• Lid sinds 5 december 2015

Juffrouw Tok

Ede

Restaurant Vlackbij

Egmond aan Zee

Van der Kruk heeft nog geen foto toegevoegd

1. Van der Kruk's profielfoto
    Van der Kruk vindt de recensie door Van der Kruk voor Juffrouw Tok leuk
    Nederlands Ede

Wij hadden afgelopen donderdag gegeten en moesten 10 minuten wachten in de rij op onze tafel. Bestelde kipsate met satesaus. Kregen 2 kleine stokjes en saus apart en klein bakje friet met zijn 2en. Onze holle kies was gevuld. Mayonaise moet je ook nog apart betalen, zit verder geen salade of slaatje bij. IJs was een bolletje gevuld met veel slagroom. Prijs erg duur en in verhouding heel weinig wat je krijgt. Zaten ook naast de keuken, erg veel herrie. Komen hier nooit meer terug.

1,4
  2. Van der Kruk's profielfoto
    Van der Kruk heeft een recensie geschreven voor Juffrouw Tok
    Nederlands Ede

1,4
  3. Van der Kruk's profielfoto
    Van der Kruk heeft een recensie geschreven voor Restaurant Vlackbij

Helaas waren we de enigste gasten die kwamen eten in het restaurant. Aardige bediening. Spareribs waren lekker, was alleen jammer dat je niet uit pittig of zoet kon kiezen. Het vlees van de spies van de varkenshaas waren een beetje koud en de aardappeltjes waren ook iets koud. Patat en dame blanche waren heerlijk.