Nieuwste foto's in Drouwenermond

Laatste updates in Drouwenermond

1. A de Groot's profielfoto
    A de Groot heeft een recensie geschreven voor De Gulle Boergondiër

A de Groot

Sfeer en bediening was goed en eten was lekker. Echter geboekt via kortingsite en dan ter plaatse erachter komen dat het dan opeens exclusief drankjes is. Boek dus gewoon bij hun eigen site. Want het staat nergens vermeld.

2. Henk Olijve's profielfoto
    Henk Olijve heeft een recensie geschreven voor De Gulle Boergondiër

Henk Olijve

We werden hartelijk verwelkomt en naar onze plaats verwezen. Er werd ons verteld dat we eerst van een voorgerecht en soep konden genieten en dat die aan tafel werd geserveerd. Daarna konden we aanschuiven bij het buffet. Het voorgerecht werd geserveerd. Was smakelijk. Toen zou de soep moeten komen maar na een half uur wachten op de soep zijn we uiteindelijk maar aan het buffet begonnen. Wij zijn naar mening buffetrestaurant geweest maar zo slecht als dit heb ik nog niet meegemaakt. Wat er op de website geschreven staat wat er allemaal op het buffet zou moeten staan is niet waar. Er staan heel veel gerechten niet op het buffet die wel op de website vermeld staan. En daar komt nog bij, dat je verscheidene keren lege bakken aantreft. Wij hadden 2uur all-in maar zijn na een uur weer vertrokken. De Gulle Bourgondiër. Nou dat Bourgondische zou wel slaan op de eigenaar. Want gul was het in iedergeval niet

1,9
  3. J.W en 3 metgezellen's profielfoto
    J.W en 3 metgezellen heeft een recensie geschreven voor De Gulle Boergondiër

J.W en 3 metgezellen

Het eten was zeer smaakvol. Met echte smaken. Het is voor ons vieren een restaurant geworden dat bovenaan op onze lijstjes staat voor herhalingen. Je proeft het verschil. Bij het buffet hoor je steeds “wat lekker he“.
    Ook het personeel is kundig, vriendelijk en gastvrij. Dit bovenstaande geldt voor ons alle vier.
    Wordt vervolgd.

4. Henk Janse's profielfoto
    Henk Janse heeft een recensie geschreven voor De Gulle Boergondiër

Henk Janse

Gezellig. Goed en prettige bediening.
    Bourgondisch inderdaad

5. Marga Douma Bontjer's profielfoto
    Marga Douma Bontjer heeft een recensie geschreven voor De Gulle Boergondiër

Marga Douma Bontjer

Heerlijk eten goede keuze werd steeds aangevuld. Goed overzicht door de bediening.

6. nickyelise's profielfoto
    nickyelise heeft een recensie geschreven voor De Gulle Boergondiër

Heerlijk gegeten! Bedankt voor de service! Wij komen graag bij jullie terug.

7. Nicky's profielfoto
    Nicky heeft een recensie geschreven voor De Gulle Boergondiër

Boergondier wijzigt de spelregels ivm corona. Wij hebben begin maart vouchers gekocht via Social Deal: 3uur eten inclusief drankjes. Nu zijn wij als groep niet meer welkom voor onze reservering in juli. Terwijl de overheid de maatregelen en versoepeld heeft. Als ik zelf bel met de Boergondiër lukt mij het wel om voor een groep om reserveren. Ra Ra hoe kan dat! Leugenaars.. Boerenbedrog!!

8. Marleen H. 's profielfoto
    Marleen H. heeft een recensie geschreven voor De Gulle Boergondiër

Ben hier drie keer geweest iedere keer samen met o.a. 1 persoon in een rolstoel. Heb dit iedere keer van tevoren aangegeven tijdens de reservering. Als je binnenkomt staan er diverse medewerkers achter de bar. Maar niemand helpt je om binnen te komen met de rolstoel. Terwijl het een lastige deur is. Die dichtklapt. Men laat je gewoon aanmodderen. Twee van de drie keer kregen we een tafel waar degene met de rolstoel eigenlijk niet aan kon zitten. En ook voor andere gasten in de weg zat. Heb toen aangegeven dat we dit niet fijn vonden. Maar de blonde vrouw zei: dit is wat het is. Toen heb ik gezegd: sorry maar hier ben ik echt niet tevreden over. Toen kwam er een langere vrouw met blond haar (eigenaresse?) die het overnam en ons aan een andere tafel plaatste. Toen kon het dus wel. En wel vriendelijk was. Wat hier heel erg opvalt: als je een fysiek probleem hebt, hebben de medewerkers in de bediening totaal geen zin om wat voor je te doen. Bij het weggaan is de eventuele vriendelijkheid tot aan de kassa. De totale desinteresse straalt er aan alle kanten van af. Als je betaald hebt, moet je je daarna maar redden. Gewoon jammer dat hier zo’n groot verschil is tussen de zwarte en de witte brigade! Het eten is nl. van bovengemiddeld niveau. Vandaar dat we het 3x geprobeerd hebben. Maar de bediening is zo’n afknapper, dat wij niet meer zullen komen.

