• Lid sinds 24 januari 2016

Restaurant ONE

Roermond

Sphinx

Haelen

Tw@n heeft nog geen foto toegevoegd

1. Tw@n's profielfoto
    Tw@n heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Kanteneer

Een avondje in De Kanteneer. We werden vriendelijk begroet en kregen een tafel toegewezen. Het zag binnen gezellig uit en onze verwachtingen waren hoog. We bestelde de uiensoep met gegratineerd stokbrood uit de oven en de carpaccio. Binnen 10 minuten stond ons voorgerecht op tafel. Helaas de carpaccio was ijskoud en de uiensoep was niet gegratineerd. Het meisje dat ons bediende vertelde dat er zo wat stokbrood aan zou komen. Erg jammer maar goed hopelijk is het hoofdgerecht beter.

We hadden het gouden duo en een schnitzel besteld, dezen stonden binnen 2 minuten op tafel. Dit gaf ons echt het gevoel dat we snel weg moesten. Een kwartiertje is toch wel het minimum tussen voor en hoofdgerecht.

Het gouden duo was erg lekker en de groente verrassend goed vooral de rode kool. De frietjes waren niet erg knapperig maar al met al een prima gerecht. Ik had graag voor het schnitzel hetzelfde gezegd maar helaas. Het was een kleine smakeloze kant en klare schnitzel met diepvriesgroenten erbij geserveerd. De Kanteneer adverteert groots met zijn schnitzel (zo groot als deurmatten staat er op de gevel), echt een gemiste kans. Van het dessert hebben wij maar afgezien en voor de rekening gevraagd. Al met al nog geen uurtje binnen gezeten. Erg jammer wij hadden een stuk meer verwacht

3,6
  2. Tw@n's profielfoto
    Tw@n heeft een recensie geschreven voor Restaurant ONE

Een zeer aparte ervaring om hier te dineren. Het was niet onze stijl qua inrichting maar het is zeker stijlvol gedaan. Een Michelinster restaurant is natuurlijk altijd goed eten en we werden hier ook zeker niet teleurgesteld. De bediening was vriendelijk en kundig. Graag hadden we iets meer informatie gehad over de wijnen maar dit is persoonlijk. Het was niet onze beste ster restaurant ervaring maar restaurant One is zeker een positieve aanwinst voor roermond.

3. Tw@n's profielfoto
    Tw@n heeft een recensie geschreven voor Sphinx
    Pizzeria Haelen

Prima Pizzeria, binnen niet echt sfeervol maar voor een afhaalmaaltijd is het zeker goed te doen.