• Lid sinds 12 april 2015

Pasticcio

Flavours

Flavours

Weert

Sylvia heeft nog geen foto toegevoegd

1. Sylvia's profielfoto
    Sylvia heeft een recensie geschreven voor Pasticcio

Lekker gegeten in dit Italiaans restaurant. Royale porties dus je gaat er echt niet met honger naar buiten. Leuke bediening en een gezellige sfeer. We waren met 7 personen maar hoefden niet lang op ons eten te wachten.

2. Sylvia's profielfoto
    Sylvia heeft een recensie geschreven voor Flavours
    Nederlands Weert

Elke keer weer verrassend lekkere gerechten bij Flavours. Prachtig opgemaakte borden, heerlijke amuses en een goed glas wijn. Omdat we zelf van koken houden willen we het liefst naar een restaurant waar ze gerechten maken die we zelf niet kunnen maken. Bij Flavours ben je dan op het juiste adres!

3. Sylvia's profielfoto
    Sylvia heeft een recensie geschreven voor Flavours
    Nederlands Weert

Wij zijn al meerdere malen bij Flavours gaan eten. Wij vinden het het leukst als we iets te eten krijgen wat we zelf niet kunnen maken. Dan ben je bij Flavours aan het goede adres. Mooie borden, leuke gerechtjes en een mooi restaurant. Wij hebben deze keer gekozen voor het 'avondje uit'. Dan begin je in de loungeruimte met een cocktail, je krijgt daarna een 3 gangen verrassingsmenu met 2 glazen wijn en koffie met chocolade na. Dit alles voor 45 euro pp. Het was weer heerlijk!