• Lid sinds 9 december 2017

Portofino

Zaandam

De Lange Muur

Heerenveen

Wendy heeft nog geen foto toegevoegd

1. Wendy's profielfoto
    Wendy heeft een recensie geschreven voor Class by Jofel

Sfeervol restaurant met vriendelijk personeel. De ossenhaas was heerlijk en de patat goed gebakken. Enige minpuntje, wat ik even onder service schaar: ik had vooraf gemaild of er genoeg keuze was voor iemand met een gluten allergie die ook nog zwanger is en dat was geen probleem. Dan verwacht je toch wel dat ze uit meer kan kiezen dan alleen de pokebowl vega en de spies van diamanthaas (wat voor een zwangere vrouw dus goed doorbakken moet zijn en dan helemaal niet lekker is). Dat was jammer, maar verder wel een leuk restaurant

2. Wendy's profielfoto
    Wendy heeft een recensie geschreven voor Portofino

Super leuk zaakje in Zaandam! Vriendelijke bediening en prima service. Lekker eten bovendien. Voor mijn vrouw, die een gluten allergie heeft was voldoende keuze in vlees en vis en bijna alle pasta's konden gemaakt worden met glutenvrije penne. Voor mij (onlangs maagoperatie gehad) werd zonder problemen en met liefde een kinder pizza gemaakt. Aanrader!

3. Wendy's profielfoto
    Wendy heeft een recensie geschreven voor De Lange Muur

Al vooraf was het jammer dat het erg lang duurde voor er antwoord kwam op mijn mail.

Eten was op zich goed van smaak maar er ging nogal wat fout. Eten wat niet kwam, of wat we helemaal niet besteld hadden. En mijn vriendin, die een glutenallergie heeft kreeg toch de visballetjes (gefrituurd) terwijl we bij elke bestelling glutenvrij schreven en het keer op keer moesten vragen. Ook waren ze wat zuinig met saus en bijvoorbeeld roomkaas in de sushi.

Sfeer was verder okee, hetzelfde als bij andere all you can eat concepten.

4. Wendy's profielfoto
    Wendy heeft een recensie geschreven voor 't Zusje

Prima eten, juiste formaat van de hapjes. Glutenvrij goed geregeld met aparte lijstjes, prikkertjes erin en goed aangegeven op de kaart.

Aardig personeel maar wel vrij prijzig.

5. Wendy's profielfoto
    Wendy heeft een recensie geschreven voor Rhodos

Super leuk restaurant met echte Griekse sfeer. Vriendelijk personeel en heerlijk eten! Komen hier zeker terug als we nog eens in Den Bosch zijn.