• Lid sinds 30 juni 2015

Sakana

Den Bosch

Da Verdi

Eindhoven

wesley heeft nog geen foto toegevoegd

1. wesley's profielfoto
    wesley heeft gereageerd op een recensie van SOHO

Hallo Soho,

Dat zal nu een klein maandje geleden zijn,
    Wij hebben toen een aantal dingen besteld waaronder zo een special van die extra kaart die overigens vergeten werd.
    Welke gerechten het precies waren durf ik niet met zekerheid te zeggen.

Vervolgens ging mijn vrouw naar binnen om maar af te gaan rekenen,(wat we wel gegeten hadden) aangezien wij het niet lekker vonden.

Ik geloof dat u (de manager) er toen nog bij bent geweest tijdens het afrekenen.
    Omdat wij onze gerechtjes dan maar per stuk wilde afrekenen.
    Toen kon u ons ook tegemoetkomen in plaats van pas te reageren wanneer er een review online komt

Mvg Wesley,

2. wesley's profielfoto
    wesley heeft een recensie geschreven voor Da Verdi

Onze vaste Italiaan, altijd heerlijk eten daar. Doordat er bij binnenkomst een pizza bakker staat en dus ook de lekkere Italiaanse geuren, waan je je al gelijk in Italië. Normaal ben ik een echte vlees eter, maar de Mezzaluna als voorgerecht is een echte aanrader. De service is ook zeer goed, je wordt direct geholpen wanneer je binnen loopt.

Ik en mijn vrouw komen hier al jaren, vooral met speciale aangelegenheden (verjaardagen etc) en we krijgen altijd de tafel die we wensen. Top service vind ik dat.

Ik zeg buon appetito!

3. wesley's profielfoto
    wesley heeft een recensie geschreven voor Sakana

Wij komen met enige regelmaat bij Sakana. Constante kwaliteit van het eten, het personeel is inderdaad aan de jonge kant. Wat er besteld word staat dan ook snel op tafel wat zeker een pluspunt is. Vooralsnog geen problemen gehad met de service en of het eten. Blijft ons vaste sushi restaurant.

4. wesley's profielfoto
    wesley heeft een recensie geschreven voor SOHO

Bij Soho nooit meer, ten eerste bijna 3 kwartier gewacht op de volledige eerste ronde, een gerecht vergeten. De rijst was ook niet te eten, heel jammer. Hierna besloten om wat we gegeten hadden apart af te rekenen omdat we gewoon niet tevreden waren. Geen excuses en of tegemoetkoming vanuit het personeel of de manager. Soho nooit meer.