• Lid sinds 18 september 2009

Hennie Fan Richt

Makkum

Brienen aan de Maas

Well lb

Wim v.d. Coelen heeft nog geen foto toegevoegd

1. Wim v.d. Coelen's profielfoto
    Wim v.d. Coelen heeft een recensie geschreven voor Hennie Fan Richt

Weekendje Makkum gedaan. Mooie plaats. Hebben in 3 restaurants gegeten maar deze stak er boven uit. Gezellige sfeer, speciale aankleding. Gezellige bediening. Ook even een praatje. Dienstverlening hoog in het vaandel en wat het belangrijkste is heerlijk eten. Slibtongetjes zijn een aanrader. We komen nog een keer terug. Vraag ook eens wat de naam betekent!

Wilma en Wim v.d. Coelen

2. Wim v.d. Coelen's profielfoto
    Wim v.d. Coelen schreef:

Paar weken geleden in Roermond geweest bij de Roerganger aan de roerkade. Heerlijk gegeten. Aankleding kan beter en de toiletgroep is aan onderhoud toe. Maar op het eten en de bediening was niets aan te merken.

3. Wim v.d. Coelen's profielfoto
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  4. Wim v.d. Coelen's profielfoto
    Wim v.d. Coelen heeft een recensie geschreven voor Le Marron

Afgelopen zaterdag gegeten in dit restaurant. Werkelijk fantastisch. Heerlijke en verrassende amuzes, fantastische gerechten met vernieuwende smaakcombinaties en een heel gastvrije en attente bediening. De wijnen waren perfect op de gerechten afgestemd.
    We hadden de gastheer Ronny, de vrije hand gegeven. Nou, daar hebben we geen spijt van gehad. Geweldige smaak belevingen.
    Op het laatst nog een rondleiding gehad van de Chef, Ysbrand zelf en zijn charmante vrouw Sandra. Het was gewoon een top avond.

Team Le Marron, bedankt!

5. Wim v.d. Coelen's profielfoto
    Wim v.d. Coelen heeft een recensie geschreven voor Brienen aan de Maas

Dit is en blijft een fantastisch restaurant.
    Eerlijke prijzen, uitstekende kwaliteit, gastvrije bediening en heerlijk relaxe Limburgse atmosfeer.
    We zijn hier al diverse malen geweest, maar telkens is het een genoegen en een feest. Ik kan iedereen aanbevelen om hier eens te gaan dineren of lunchen.

Alvast smakelijk eten.