Activiteiten van vierpersonen

1. vierpersonen's profielfoto
    vierpersonen heeft een recensie geschreven voor Dommel 18

Heerlijke lunch genuttigd. met allemaal verse producten.
    verse italiaanse tomatensoep. en een heerlijke flamkucken. groot en goed belegd.

2. vierpersonen's profielfoto
    vierpersonen heeft een recensie geschreven voor Chalet Couvert

Voor de vijfde keer geweest, gisteren maandag 13-06.
    Er waren maar enkele tafels bezet. Alleen helemaal achter in de zaak waar je uitkeek op de prachtige tuin en waar ze nog zo'n 60 zitplaatsen hebben gecreëerd.
    Het was weer subliem, we zijn er ook een keer geweest op een volle zondag en dan is de kwaliteit echt minder. Mijn aanraden is dan ook echt om doordeweeks te gaan, alles perfect.
    Het enige minpuntje was dat wij op de blackangus portsaus vroegen (omdat we de saus van de chef niet zo lekker vonden) en toen kregen we een gewone rode port.
    Verteld dat dit niet de bedoeling was , maar hij stond toch op de rekening. Het meisje snapte het allemaal niet zo goed.
    Voor de rest dus uitermate tevreden en wij komen zeker weer terug (prijs zou iets omlaag mogen).

3. vierpersonen's profielfoto
    vierpersonen heeft een recensie geschreven voor De Ossekop

Wij hebben hier onlangs gegeten en wij kunnen de negatieve verhalen niet beamen. We hebben een heerlijke surf and turf op. Heerlijke saus, heerlijke frites en mayo. Vriendelijke eigenaar, alhoewel de kleine minpuntjes zijn:
    erg donker in de zaak. Wij hadden een drankje besteld wat voor ons eten kwam al op was, maar er is nooit meer gevraagd of we nog wat drinken wilde hebben. Terwijl alleen wij en een tafeltje van vier in de zaak was. Dus totaal 6 personen.

Toch komen wij nog eens terug!

4. vierpersonen's profielfoto
    vierpersonen heeft een recensie geschreven voor Rancho Chico
    Zuid-Amerikaans Boxtel

Met SocialDeal bon gegeten. Super goede prijs / kwaliteit. Het voorgerecht van diverse hapjes was enorm groot met inktvisring, carpaccio, mozzarella kaas, olijven etc etc. Toen nog een mooie entrecote met voldoende frites en sla.
    Toetje was wat simpel. Het uiterlijk van de zaak ook, maar wij zijn zeer tevreden.

5. vierpersonen's profielfoto
    vierpersonen heeft een recensie geschreven voor Wok-Inn

Afgelopen maandag gegeten. Wij zijn er al vaak geweest, maar nu was het weer een tijdje geleden. De plaat is nergens zo goed als daar! Lekker veel knoflook en alles perfect gebakken! Voorgerechtjes iets minder (aan de carpaccio en zalm zat bijna geen smaak). Komt het misschien uit de vriezer? Maar qua prijs/kwaliteit verhouding echt meer dan perfect. Waar kun je voor 18 euro zoveel ossenhaas, zalm, mosselen, t-bone, etc etc eten als je wilt!? Personeel en eigenaresse super vriendelijk en super goede service. Drinken is nog niet op of je krijgt een nieuwe. Leeg goed wordt meteen afgehaald. Ga zo door!

6. vierpersonen's profielfoto
    vierpersonen heeft gereageerd op een recensie van Sax & Jazz

een portobello is inderdaad een grote kastanje champignon . wij kregen gewone champignon en ik benoem het inderdaad verkeerd ik bedoel de bruchetta inderdaad :) wij hebben helemaal in het begin wel degelijk black angus op de kaart gehad en besteld. de laatste keer inderdaad niet. maar geeft ook allemaal niet zo veel hoor het smaakte inderdaad verder goed. ik zou inderdaad wel ook echt de produkten geven zoals ze beschreven staan ! om dit soort discussies te verkomen :)

