• Lid sinds 20 januari 2013

Wok Four You

Coevorden

Gerrie

Grolloo

Y. Dijkstra heeft nog geen foto toegevoegd

1. Y. Dijkstra's profielfoto
    Y. Dijkstra heeft een recensie geschreven voor Candia
    Nederlands Coevorden

Had een erg droge varkenshaas. Wat saus uit een pakje en champignons uit blik. Bah! Daar kun je echt niet zoveel geld voor vragen! Als hobbykok vond ik het echt erg. Gemaakt zonder inzicht en interesse en liefde voor de producten. Als je dit op de kaart zet moet je het ook kunnen waarmaken Dit kun je je buren nog niet voorschotelen...

2. Y. Dijkstra's profielfoto
    Y. Dijkstra heeft een recensie geschreven voor De Heeren van Coevorden

Echt ongelofelijk, het terras interesseert ze niets, vorige keer ook al niet! We hebben er melding van gemaakt! We komen er nu echt never nooit meer!

5,1
  3. Y. Dijkstra's profielfoto
    Y. Dijkstra heeft een recensie geschreven voor Gerrie
    Nederlands Grolloo

In juni tijdens Grolloo Blues fijn ontvangen in het cafe, gewoon gezellige mensen met hart voor de zaak! Afgelopen zaterdag tijdens binnenblues in Grolloo hebben wij er gegeten. Buiten stond een bord: reserveren gewenst. Nooit gezien, maar het menu; onbeperkt buffet voor 15 euro zagen we wel! Binnen bleek het niet reserveren geen probleem te zijn, en ach wat kun je verwachten voor 15 euro onbeperkt! Het tegendeel bleek waar te zijn!!! Heerlijk eten en echt heerlijk eten!!! Soep, stokbrood, koude pasta, spareribs, kip in satésaus, patat, gebakken aardappelen, een vispannetje enz enz. Alles homemade! Ik ben een vreselijke nerd wat eten betreft maar ik wil hier wel voor omrijden! Chapeau!!! Veel succes and keep up the good food!!

4. Y. Dijkstra's profielfoto
    Y. Dijkstra heeft een recensie geschreven voor Wok Four You

Heb het helemaal gehad met chinees eten, heb mij gewoon weer laten overhalen. Gewoon niet goed, slechte kwaliteit, niet lekker! Je krijgt je geld er alleen uit als je je vol laat lopen met bier of wijn, dat is bij de prijs inbegrepen.

5. Y. Dijkstra's profielfoto
    Y. Dijkstra heeft een recensie geschreven voor Rose Garden
    Chinees-Indisch Hoogezand

Heb al in verschillende wokrestaurants gegeten maar dit wokrestaurant sloeg alles, tjonge, van vieze toiletten tot koud eten, geen smaak aan het eten en ongeinteresseerd personeel. Denken ze nu werkelijk dat ze hier mee scoren?

3,2
  6. Y. Dijkstra's profielfoto
    Y. Dijkstra heeft een recensie geschreven voor Smulwereld Royal

Als je thuis komt met het eten mist er altijd wat! Ik word er niet goed van..