• Lid sinds 17 juni 2012

Viva Afrika

Chinny's

Granny's Grill

Rotterdam

Valery heeft nog geen foto toegevoegd

1. Valery's profielfoto
    Valery heeft een recensie geschreven voor Chinny's

Verschrikkelijk!
    Ik heb hier de afgelopen 3 jaar 4x een poging gewaagd iets lekkers te eten te bestellen, maar helaas geen verbetering en alle 4 de keren diep teleurgesteld.
    Deze tent krijgt van mij helaas een dikke onvoldoende!

Mijn laatste bestelling was een telo bakkeljauw.
    De telo werd uit de vitrine gehaald en in de magnetron opgewarmd (er wordt daar volgens mij niks vers gebakken, maar een telo in de magnetron is als patat in een magnetron, Bah!!).
    Het smaakte alsof het al het hele weekend in die vitrine had gelegen.

De broodjes en maaltijden die ik eerder heb geprobeerd zou ik ook niemand aanraden, veel mensen zijn wel positief over de broodjes, maar ik vind ze toch wat smakeloos en ook niet vers.
    Ik zal er in elk geval nooit meer mijn smaakpapillen op de proef stellen!

2,5
  2. Valery's profielfoto
    Valery heeft een recensie geschreven voor Viva Afrika

Ik vond het wel een sfeervol restaurant maar zal ik er voor het eten niet meer terugkeren. Ik ben niet bekend met de afrikaanse keuken, maar de smaak van mijn gerecht vond ik nogal saai. Mijn mede-tafelgenoten hadden voor pittige gerechten gekozen, die zo pittig waren dat ze de smaak ervan niet meer konden proeven..

Het duurde ook wel erg lang voordat wij onze bestelling kregen en ik had er dus ook veel meer van verwacht, zowel van de kwaliteit als van de kwantiteit!

Het eten met je handen was wel een leuke nieuwe ervaring, maar ook een beetje onpraktisch met de groenten. We kregen geen bestek, omdat we het eerst moesten "proberen" van de bediening. Na een tijdje hebben wij allemaal toch wel om bestek moeten vragen, want het werd een te kliederige boel.

Als toetje wilden we ijs, maar we mochten zelf niet kiezen welke smaken, want dat zou vreemd genoeg de kok voor ons doen. Dus ook nu verwachtte ik weer heel wat, maar het werden simpele smaken als vanille, chocola, en een toef slagroom, een combinatie die ik zelf niet te pruimen vond.
    Voor de rest was de bediening erg vriendelijk, gastvrij en er hangt een leuk sfeertje. Prijskwaliteit, mwhua..

3. Valery's profielfoto
    Valery heeft een recensie geschreven voor Granny's Grill

De beste spareribs van Rotterdam hebben wij bij Granny's gegeten! Andere gerechten die we daar hebben gegeten zijn: de gegrilde zalm en de lamskoteletten, allemaal prima!

We vinden het een prettig restaurant door de ongedwongen, relaxte sfeer die er hangt. Natuurlijk blijven we terugkomen voor de lekkere gerechten en de goede prijs-kwaliteit-verhouding.
    De bediening is niet altijd even oplettend, maar wel vriendelijk. Soms kan het lang duren. Al met al blijven wij steeds weer terug komen voor een lekker relaxed avondje uit eten. Zeker een aanrader!