• Lid sinds 17 juli 2016

Voortse Herberg

Voorthuizen

Heinde & Ver

Leusden

W. Heijenk heeft nog geen foto toegevoegd

1. W. Heijenk's profielfoto
    W. Heijenk heeft een recensie geschreven voor Voortse Herberg

Hier mijn verjaardag gevierd. Mijn dochter had vanalles geregeld met de eigenaresse. Lekker en ontspannen gegeten. Tijdens het eten van het ijs werd de muziek harder gezet met lang zal hij leven en werd er ijs met sterretjes aan mij geserveerd. Mijn jongste kleindochter mocht onbeperkt kleurplaten "bestellen" bij de balie, vond ze geweldig. Prima ervaring.

2. W. Heijenk's profielfoto
    W. Heijenk heeft een recensie geschreven voor Voortse Herberg

Afgelopen zaterdag weer heerlijk gegeten. Aanbod was uitgebreid met wild-gerechten (haas, everzwijn en hert). Coquilles van de plaat waren uitstekend.

3. W. Heijenk's profielfoto
    W. Heijenk heeft een recensie geschreven voor Heinde & Ver
    Internationaal Leusden

Hier Allyoucaneat gehad voor een vaste prijs. Gezien de redelijk hoge prijs was de verwachting hoog. Helaas kleine gerechten met als negatieve uitschieter de tonijn. Sommige gerechten waren lauw. Dit was zeker het geld niet waard. Komt het luide rumoer er ook nog bij, terwijl wij om een rustige plek gevraagd hadden. Gesprek aan tafel was bijna onmogelijk

4. W. Heijenk's profielfoto
    W. Heijenk heeft een recensie geschreven voor Steengoed
    Internationaal Tolkamer

Uitstekend eten (dankzij de nieuwe kok), gezellige sfeer en goede bediening. Met name de biefstuk was uitmunted.

5. W. Heijenk's profielfoto
    W. Heijenk heeft een recensie geschreven voor Ming Palace
    Chinees-Indisch Duiven

Eten was prima, ook de sushi. Bediening was allert en vriendelijk. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

6. W. Heijenk's profielfoto
    W. Heijenk heeft een recensie geschreven voor De Zomertuin
    Chinees-Indisch Deventer

De wok en teppanyaki zijn weer terug. Prima en voldoende eten. Vriendelijke en attente bediening. De zalm van de teppanyaki is een aanrader.

7. W. Heijenk's profielfoto
    W. Heijenk heeft een recensie geschreven voor De Bonte Koe

Via vakantieveiling een bon voor 4 personen onbeperkt pannenkoeken eten bij De Bonte Koe gewonnen.
    Vandaag om 13.00 uur liepen we het restaurant binnen en werden ontvangen door de ober. Wij mochten vrij kiezen waar we gingen zitten.
    Na een korte uitleg over de kaart werd onze drankbestelling opgenomen. Na het serveren hiervan werd de rest van de bestelling opgenomen..
    Na een korte wachttijd werden onze pannenkoeken geserveerd. Deze waren uitstekend van smaak en grootte en lekker warm. Er werd meteen gevraagd of we nog drankjes wilden bestellen. Toen iedereen de pannenkoek op had, werd er afgeruimd en kon de volgende ronde besteld worden. Tussendoor werd er netjes gevraagd of alles naar wens was.
    Wij hebben hier uitstekend pannenkoeken gegeten en komen zeker nog een keer terug. Ook wat er aan de andere tafels werd geserveerd zag er allemaal zeer smakelijk uit.

8. W. Heijenk's profielfoto
    W. Heijenk heeft een recensie geschreven voor Asia
    Vietnamees Apeldoorn

Heerlijk gegeten en een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding. Ook de grill was uitstekend. De gerechten waren duidelijk anders dan bij andere all-you-can-eat of wok-restaurants. Ze waren mate name pittiger en anders gekruid. De bediening was vriendelijk en snel. Wij komen zeker terug.