9. FAM.PARREE's profielfoto
    FAM.PARREE heeft een recensie geschreven voor De Gulle Boergondiër

FAM.PARREE

Gezellige en sfeervol restaurant. De kwaliteit en keus van het buffet-eten vonden wij niet geweldig.
    De keuzes bij het dessert buffet was wel optimaal.
    De bediening was wel vlot, en vuile borden werden tijdig weggehaald.
    De juiste verhouding in kwaliteit/keus en (hoge) prijs, vonden wij niet kloppen.

5,7
  10. Grietje Rozenveld's profielfoto
    Grietje Rozenveld heeft een recensie geschreven voor De Gulle Boergondiër

Weer heerlijk gegeten vanavond en de bediening ook weer top.

11. Fam haan's profielfoto
    Fam haan heeft een recensie geschreven voor De Gulle Boergondiër

Ons 60 jarige huwelijk gevierd prima verzorgt lekker buffet gezellige sfeer.

12. jurrie kloen's profielfoto
    jurrie kloen heeft een recensie geschreven voor De Gulle Boergondiër

jurrie kloen

Lekker gegeten. Vriendelijk personeel. En het eten was goed. Kom zeker vaker langs om te eten.

13. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor De Gulle Boergondiër

Wij hebben heerlijk gegeten.
    Bediening was geweldig.

14. Hanedi's profielfoto
    Hanedi heeft een recensie geschreven voor De Gulle Boergondiër

Super restaurant! Fijne combinatie van eten aan tafel krijgen en zelf mogen opscheppen. Ook een leuke plek om met kinderen heen te gaan! :)

15. A HORSTMAN's profielfoto
    A HORSTMAN heeft een recensie geschreven voor De Gulle Boergondiër

A HORSTMAN

Heerlijk gegeten, genoeg keuze voor ieder wat wils, vers eten en dat proef je.
    Zeer vriendelijke bediening.
    Zeker een aanrader dikke 10, ook de kinderen hebben zich erg vermaakt, ook door het gratis gebruik van de kegelbanen.
    Ga zo door.

16. g&g nieuwenweg's profielfoto
    g&g nieuwenweg heeft een recensie geschreven voor De Gulle Boergondiër

Gisteravond weer heerlijk gegeten ,met de kinderen en kleinkinderen.
    Het was weer toppie

17. T.Arends's profielfoto
    T.Arends heeft een recensie geschreven voor De Gulle Boergondiër

Vrijdag 2 december ons 45-jarig huwelijksfeest gevierd. Iedereen heeft heerlijk gegeten, werkelijk alles was lekker. De bediening heel vriendelijk, alles prima verzorgd. Een aanrader.

18. Cathy's profielfoto
    Cathy heeft een recensie geschreven voor De Gulle Boergondiër

Het eten was weer heerlijk je kan hier je zelf zijn. Het was een top avond.

19. Roger Wiltinge's profielfoto
    Roger Wiltinge heeft een recensie geschreven voor De Gulle Boergondiër

Eten prima in orde, keuze wat betreft hoofd en nagerecht dik in orde. Er werd tijdig bijgevuld. Soep vooraf en broodje met kruiden boter, dit werd vooraf geserveerd. Sfeer restaurant wat betreft aankleding goed. Beetje jammer van hoog bezoekersprofiel met korte broek en werklaarzen, of wellicht toeval 😏. Overall dik tevreden.

20. g&g nieuwenweg's profielfoto
    g&g nieuwenweg heeft een recensie geschreven voor De Gulle Boergondiër

Onze 45 jarige trouwdag en een 65e verjaardag gevierd, zaterdag avond met een buffet all-in! We waren met 25 personen en iedereen vond het top, de bediening was vlot en vriendelijk, werden verrast met een feestelijke vuurkaars-dessert, lekker gegeten en gedronken. Zeker voor herhaling vatbaar.