7. vierpersonen's profielfoto
    vierpersonen heeft gereageerd op een recensie van Sax & Jazz

wat betreft de champignons en toast moet ik toch echt zeggen dat de portobello bij mij ook n gewone champignon was en dr crostine inderdaad ook gewoon een snee witbrood was . tevens was de black angus zeker geen black angus , maar dit heeft de eigenaar ook toegegeven . en over de ossenhaas hadden wij ook echt twijfels of t ossenhaas was. en wij waren met vier personen waaronder 3 koks. maar voor het geld wat betaald is kan ik ze van de andere kant ook wel weer groot gelijk geven . een tientje is natuurlijk helemaal niks ! En wij vinden de eigenaar hartstikke aardig .

8. vierpersonen's profielfoto
    vierpersonen heeft gereageerd op een recensie van De Rooise Boerderij

zeker weten ! tot snel weer

9. vierpersonen's profielfoto
    vierpersonen heeft een recensie geschreven voor De Rooise Boerderij

Wij zijn altijd zeer tevreden over De Rooise Boerderij. Wij gaan bijna altijd voor het grote doelen menu. Dit voornamelijk vanwege de prijs. Dit bevalt altijd super goed. Toen we er laatst weer waren en beide hoofgerechten niet zo onze smaak waren hebben ze een zeer nette en passende oplossing gegeven. De gastheer heeft echt verstand van zaken en is op en top gastheer.

Tot de volgende keer weer!

10. vierpersonen's profielfoto
    vierpersonen heeft een recensie geschreven voor Moskou

ik heb genoten van de uitzending mijn restaurant. Wat een prachtige zaak hebben jullie. En echte horeca mensen dat kon je zo zien! Ik kom uit brabant dus niet in de buurt! Maar als we ooit daar in de buurt zijn wil ik zeker eens bij jullie komen eten!

11. vierpersonen's profielfoto
    vierpersonen heeft een recensie geschreven voor Texas Boxtel

Wij zijn al diverse malen bij texas rooi geweest. Nu ook een keer in boxtel geprobeerd. Het is dezelfde kaart, maar toch vonden wij het in boxtel iets beter. zowel qua bereiding als qua opmaak van de borden. Prijs/kwaliteit 19,95 op maandag is echt helemaal goed, want er wordt echt gewerkt met dagverse producten van een goede kwaliteit.
    Onze complimenten.

12. vierpersonen's profielfoto
    vierpersonen heeft een recensie geschreven voor Lunchroom Mickers

Gisteren op de valreep hier een hoofgerecht genuttigd. Wij kwamen iets voor half zes binnen en mochten nog komen eten. Heerlijke verse en goed koude verse jus d'orange. Mijn partner had mix grill (stukje kipfilet, stukje sparerib, stukje biefstuk, stukje varkenshaas met drie koude sausjes).

Ik zelf had de schnitzel. Wat ik erg belangrijk vind, is dat hij in de pan gebakken wordt en niet in de frituur. Dit was hier het geval. Ook laat ik altijd de saus (champignon in dit geval) apart serveren, want als het zo'n kant en klare saus is kan 't je hele gerecht verpesten. Dit was hier zeker ook niet aan de orde. Heerlijke zelf gemaakte saus. Lekker frietjes en frisse salade apart geserveerd.

Vriendelijke eigenaar. En de hoofdgerechten kosten allemaal €12,50 dus ook een goede prijs / kwaliteit verhouding. Wij komen weer terug (kwamen hier al wel vaker voor lunch).

13. vierpersonen's profielfoto
    vierpersonen heeft een recensie geschreven voor Danny's Eeterij & Tapas

Heerlijke brabantse gastvrijheid. Goede menukaart (niet alles is zelf gemaakt). Vlotte en spontane bediening. Ons zie je zeker weer terug. Ga zo door!

14. vierpersonen's profielfoto
    vierpersonen heeft een recensie geschreven voor Croy de Pettelaar

Ook wij hebben mogen terug komen. Het was vele malen beter als de vorige keer. En we werden echt in de watten gelegd. Nog steeds sommige producten erg koud geserveerd, maar i.v.m. de prijs/kwaliteit verhouding zijn wij wel bereid om toch weer terug te komen. Het is uiteraard geen culinair hoogstandje, maar dat hoeft ook niet voor die prijs!

