• Lid sinds 10 april 2013

Taberna

Weert

Fiesta

Weert

van Lier heeft nog geen foto toegevoegd

1. van Lier's profielfoto
    van Lier heeft een recensie geschreven voor Taberna
    Internationaal Weert

Hier spontaan terecht gekomen in een knus straatje met horecazaken.
    Wat een ongedwongen sfeer! Hier houden wij van!
    We hadden een plankje vol lekkere vleesjes en kaasjes met een lekker glas wijn!
    Vriendelijke eigenaar/bediening. Ik ga hier zeker vaker komen!

2. van Lier's profielfoto
    van Lier heeft een recensie geschreven voor EetCafé De Kleine Winst

Heerlijk gegeten met de collega's op vrijdag tijdens Friday's Unlimited! Leuke, veel wisselende gerechten waar je uit kunt kiezen! We hebben gezellig kunnen kletsen en ongeveer per half uur een gerecht gegeten ongeveer de portie van een voorgerecht.
    We vonden het eten super, de sfeer was heel gezellig en het was lekker druk! Zeker voor herhaling vatbaar. Daarom ga ik over twee weken weer! Lieke deed het heel goed in de bediening, ze maakte er voor ons een leuke avond van!

3. van Lier's profielfoto
    van Lier heeft een recensie geschreven voor Fiesta

Een tijdje geleden gaan eten om te proberen. Dit was de eerste en laatste keer. Het verbaasd me dat het steeds zo druk is, want zo goed was het niet en ik ken veel plekken waar ik beter kan eten voor die prijs. Heb het de hele avond koud gehad, vond alles hetzelfde smaken en de huisgemaakte tomatensalsa was niets meer dan tomaten in blokjes gesneden! Er was te weinig personeel, waardoor het gehaast was. We hadden een grote fles water waardoor we niet op een droge zaten. Ik vind het concept leuk, maar wordt op andere plaatsen beter en lekkerder uitgevoerd. Jammer. Ik betaal liever iets meer, voor betere kwaliteit en een plek waar je warm zit.