• Lid sinds 15 november 2009

De Zwaan

Valkenswaard

De Liefhebber

Weert

Toon heeft nog geen foto toegevoegd

1. Toon's profielfoto
    Toon heeft een recensie geschreven voor Hipp Live
    Internationaal Valkenswaard

Leuk concept met wat kleinere gerechten (proeverijen) voor een zeer schappelijke prijs. We werden prima ontvangen door de leuke gastvrouw en toen ik liet vallen dan mijn dochter van koken hield mocht ze zelfs een kijkje in de keuken nemen. De bediening was prima en attent. De kaart is zeer gevarieerd, je kunt naar hartenlust combineren. Het eten was heerlijk en alles wordt vers bereidt. Zelfs aan de mayonaise kon ik proeven dat deze door de kok zelf was gemaakt, verrukkelijk. Deze avond trad Joep van Wegberg op. Goede zanger-gitarist die moeiteloos alle verzoekjes van de gasten speelde en er een mooie avond van maakte. Mooie ambiance, lekker eten, attente bediening en ontvangst. Ik kom hier zeker nog een keer terug, aanrader!

2. Toon's profielfoto
    Toon heeft een recensie geschreven voor De Zwaan

Mooie restaurant in een mooie omgeving. We zijn eerst ontvangen bij de open haard met een lekker drankje en gingen daarna dineren. Goede sfeer en een zeer goede bediening. Niet opdringerig, maar wel interesse voor ons. Er werd vaak gevraagd of alles naar wens was. Het eten zelf was prima. We hadden gekozen voor het 4-gangen keuzemenu. De etagiere met daarop 3 verschillende voorgerechten is echt een aanrader, heerlijk (vooral het geitenkaasje uit de oven!) Onze hoofdgerechten (gestoofde ree en ossehaas waren heerlijk. Enig minpunt waren de slappe frietjes. Maar daar kregen we zonder problemen nieuwe voor. Ook het dessert was heerlijk en mooi opgemaakt.

Ik vind het echt een aanrader en kom hier zeker nog terug!

3. Toon's profielfoto
    Toon heeft een recensie geschreven voor De Liefhebber

Het eten was prima in orde. De gastheer gaf me echter samen met mijn kinderen niet het gevoel dat we welkom waren. Mijn kinderen gedroegen zich netjes. De gastheer kwam echter voordat er mensen bijkwamen (een tafel naast ons) vragen aan de kinderen of ze rustiger konden doen. Mijn moeder moest geld bijbetalen voor het bioscooparrangement. Voor een kaart waarvoor hij €5 had betaald moest zij €8 betalen (dit zagen we later aan de prijs op het kaartje.

Mij zien ze hier niet meer terug.