• Lid sinds 29 juni 2016

Het Bergpaviljoen

Amersfoort

Het Bergpaviljoen

Amersfoort

Wernand heeft nog geen foto toegevoegd

1. Wernand's profielfoto
    Wernand vindt de recensie door Wernand voor Het Bergpaviljoen leuk

Heerlijke avond gehad, wat een toptent blijft dit! Bijzonder mooie visvitirine met kakel verse vis. Heerlijk eerst aan de bar gezeten. Een en al gezelligheid, met fijne, warme bediening. Will be back!

2. Wernand's profielfoto
    Wernand vindt de recensie door A. Bernard voor Het Bergpaviljoen niet leuk

A. Bernard

Wij willen de jongeman die waarschijnlijk nog maar net stage liep, geen onrecht aandoen, want hij was bijzonder aardig en beleefd, maar de rest van het personeel verdient een dikke, dikke onvoldoende.

Wij kregen na bijna 20 minuten (!) een in de magnetron opgewarmd en taai dingetje voorgeschoteld dat voor 'tarte tatin' moest doorgaan en toen wij ons daar doorheen begonnen te worstelen, duurde het nog eens minstens vijf minuten voordat de koffie erbij kwam. De zaak was op ons na leeg.

Wij besloten ons beklag niet ter plekke te doen: uit respect voor de aardige stageloper, maar vooral omdat wij het andere personeel gezien hadden en dat wenste liever zeer afstandelijk te blijven met de neus in de hoogte, alsof alles prima in orde was... Het is echter niet moeilijk te raden, waarom men na afloop liever niet vroeg of 'alles naar wens geweest' was.

3. Wernand's profielfoto
    Wernand heeft een recensie geschreven voor Het Bergpaviljoen

4. Wernand's profielfoto
    Wernand heeft gereageerd op een recensie van Het Bergpaviljoen

Bijzonder ongeloofwaardig en eenzijdig verhaal dit. Hebben jullie enig idee hoeveel schade jullie zo'n schitterende organisatie kunnen aandoen? Eigenaren en personeel zijn bijzonder dedicated, en meer dan flexibel. Als ik jullie was zou ik het bovenstaande verhaal nuanceren opdat jullie weer in de spiegel kunnen kijken.

5. Wernand's profielfoto
    Wernand heeft een recensie geschreven voor Het Bergpaviljoen

Wat een heerlijk restaurant is dit toch, fantasch eten en super terras!!! Ga zo door, ga zo door!

6. Wernand's profielfoto
    Wernand heeft gereageerd op een recensie van Het Bergpaviljoen

Onbegrijpelijk dat jullie (www.Eet.nl) deze recensie uberhaupt plaatst. Alleen maar 1-nen, lijkt me sowieso niet logisch. Eet.nl, neem gerust contact met me op, wellicht deze week nog. Ik ben een gast die regelmatig gebruikt maakt van de diensten van restaurant het Bergpaviljoen, en zie met lede ogen het bovenstaande gade. Het is echt een fantastische tent, en het kan uiteraard zo zijn dat niet iedereen tevreden te stellen is, zoals de mevrouw hierboven. Het kan echter, naar mijn mening niet zo zijn dat je op alle fronten een respecteerd, uitstekend lopend restaurant, zo afbrandt. Mvg, Wernand (wleys@sucdencoffee.com)