• Lid sinds 20 september 2013

2. De Lachende Javaan

Haarlem

BUENO

Valkenburg

Wim heeft nog geen foto toegevoegd

1. Wim's profielfoto
    Wim heeft een recensie geschreven voor De Lachende Javaan

Leuke ervaring op aanraden van iemand hier gaan eten. Goed eten, goeie prijs/ kwaliteit verhouding, ontspannen sfeer👌. Aanrader!!

2. Wim's profielfoto
    Wim vindt De Lachende Javaan leuk

Wim

3. Wim's profielfoto
    Wim heeft een recensie geschreven voor BUENO

Simpel gezegd was dit een teleurstelling vwb smaken. De bediening was okay maar niet meer dan dat, geen beleving. De sfeer was dan ook nogal vlak

4,1
  4. Wim's profielfoto
    Wim vindt de recensie door Desireé voor BUENO leuk

Desireé

We dachten tijdens ons tripje naar Valkenburg te genieten van een lekker avondje tapas. De menukaart beloofde veel goeds, want eigenlijk alles leek lekker. Eenmaal aangekomen bij het restaurant kwam het al vrij rommelig over qua service. Uiteindelijk werden we door een dame naar de tafel gebracht. De sfeer binnen het restaurant was voor mij niet zoals andere tapas restaurant. Tijdens de gehele avond moest ik naar de andere gasten kijken gedurende het eten aangezien alle tafels naar elkaar gericht waren. Na een tijdje kwam een jonge dame ons uitleggen over het concept en hoe alles werkt. Wij hebben direct maar wat gerechtjes genoteerd want we waren benieuwd. Na ongeveer 10 minuten kregen we het eerste. Carpaccio, met een zeer vage stroopachtige dressing naast de truffel crème die officieel volgens de kaart er op hoorde, ontbraken de pitjes en was kaas ver te zoeken. Dit was het eerste gerecht dus zal vast goed komen. Nou tot dat punt is het niet gekomen. Hebben in totaal 4 rondes gehad in de 2 uur die we er waren, waarbij wij ongeveer de helft van ons eten maar niet kregen. De prijs is verre van reël voor het eten wat wordt geserveerd. Het eten is, op een aantal gerechtjes echt droog en moeilijk weg te krijgen. Service is ver te zoeken, hebben gister echt enorm lang gewacht op ons eten en dit terwijl er continue wel oogcontact was met de bediening. Als je voor dit eten 25/26 euro vraagt, verwacht ik op z'n minst een beetje service en dat je alles ook daadwerkelijk krijgt.

1,7
  5. Wim's profielfoto
    Wim heeft een recensie geschreven voor De Nieuwe Pauw
    Chinees-Indisch Leerdam

Onze gastheer begrijpt het! Prima ontvangst, we moesten even wachten voor er een tafel vrij was maar dit werd keurig opgelost. Hoewel sommige mensen dit een vreetschuur noemen (vanwege de hoeveelheid tafels en mensen dit hier tegelijk kunnen eten) probeert men je hier toch op een professionele maar vriendelijke manier te helpen. Het woord vreetschuur is dan ook ons inziens niet op zijn plaats. En laten we eerlijk wezen, ook na de verbouwing en met een nieuw concept voelen heel veel Leerdammers zich hier thuis. Ik lees dat sommige recensieschrijvers het eten niet erg bijzonder vinden, vreemd, daar ik diverse chinees-indische restaurants bezocht heb in mijn leven en hier wordt kwalitatief zeer goed voedsel bereid. Wij moesten even slikken toen we hoorden dat ook andere gerechten dan chinees-indisch werden aangeboden echter, dit bleek zeker niet storend te zijn.
    Al met al, weer een prima avond gehad en genoten van het gebodene.

6. Wim's profielfoto
    Wim heeft een recensie geschreven voor De Kazerne

Zou het dan toch kunnen in Asperen... Voor een schappelijke prijs een fatsoenlijk bord eten? Ja dus!! Dit is een plek waar je plaatsgenoten kunt ontmoeten of gezellig samen een prima maaltijd kunt nuttigen. Wanneer je amuses, liflafjes e.d. wilt proeven, zoek dan een ander restaurant maar voor mensen die houden van simpele smaakvolle gerechten voor de juiste prijs, zoek dan maar gerust een tafeltje uit. Deze verbouwde brandweerkazerne (heel mooi gedaan trouwens) verdient echt een kans.

Wij gaan in ieder geval vaker!

7. Wim's profielfoto
    Wim heeft een recensie geschreven voor Onder de Pannen
    Pannenkoekenhuis Leerbroek

Pannenkoeken eten bij "Onder de Pannen", met een kind van net 2 jaar... Ik ben hier nu 3 keer geweest in ongeveer 15 jaar en moet helaas constateren dat het elke keer weer een teleurstelling is. De kaart is volgens mij nooit veranderd en ook de ambiance is dezelfde, ongezellig. De prijs/kwaliteitsverhouding is niet goed. Ook deze keer een pannenkoek Breughel besteld. Weer niet gaar in het midden. Men maakt zich er met een Jantje van Leiden vanaf. Een glaasje wijn ter grootte van een vingerhoedje voor €3,25 is eigenlijk schandalig.. maar ja dit is Nederland.. Voor een kinderpannenkoek betaal je €0,50 minder dan voor een gewone.. tjonge... De bediening was vriendelijk maar niet alert. Tja.. dit was de laatste keer, ik trap er niet meer in.

3,5