• Lid sinds 23 september 2016

Brasserie No.14

Lemmer

't Kofschip

Grou

TP heeft nog geen foto toegevoegd

1. TP's profielfoto
    TP heeft een recensie geschreven voor Pata Negra

Gisteren heerlijk gegeten bij Pata Negra in Heerenveen. Ook op de bovenverdieping word je echt niet vergeten. De briefjes werden vlug opgehaald en het drinken vaak aangevuld. Toen we per ongeluk een tapas verkeerd hadden aangestreept, kregen we gewoon de ander ook nog erbij. Dat is leuke service. Lekkere tapas en niet duur. Wij komen hier zeker vaker!

2. TP's profielfoto
    Bewaren in lijst Sluiten
  3. TP's profielfoto
    TP heeft een recensie geschreven voor De Mallemok
    Internationaal Sloten fr

Heerlijke lunch gehad op het terras. We hadden niet verwacht dat we zoveel zouden krijgen en de friet bij de broodjes was echt ongelooflijk lekker. Wij komen zeker nog eens terug voor een diner!

4. TP's profielfoto
    TP heeft een recensie geschreven voor 't Kofschip

Leuk restaurant en aardige bediening. De kipsaté leek niet helemaal gaar door het rode licht van de terraslampen. Was even een schok, maar gelukkig viel dat mee. Lekkere saté en zeker wel gaar!
    Het toetje (gekarameliseerde ananas met ijs en caramelsaus) viel echt tegen. Er lag ananas op het bord met een vaag caramel siroopje erover. Niks geen saus en de ananas was ook niet gekarameliseerd naar mijn idee. Jammer!
    Wel erg leuk was het assortiment aparte theetjes. Als thee liefhebber hou ik daar van!

5. TP's profielfoto
    TP heeft een recensie geschreven voor De Visschotel
    Afhaal en bezorg Joure

Altijd heerlijke vis. Goede kwaliteit en aardige medewerkers.

6. TP's profielfoto
    TP heeft een recensie geschreven voor La Fontaine
    Internationaal Heerenveen

Heerlijke high tea gehad met enorm veel lekkere hapjes en alles erg uitgebreid. We waren `s avonds en kregen zelfs nog wat extra fruit (in super leuke bakjes) van de kok omdat het over was. Echt helemaal top, zeker voor de prijs! We komen snel weer voor een high tea!

7. TP's profielfoto
    TP heeft een recensie geschreven voor Brasserie No.14
    Internationaal Lemmer

Super mooi restaurant. Bediening was erg vriendelijk, maar het duurde allemaal erg lang. Tussendoor werd er bijna nooit gevraagd of we nog wat te drinken wilden, we voelden ons een beetje vergeten en dat terwijl de zaak bijna helemaal leeg was.
    De spareribs, biefstuk en carpaccio salade waren echt heerlijk, maar de lamsrack was een beetje flauw. Het broodplankje was heerlijk, maar waarom de kruidenboter keihard uit de koelkast kwam was ons een raadsel. Jammer dat het chocoladetaartje en monchou taartje uit de proeverij niet huisgemaakt waren. Dan is het behoorlijk prijzig voor 'fabriekstaart' als toetje.
    Al met al zullen we niet zo snel weer gaan. Helaas.