1. Nederlands Urk

Leuke locatie, maar binnen viel het ons wat tegen. We werden neergezet in een soort danszaal waar alleen in het rond langs de wanden tafeltjes stonden. Het eten was lekker maar te duur vergeleken met wat je op je bord krijgt.

2. Toen we hier gegeten hadden wisten we het zeker: we gaan hier wonen (nou ja in Emmeloord dan!)!

Heerlijk gegeten, leuk uitzicht. We komen hier regelmatig. 's Zomers is het ook echt genieten op het terras!

3. In een straatje achteraf vonden wij Delphi, van buiten niet zo leuk maar binnen echt sfeervol. We hebben er heerlijk Grieks gegeten!

4. O wat leuk om hier te eten! Onze dochter wil hier elk jaar wel naar toe! Het mooiste is natuurlijk al die doppen van de pelpinda's vooraf en het personeel in echte cowboykleding.

Wat minpuntjes vonden wij de massaliteit en de live muziek waardoor wij elkaar niet goed konden verstaan.

5. O wat leuk om hier te eten! Onze dochter wil hier elk jaar wel naar toe! Het mooiste is natuurlijk al die doppen van de pelpinda's vooraf en het personeel in echte cowboykleding.

En de SuperBowl (ijs) is echt TOP! Toen mijn man hem op had kreeg hij een echte medaille ;-)

6. Wat een geweldig en net restaurant! Lekker luxe en mooie kamers. Lekker en bijzonder eten, echt erg leuk om eens naar toe te gaan.

7. Geweldig, wat een belevenis! We vierden hier gezellig samen dat mijn man zijn PABO-diploma had gehaald! Leuk dat je op een tijd moet "instappen" en dat het restaurant draait. Heerlijk eten, goede service.

8. Als we echt niet weten wat we zullen eten of gewoon ff geen zin hebben om te koken... bellen we Shoarma Polder!

Heerlijk eten, lekker vers.

Enig minpuntje is dat je soms erg lang moet wachten voordat het bij je thuis gebracht wordt. (soms bijna 3 kwartier)

9. Chinees-Indisch Emmeloord
  10. Chinees-Indisch Emmeloord

Lekker eten, snel klaar, niet duur!

... en lekker dichtbij om de hoek!

11. Gezellig restaurant, leuke locatie, zowel boven als beneden.

Lekker eten. Vluchtige bediening.

12. Leuke locatie midden in het centrum, erg mooi ingericht, heerlijk eten, supervriendelijke eigenaar!

13. Pannenkoekenhuis Groningen
  14. Nederlands Epe
  15. Nederlands Epe

Heerlijke pannenkoeken, mooie locatie, nieuw restaurant "groen" gebouwd. Het zat wel snel vol.