15. vierpersonen's profielfoto
    vierpersonen vindt de recensie door kim voor Wollerich leuk

kim

Gisteren wezen eten hier. Het was in 1 woord heerlijk. Alles zag er altijd uit als een plaatje, bijna zonde om op te eten, maar toch niet wat de smaak was nog mooier! Alles heel krachtig van smaak. Je moest echt nadenken... mmm nu heb ik zuur en nu zoet. Allemaal losse smaakbommetjes, het was iedere keer een verrassing wat je nu proeft. Een 10 voor de sauzen en jus.

Enige kleine minpuntje vond ik de amuse geitenkaas (was een heel krachtige geit smaak), dit vond ik voor een amuse te heftig, en de overheersende geurkaars wat je in het restaurant rook. Dit is het enige aandachtspuntje wat ik kan bedenken. Toptent, wat mij betreft Gerard is de gouden koksmuts dik verdiend!

16. vierpersonen's profielfoto
    vierpersonen heeft een recensie geschreven voor Porte de Provence

Alweer een prima ervaring bij Porte de Provence! De bedrijfsleider Julian is een echte gastheer. De prijs van het 3 gangen menu is goed. Het eten smaakte allemaal voortreffelijk en kwam ondanks een volle zaak precies op het juiste tempo door. Ik vind het erg service gericht dat er nergens extra geld voor gevraagd wordt (brood, mayo, water!) dit vind ik erg goed, want dat kan bij veel andere restaurants een echte afknapper zijn. Cuisson van black angus was perfect en het was ook een flinke steak. Niet omdat het een menuprijs is kleinere porties ofzo. Wij zijn vaste klant en blijven zeker terug komen!

17. vierpersonen's profielfoto
    vierpersonen heeft een recensie geschreven voor Izumi

Gisteren met 8 personen gegeten. Wij waren zeer tevreden. Het was hartstikke druk en toch snelle bediening. Goede verse sushi. En een leuke spaarpot voor onze jarige job. Originele sushi's zoals met banaan of zalm en kaas. Aanrader.

18. vierpersonen's profielfoto
    vierpersonen heeft gereageerd op een recensie van Cafetaria Asperia

hallo Cor , het was denk ik geen fout ??? of wordt het normaal gesproken wel in de pan gebakken en met een eigengemaakte saus ? Ik heb hier inderdaad een melding van gedaan toen ik er was en toen werd er verteld dat er een verschil was met hoe het doordeweeks gemaakt werd en in het weekend . Klopt dit dan niet ? Anders zou ik U aanraden om doordeweeks de prijzen ook anders te doen . Als het in het weekend wel zo is dat het vers gebakken schnitzels zijn met zelf gemaakte sauzen en warme en koude groenten etc etc ( zoals wij dus van onze vrienden begrepen ) dan willen wij het nog wel een keer in het weekend komen proberen . graag hoor ik U reactie hierop .

19. vierpersonen's profielfoto
    vierpersonen heeft een recensie geschreven voor Thermae Son
    Nederlands Son

Wij zijn er al meerdere malen geweest voor zowel de aanschuiftafel als het 3 gangen keuze menu. Het 3 gangen keuze menu is echt voortreffelijk! altijd. De aanschuiftafel daarentegen is totaal niet te vergelijken met het gewone menu, maar dit is ook logisch voor die prijs.

Echte aanrader. Wij komen zeker terug!

20. vierpersonen's profielfoto
    vierpersonen heeft een recensie geschreven voor Portugal Mar

Een echte aanrader. Zeer vriendelijke mensen en echt Portugees eten. We waanden ons weer helemaal in Albufera. Goede prijs/kwaliteit verhouding en goede porties. Heerlijke malse kwaliteit-biefstuk met speciale combinaties saus, zoals koffie saus of perzikensaus. Echt een keer iets anders. En zeker ook een aanrader voor de vis liefhebbers.

Wij komen zeker terug!

Oudere updates