• Lid sinds 8 juli 2022

Emmen

Wilma Van Der Ven heeft nog geen foto toegevoegd

1. Wilma Van Der Ven's profielfoto
    Wilma Van Der Ven heeft gereageerd op een recensie van Snackbar 't Trefpunt

Leer eerst eens goed Nederlands te schrijven.

2. Wilma Van Der Ven's profielfoto
    Wilma Van Der Ven heeft een recensie geschreven voor De Kombuys

Gezellig petit restaurant. Lekker gegeten. De carpaccio was heerlijk. De mosterdsoep vond ik persoonlijk te romig met niet echt een mosterdsmaak. Maar dat is natuurlijk persoonlijk.
    Goede bediening. Alleen jammer dat de prijzen op de menukaart niet overeen kwamen met de rekening. Alles was een duurder dan op de kaart. Nadat ik dit telefonisch meldde bleek men op de hoogte te zijn, maar nog geen tijd gehad om te veranderen. Slechte zaak. Vindt het niet een onoverkomelijk probleem, maar wanneer men niet even de moeite neemt om dit te zeggen, valt dat mij persoonlijk erg tegen. Kleine moeite toch. Alles wordt duurder, maar meldt dit dan vooraf. Ga er rustig nog een keer heen, want het eten was goed.

3. Wilma Van Der Ven's profielfoto
    Wilma Van Der Ven vindt De Kombuys leuk

Wilma Van Der Ven

4. Wilma Van Der Ven's profielfoto
    Wilma Van Der Ven heeft een recensie geschreven voor De Beren

Het duurde niet zo lang dat de gastheer kwam en ons drankje kwam opnemen. Toen ook direct het eten besteld. Ik heb geen maag en eet een paar hapjes van mijn man mee. Dat was keurig geregeld. Ik kreeg netjes ook Bestek. Toen kwam na redelijk lang wachten het bestelde. Het eerste stukje friet steenkoud. Nog maar 1 geprobeerd. Ook steenkoud. Gemeld. Binnen 2 minuten een nieuw bord met eten. Helaas was deze lauw. De kaas was ver te zoeken en ook het vlees (porcked beef) was zeer schaars aanwezig. Toch moest er voor deze maaltijd ruim 10 euro worden betaald. Hadden beter naar de Burger King kunnen gaan. De gastheer was een jonge jongen, zeer aardig en vond het ook allemaal heel vervelend. Conclusie: voor ons geen Beren weer.

3,7
  5. Wilma Van Der Ven's profielfoto