• Lid sinds 27 maart 2011

Samurai

Ridderkerk

The Harbour Club

Rotterdam

Willem heeft nog geen foto toegevoegd

1. Willem 's profielfoto
    Willem heeft een recensie geschreven voor Samurai

Jaartje of wat geleden aardig begonnen, maar wat is het nu slecht. Slechte sushi, slechte bediening, matige sfeer. Jammer. Maar weer gewoon naar de anderen. Hier niet meer, al is het gratis.

1,1
  2. Willem 's profielfoto
    Willem heeft een recensie geschreven voor The Harbour Club

Laatst voor de derde keer gegeten, nu met klanten. Erg goed, bediening optimaal. Werden wel wat achteraf in een hoek geplaatst, maar was niet storend.

Gaan wel een beetje over de top met de winelist. Te weinig keus in betaalbare wijnen (€30 - €50).

Zowel zakelijk als prive zeker aan te bevelen.

3. Willem 's profielfoto
    Willem heeft een recensie geschreven voor Brasserie Corneille

Zeer goed restaurant, letten ook op details.

Lokatie is erg mooi, inrichting wat saai en oubollig. Carpaccio is echt geweldig en ook de tussen- en hoofdgerechten zijn mooi samengesteld. Kaasplankje wordt wel wat erg karig samengesteld, zeker omdat we het dessert altijd halverwege wisselen.

Voor de tweede keer is de koffie afkomstig uit het Waaltje volgens mij. Daar moeten ze echt iets aan doen, wat een bagger voor zo'n goeie tent. Goed dat ik daar geen cijfer voor mag geven (dikke vette 1). Expert erbij halen lijkt me het beste.

4. Willem 's profielfoto
    Willem heeft een recensie geschreven voor Samurai

De sushi is lekker, zeker de crunchy. Warme gerechten ook prima. Bediening is erg onwennig en vergeet nogal eens wat, hetgeen door vriendelijkheid gecompenseerd wordt.

Als het druk is, wordt het nog wat rommeliger, maar al met al is het gezellig met goed eten.