Schrijf een bericht

Login om een bericht te plaatsen op dit profiel.

Berichten van vierpersonen

1. Geachte Heer/Mevrouw,

Helaas kunnen wij er niet achter komen wanneer u bij ons heeft gegeten en dus ook geen contact met u opnemen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om contact op te nemen met info@depettelaar.nl? Wij betreuren het ten zeerste dat uw etentje niet is verlopen zoals u graag had gehoopt en willen naar een passende oplossing zoeken samen met u.

Met vriendelijke groet,

Kars Welten
      Croy de Pettelaar

1. owww gelukkig marco!
      Dat dacht ik al vandaar dat ik je een bericht stuurde :)
      Enne... er zijn genoeg andere leuke restaurant ..aan LN2 mis je niet zoveel ...behalve een grote drankrekening

1. Hallo marco,
      Weet je dit wel zeker? dat je je geld niet meer terug krijgt van sweetdeal???LN2 krijgt namelijk pas het geld als de bonnen verzilverd zijn. ik zou het toch nog eens goed bij sweetdeal proberen. Gelukkig ( nu achteraf) zijn wij meteen gegaan toen we de bonnen gekocht hadden en hebben we er dus nog gebruik van kunnen maken. ik sta er niet zo van te kijken dat ze failliet zijn eerlijk gezegd. het eten was lekker,maar dat je vader een goede kok is betekend niet dat dit restaurant z'n eigen hoeft te gedragen alsof ze een michelinster hebben . en vingerhoedjes wijn geven voor de hoofdprijs.