepje van gehad heb en een paar stukjes droog vlees.
    De rest van het bord eten en het toetje heb ik wegens hun onkunde niet genuttigd.
    Daardoor heb ik wel een erg duur soepje gehad in dit restaurant voor 20.50.
    Nooit meer...

3,2
  14. De Wit's profielfoto
    De Wit heeft een recensie geschreven voor D'n Brabander

Heerlijk eten en ruim voldoende.

15. Babi pangang's profielfoto
    Babi pangang heeft een recensie geschreven voor De Ruif

Babi pangang

Wederom een wok menu gehad, en wederom fantastisch! Ga zó door!👍

16. Rest2017's profielfoto
    Rest2017 heeft een recensie geschreven voor De Ruif

De tomatensoep van De Ruif staat op nummer 1! Nette en vriendelijke eigenaren. Veel keuze.

17. Marius's profielfoto
    Marius heeft een recensie geschreven voor Keizersberg

Prima geregeld alles naar wens.