• Lid sinds 26 februari 2012

Old Skool

Druten

D'n Optie

Druten

Wilma Romijnders heeft nog geen foto toegevoegd

1. Wilma Romijnders's profielfoto
    Wilma Romijnders heeft een recensie geschreven voor De Arend
    Internationaal Winssen

Gastvrij, gezellige locatie en… een SUPER kok. Kortom GEWELDIG 🤩🤩

2. Wilma Romijnders's profielfoto
    Wilma Romijnders heeft een recensie geschreven voor Old Skool
    Nederlands Druten

We hebben er heerlijk gegeten. Het was een echte smaaksensatie. Super "mooie" gerechten met veel fijne smaakjes en tot in detail verzorgd. Een opmerking over het personeel; Ik vond het veel te vriendelijk, te soft en overdreven. Ik voel me daar niet zo gemakkelijk bij. Dit is het enige minpuntje wat ik kan bedenken.

3. Wilma Romijnders's profielfoto
    Wilma Romijnders heeft een recensie geschreven voor D'n Optie
    Nederlands Druten

Hoi hoi, enige weken geleden heb ik een recensie geschreven over jullie, waarop jullie geweldig hebben gereageerd. De opmerking die ik had is met het personeel geregeld en naar ons toe is het prima opgelost.
    Hardstikke bedankt daarvoor.
    Wij kijken weer uit naar een gezellig etentje in het hart van Druten bij d'n Optie. Groetjes en tot snel.

4. Wilma Romijnders's profielfoto
    Wilma Romijnders heeft een recensie geschreven voor D'n Optie
    Nederlands Druten

We hebben vanavond met ons gezin (6 personen) gegeten bij jullie. Erg gezellig en lekker. Maar............om 11.50 u. bestelden wij nog een drankje dat werd gebracht met de mededeling dit is het laatste rondje. De kaarsen werden uitgeblazen op de bar en de andere tafels. Er werd volop gepoetst en dat alles in het weekend rond 12.00 uur.
    Er zaten nog gasten aan de bar en een tafeltje was ook nog bezet. We werden nog net niet naar buiten geveegd. Heel erg jammer. Wij vieren ieder jaar onze trouwdag met een etentje bij jullie en weten niet of we dit volgend jaar weer zullen doen. Zo kennen wij het niet. Heel jammer om met zo'n ontevreden gevoel naar huis te moeten gaan.