• Lid sinds 15 juni 2009
  • Leeftijd: 79

ben culinair genieter. Reis veel over de gehele wereld en probeer overal de beste (niet perse de duurste) restaurants te ontdekken.

Château Neercanne

Maastricht

HFSLG

Bosch en Duin

Spandershoeve

Hilversum

Theo Logtenberg heeft nog geen foto toegevoegd

1. Theo Logtenberg's profielfoto
    Theo Logtenberg heeft een recensie geschreven voor De Sarool

We kennen de Sarool sedert twee jaren en zijn er razend enthousiast over. Buitengewoon vriendelijke mensen en bediening. Geweldige (en grote) schnitzels en een steak die je met de achterkant van een mes kunt snijden. Geen glas wijn maar een "bel ". En dat allemaal tegen ongelooflijk lage prijzen. Elke paar maanden gaan we er speciaal vanuit Utrecht naar toe en een beter kompliment kun je haast niet geven. Chapeau!

2. Theo Logtenberg's profielfoto
    Theo Logtenberg heeft een recensie geschreven voor Château Neercanne

Dit is voor mij met stip het beste restaurant van Nederland. Beter dan menig restaurant met drie Michelin sterren. Heb er onlangs nog gelunchd en eten is daar een regelrechte belevenis. Een ambiance die alleen als majesteitelijk valt te omschrijven, een ontvangstteam dat je perfekt op je gemak laat voelen en je het gevoel geeft "thuis "te zijn. De gerechten zijn hemels. Ik ben helaas niet vaak genoeg in de buurt, maar maak er wel graag een omweg voor.

3. Theo Logtenberg's profielfoto
    Theo Logtenberg heeft een recensie geschreven voor HFSLG

Het verbaast me dat de Hoefslag geen enkele recensie heeft ontvangen. Staat op mijn lijstje van top 5 restaurants in Nederland. Kom er al 30 jaar met een zekere (on)regelmaat en het blijft altijd weer een culinair hoogstandje met een perfekte maar niet arrogante bediening.

4. Theo Logtenberg's profielfoto
    Theo Logtenberg heeft een recensie geschreven voor Spandershoeve
    Chinees-Indisch Hilversum

Het eten blijft daar een wederkerende belevenis. De subtiliteit en de finesse maken het tot een der beste Indonesische restaurants die ik ken, ook in vergelijking met indonesië. Het blijft me een raadsel waarom ze hun ster zijn kwijtgeraakt. Maar mijn ster hebben ze nog steeds.