• Lid sinds 28 augustus 2021

1. -

De Vier Broers

Amersfoort

Ton heeft nog geen foto toegevoegd

1. Ton's profielfoto
    Ton vindt de recensie door Ton voor De Vier Broers niet leuk

Bij aankomst vriendelijk ontvangen. 2 wijntjes besteld en 2 menu's van €22.50 en 1 extra groente van €3.50. Wij kregen vooraf brood 🍞 van het huis. Bij de menu's zat patat wij kregen maar 1 bakje friet met 2 personen. De friet was hard gebakken en donker. (Een tafel langs ons met 2 menu's kreeg direct 2 bakjes patat.) Bij afrekenen zat het brood van het huis erbij en geteld. Er werd verteld als we te de weinig patat hadden deze bij konden bestellen. Dat heeft geen zin zei ik voordat ik de patat heb is het eten koud.

2. Ton's profielfoto
    Ton heeft een recensie geschreven voor De Vier Broers