• Lid sinds 29 december 2014

Bistro de 13 Balcken

Alkmaar

De Bistro

Noord-Scharwoude

Thijs heeft nog geen foto toegevoegd

1. Thijs's profielfoto
    Thijs heeft een recensie geschreven voor De Bistro

Gewoon de beste snackbar van heel Langedijk en omstreken! De beste saté en de lekkerste raspatat. Goede en vriendelijke service van Lee en zijn team!

2. Thijs's profielfoto
    Thijs heeft een recensie geschreven voor Kokusai

Wij komen hier vaker, ook zo af en toe in Amstelveen daar staat ook een restaurant van hetzelfde concept. Wij zijn altijd erg tevreden en het eten is lekker. Kaart staat van alles op. Ik drink er graag de witte huiswijn bij en die is prima. Tot snel.

3. Thijs's profielfoto
    Thijs vindt de recensie door Carsten Weihrauch voor Bistro de 13 Balcken leuk

Carsten Weihrauch

Echt super lecker! Netter Service! Immer wieder gern! LG

4. Thijs's profielfoto
    Thijs heeft een recensie geschreven voor Bistro de 13 Balcken

Zomaar even op een zondag dit niet al te grote eettentje binnen gelopen. Zaak ziet er netjes en huiselijk uit. Voor het voorgerecht kregen wij een amuse van Kreeft en rivierkreeft, erg lekker. Deze was van het huis. Erg attent.
    Vooraf hadden we een bordje met vongole en Gamba's in een soort pesto achtig sausje met 2 plakjes brood daarbij. Erg lekker. Mijn vrouw had als hoofdgerecht gekozen voor de file van zeebaars en ikzelf had voor de hazenbout gekozen, alles zag er mooi uit en de geserveerde groenten erbij waren top en origineel! Wij dronken er de rode huiswijn bij. Als achteraf deden we nog een kaasplankje met een bijpassend dessertwijntje erbij.
    Uiteindelijk de rekening gevraagd en met een lekker vol gevoel de tent weer uitgelopen met de belofte dat we zeker nog eens terug komen!