• Lid sinds 21 oktober 2017

Assen
  2. -

Eetcafe De Buren

Leek

Tamara heeft nog geen foto toegevoegd

1. Tamara's profielfoto
    Tamara heeft een recensie geschreven voor 4 Mori
    Pizzeria Assen

Na lange tijd weer eens besteld bij dit bedrijf. Hebben er wel wat spijt van. Ze kwamen op tijd maar twee dingen zaten in andere bestelauto. Deze andere persoon belde later aan met de mededeling dat die twee dingen opnieuw gemaakt werden en later bezorgd zouden worden. Daarbij waren de wel bezorgde pizza's lauw, taai en hard. Een misser helaas. We bestellen hier niet weer terwijl het altijd zo goed was.

2. Tamara's profielfoto
    Tamara heeft een recensie geschreven voor Eetcafe De Buren

We hebben gegeten aan het snackbargedeelte wat altijd erg goed was weet ik uit ervaring. Nu dus niet. Ik heb nog nooit zulke smerige frietjes gegeten. Zo moeilijk kan het toch niet zijn. In de keuken werd erg gemopperd. Ik heb het idee dat er een nieuwe eigenaar op zat en dat het personeel er tabak van had. Heel jammer. We hadden ons zo verheugd op een lekker frietje. Er werd ons ook niet gevraagd of het lekker was. De bediening wist het antwoord al denk ik. Zo zonde.

3. Tamara's profielfoto
    Tamara vindt de recensie door Astrid voor Eetcafe De Buren leuk

Met z'n tweetjes weer eens zin in raspatatje. Helaas op dat moment niet te verkrijgen. Kan gebeuren denk je dan. Oké dan een eierbal, ook altijd lekker toch? Bleek echter dat er nog maar 1 eierbal was. Ja dan houdt het toch echt wel op. Echt jammer, het was altijd een goede cafetaria.

1,9
  4. Tamara's profielfoto
    Tamara vindt de recensie door Bert Stuut voor Eetcafe De Buren leuk

Bert Stuut

Of eten verbrand of niet gaar. Slechtste van alles de oplossing, mochten een gratis kopje koffie. Fouten kunnen overal gemaakt worden maar dan moet je wel een passende oplossing bieden. Eén keer naar de Buren maar wij niet weer. Gaan wel naar onze eigen buren, die kunnen beter koken.

2,4