• Lid sinds 26 maart 2014

Mr. Mofongo

Groningen

Sylvia heeft nog geen foto toegevoegd

1. Sylvia's profielfoto
    Sylvia vindt de recensie door stef voor Mr. Mofongo leuk
    Internationaal Groningen

Voor de tweede keer naar Mofongo, alweer druk maar ondanks de drukte ging het toch weer vlotjes. We mochten op de 1e verdieping zitten met een groepje, leuke bediening en achter de bar worden de mooiste cocktails gemaakt. Toch weer de spare ribs besteld, wat mals! Mooi bedrijf en lekker eten, een echte aanrader.

2. Sylvia's profielfoto
    Sylvia vindt de recensie door Sylvia voor Mr. Mofongo leuk
    Internationaal Groningen

Mijn man en ik hebben hier erg leuk gezeten en heerlijk gegeten. Mijn man een kop soep en een perfecte noodle salade en ik een wrap met kip. Prima. De jongens die serveerden waren zeer vriendelijk en wilden alles uitleggen over de nieuwe likeurrobot achter de bar. Gezellig praatje gemaakt. De zaak zat bijna vol. Eten was er snel. Prijs kwaliteitverhouding is juist wel erg goed, beslist niet te duur. Later nog een glas wijn beneden gedronken, ook gezellige meiden die een grapje konden waarderen. Kom hier zeker vaker terug.

3. Sylvia's profielfoto
    Sylvia heeft een recensie geschreven voor Mr. Mofongo