• Lid sinds 28 mei 2010
  • Leeftijd: 74

liefhebber van uitgaan (kroeg, theater, concert) en lekker eten

De Karseboom

Linden

Le Bibelot

Utrecht

C'est Si Bon

Hengelo

1. Zeeg Jongkoen's profielfoto
    Zeeg Jongkoen heeft een recensie geschreven voor De Karseboom

Sfeervol gelegen aan de Kraaijenbergse Plas. Verwarmd en overdekt terras. Vriendelijke en attente bediening. De Flammkuchen een soort dunne pizza's waren heel bijzonder. De varkenshaas leek van verkleind vlees te zijn en had weinig smaak.
    Voor het overige een goede prijs-/kwaliteit verhouding.

2. Zeeg Jongkoen's profielfoto
    Zeeg Jongkoen vindt de recensie door John voor De Ouwe Compagnie leuk

Heb eens de recensies bekeken. Het valt mij op, dat er toch altijd ontevreden mensen zijn - hoe zeer men ook z'n best doet! Ik ben in het verleden vele malen hier geweest en ben van plan, morgen weer eens te gaan.
    Tot dusverre heb ik één keer een mindere beurt meegemaakt, maar dat lag niet aan het restaurant, maar aan mij. Buiten gegeten - terwijl ik daar een hekel aan heb!
    Dit restaurant is beslist aan te raden. Prima en voldoende eten, gezellige sfeer en uitstekende bediening. En dat tegen een vriendelijke prijs, die je niet zomaar overal tegenkomt.

3. Zeeg Jongkoen's profielfoto
    Zeeg Jongkoen heeft een recensie geschreven voor Le Bibelot

Op de terugweg van Hilversum naar Winterswijk met mijn vriendin een stop in Utrecht gemaakt om hier weer eens te gaan eten en het was zeer de moeite waard.
    Heerlijk a la carte gegeten (zeer uitgebreide kaart) , vriendelijke en attente bediening en een prima prijs-kwaliteit verhouding.

4. Zeeg Jongkoen's profielfoto
    Zeeg Jongkoen heeft een recensie geschreven voor China Town
    Chinees-Indisch Winterswijk

Zondag na theaterbezoek heerlijk gegeten.

3-gangen verrassingsmenu € 22,50:

Entree (diverse kleine hapjes)

Soep (overheerlijk met gamba's en vis)

Hoofdgerecht (ook heel lekker met vis, gamba's, diverse soorten vlees en groenten)

Fruit na.

Vriendelijke, attente bediening.

Vroeg bij het bestellen van het verrassingsmenu of er nog dingen waren die we niet lusten.

5. Zeeg Jongkoen's profielfoto
    Zeeg Jongkoen heeft een recensie geschreven voor C'est Si Bon

Voorafgaand aan schouwburgbezoek met zijn tweetjes heerlijk gegeten. Kwaliteit uitstekend. Vlees: onvoorstelbaar veel voor de prijs die je betaalt. Gezellige inrichting met open keuken. Vriendelijke en attente bediening. Vooraf reserveren gelet op de drukte wel aan te bevelen.