• Lid sinds 15 juli 2015

Koggedek

Tholen

Wendy's

Goes

Yvonne heeft nog geen foto toegevoegd

1. Yvonne's profielfoto
    Yvonne heeft een recensie geschreven voor Koggedek
    Nederlands Tholen

Ga hier beslist heen voor de borrel! Wij hadden er een geweldige kaasplank bij. Doen! We zijn blijven eten, maar de hoofdgerechten vielen niet erg in de smaak. Ik had scampi's, die werden geserveerd in een nogal machtige saus waarbij de smaak van de scampi wegviel. Mijn man had de vleesspies en die was ronduit droog. Wel erg lekker was de dronken zeeman ijscoupe. Wij komen terug maar niet meer voor de avondmaaltijd. Het personeel is erg vriendelijk.

2. Yvonne's profielfoto
    Yvonne heeft een recensie geschreven voor Boaz Foodbar

Leuke zaak maar dit keer viel het allemaal wel wat tegen. We hadden een tafeltje buiten en misschien is dit de verklaring voor de niet erg accurate bediening. Het kreeftmenu viel tegen. Het voorgerecht was uitstekend en de soep ook. Maar bij het hoofdgerecht werd een risotto geserveerd die echt niet paste bij de kreeft. Deze was veel te uitgesproken van smaak. Het dessert had weinig samenhang.
    Het ergste was het ontbreken van aandacht door de bediening. Drankbestelling werd tot twee keer over gewoon niet gebracht. Dat maakte de rekening dan wel weer laag, maar toch. Een glas wijn bij het hoofdgerecht was leuk geweest. Gelukkig hadden we een gratis karafje kraanwater. Binnen anderhalf uur had men het viergangen menu geserveerd.

3. Yvonne's profielfoto
    Yvonne heeft een recensie geschreven voor Wendy's
    Snackbar Goes

Uitstekend gebakken frites (geen verse, maar diepvries), voor 'middel' een enorme portie. Er werd gevraagd of we de saus apart wilden hebben of over de frites. Grote keus aan snacks. Geen aantrekkelijke zaak om daar te eten, we hebben dan ook leuk om het hoekje aan de haven een bank gezocht. Heel vriendelijk personeel.